Резюме від 14 березня 2022

Александр

Заступник фінансового директора, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Рівне
Готовий працювати:
Київ, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий директор

з 06.2018 по 02.2019 (8 місяців)
ТОВ "Фк" Кредит каса", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Організація управлінського обліку результатів господарсько-фінансової діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових і кредитних операцій і контроль за економним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, збереження власності підприємства.
Формування у відповідності із законодавством про бухгалтерський облік облікової політики, виходячи з структури і особливостей діяльності підприємства, необхідності забезпечення його фінансової стійкості.
Забезпечення раціональної організацію внутрішнього обліку і звітності на підприємстві і в його підрозділах на основі максимальної централізації обліково-розрахункових робіт і використання сучасних технічних засобів і інформаційних технологій, прогресивних форм і методів обліку та контролю.
Формування і своєчасне подання керівництву повну і достовірну інформацію про діяльність підприємства, його майновий стан, прибутках і витратах, а також розробка і проведення міроприємства, скеровані на укріплення фінансової дисципліни на підприємстві.
Проведення економічного аналізу господарської діяльності підприємства на підставі даних управлінського обліку і звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення необґрунтованих затрат, ефективного використання ресурсів підприємства.
Формування бюджету підприємства на підставі показників аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства і контроль виконання бюджету з метою раціонального використання фінансових ресурсів.
Приймати заходи по накопиченню фінансових ресурсів підприємства для забезпечення його фінансової стійкості.
Прийняття мір по упередженню недостач, незаконного використання грошей, товарно-матеріальних цінностей, порушення фінансового і господарського законодавства.
Здійснення взаємодії з банками з питань розміщення вільних фінансових засобів на банківських депозитах(сертифікатах) і придбання високоліквідних державних цінних паперів, контроль за проведенням облікових операцій з депозитними і кредитними договорами, цінними паперами.
Забезпечення контролю за:
- законністю, своєчасністю і правильністю оформлення документів, складанням економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, роботи (послуг) розрахунках по заробітній платі працівників підприємства, правильним нарахуванням і перерахуванням платежів в держбюджет, внесків на державне соціальне страхування, переведенням коштів на фінансування капітальних вкладів;
- погашенням у встановлені терміни заборгованості банкам по кредитах.
Введення заходів по забезпеченню суворого дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни, адміністративно-господарських і інших витрат.
Контроль законність списання з бухгалтерських балансів недостач, дебіторської заборгованості і інших витрат.
Забезпечення зберігання бухгалтерських документів, а також оформлення і здачі їх у відповідному порядку в архів.
Керування працівниками фінансового відділу.
Організація і контроль роботи підзвітних структурних підрозділів.

Додаткова інформація

Бабич Олександр Вікторович


м. Рівне,
вул. Р. Шухевича, буд.14, кв.64.
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ел.адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
д.н. 06.11.1982р.


Мета:

Пошук роботи яка дозволить вдосконалити свої професійні навички, кар’єрний ріст, та забезпечить гідний рівень оплати праці.

Освіта:

- У 1998р. закінчив ЗОШ №28;
- У 2001р. закінчив Текстильний технікум РДТУ та здобув спеціальність «Бухгалтерський облік» (молодший спеціаліст);
- У 2006р. закінчив Національний Університет Водного Господарства та Природокористування та здобув спеціальність «Економіка підприємства» (магістр).

Трудова діяльність:

- з 01.09.2006р. по 30.10.2006р. працював у ТОВ «УкрПромБанк» на посаді бухгалтера-операціоніста;
- з 05.03.2007р. по 15.07.2007р. працював у Хмельницькій філії ВАТ «Кредобанк» на посаді операціоніста;
- з 13.08.2007р. по 31.01.2012р. працював у Рівненській філії ПАТ «Кредобанк» на посаді спеціаліста відділу роздрібного продажу.
- з 02.07.2012р.по 07.05.2013р. працював у ПАТ КБ «Надра» начальником відділення.
- з 14.07.2014р. по 27.04.2015р. працював у ПП “Сітка Захід” заступником директора Рівненського філіалу (неофіційно).
- з 19.06.2015р. по 31.09.2015р. працював заступником керуючого магазину ”Сільпо”.
- З 12.11.2015р.по 04.05.2016р. Директор Рівненської філії ТОВ ”Мікрокредит”.
Основні обов’язки:
- управління та організація роботи відділення, координація дій співробітників і здійснення контролю якості надаваних продуктів і послуг, навчання та постійне вдосконалення професійних навиків персоналу;
- Виконання функціональних обов’язків Начальника відділу продажу на період відсутності ( відпустка, лікарняний);
- організація та контроль операційної діяльності, касової дисципліни на відділенні;
- ревізія каси;
- активний пошук та залучення клієнтів – юридичних та фізичних осіб, проведення ділових переговорів з клієнтами,
- організація процесу продажу всього спектру банківських продуктів - забезпечення прибутковості роботи відділення, виконання планових бізнес-показників по кредитуванню фізичних осіб, приросту портфелю пасивів, розрахунково-касового обслуговування, розвиток зарплатно-карткових продуктів та інше;
- планування ефективності робочого часу;
- еквайрінг;
- контроль відповідності типовим формам договорів;
- формування зшиву документів;
- міжбанківські платежі.
За час роботи в ПАТ КБ «Надра» особисто було залучено понад 500 000 грн. активів, та понад 600 000 грн. пасивів.
Професійні навики:

- організаційні здібності, вміння керувати людьми;
- досвід в адміністративно-управлінській роботі;
- вміння презентувати та продавати продукти;
- побудова системи продаж;
- досконале знання всіх напрямків роздрібного бізнесу;
- досвід ведення переговорів;
- вміння швидко приймати рішення;
- формування команди, підбір та навчання кадрів;
- ПК на рівні досвідченого користувача: пакет MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook), Internet, є навики в програмуванні;
- знання спеціалізовано програмного забезпечення: АБС «В2»,
- водійські права категорія «В,С», досвід водіння 17 років.

Знання мов:

Українською та російською вільно володію, англійською та німецькою із словником.

Особисті якості:

Пунктуальний, цілеспрямований, врівноважений, комунікабельний, самоорганізований, швидко навчаюсь, вмію працювати в команді, націлений на результат, немаю шкідливих звичок.


Додаткові відомості:

За період роботи у Рівненській філії ПАТ «Кредобанк» особисто залучений кредитний портфель становив більше 6 млн.грн. У жовтні 2010 року був кращим продавцем по системі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: