Не знаете, как найти работу? С нашей суперинструкцией вы сможете все!

Резюме от 4 мая 2018

Франчук Оксана Іванівна

Бухгалтер

Полная занятость.

Дата рождения:
20 марта 1976 (42 года)
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Франчук Оксана Іванівна

Кваліфікація:спеціаліст по бухгалтерському обліку
з багаторічним стажем роботи
Освіта:
2000 – 2006 рр. – Київський славістичний університет (Київський інститут «Слов’янський університет» )

•спеціальність: Экономіст-Бухгалтер
•спеціалізація: Бухгалтерський облік та аудит

Досвід роботи:

12.2010 – 07.2017 ДП «Алкатель- Лусент Україна»
(офіційний представник міжнародної компанії «Alcatel Lucent Франція», телекомунікаційні системи, 80 чол. на підприємстві)
Бухгалтер - експерт
Розрахунки з постачальниками, контроль ПДВ, облік товарів з постачальниками, облік товарів на складах, ведення обліку основних засобів, облік витрат компанії, облік ПММ, облік дорожніх листів на службові автомобілі, інвентаризація товарів на складі, робота з банком, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості. Облік заробітної плати. Складання звіту по ЄСВ (філія). Складання внутрішньої звітності аналітичного характеру. Складання статистичної звітності. Реєстрація податкових накладних в программі «МЕДОК».

04.2004 – 08.2010 рр. ТОВ «Хр. Хансен Україна» (офіційний представник міжнародної компанії «Chr. Hansen A/S Данія», оптова торгівля, 30 чол. на фірмі.)
Бухгалтер
Облік товарів з постачальниками, облік товарів на складах, ведення обліку основних засобів, формування авансових звітів, облік витрат компанії, представницьких витрат, ЗЕД (імпорт товарів), облік розрахунків з іноземними постачальниками, ведення реєстрів прибуткових та видаткових податкових накладних, облік ПММ, облік дорожніх листів на службові автомобілі, інвентаризація товарів на складі, касові та банківські операції, валютні операції, робота з банком, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості. Складання внутрішньої звітності аналітичного характеру. Досвід проходження зустрічних та планових перевірок.

Додаткові навички:
1С:Бухгалтерія 7.7, SAP, Lotus, Клієнт-Банк, MS Office, Word, Excel, Internet, Дінай, права кат. «В», «МЕДОК»
Англійська – середній рівень (продовжую навчання)
Особисті якості Відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, належне відношення до своїх обов’язків, здатність до аналізу та планування своєї роботи, висока стресостійкість та працездатність.
Рекомендації: Олексій Анатолійович Хахлюк, Генеральний директор ДП « Алкатель - Лусент Україна», тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»); Людмила Анатоліївна Третьяк, бухгалтер-есперт ДП « Алкатель - Лусент Україна», тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Контактна і персональна інформація:
Бажана посада: Ведучий бухгалтер, бухгалтер.
Контактний телефон: моб. тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);
Електронна адреса [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Бажане мiсцерозташування: Святошинський р-н.

Київ, 16.06.17


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: