Резюме від 23 березня 2023

Світлана

Бухгалтер, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова освіта та сертифікати

Міжрегіональна академія управління персоналом

2019, 3 місяці

Додаткова інформація

Ковда Світлана Віталіївна
Вік: 38 роки
Місто проживання: Україна, Київська область, м.Буча, вул.Польова, 28,кв.65.
Сімейне положення: одружена
Контактний телефон: . [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МЕТА: заміщення вакантної посади бухгалтера

ДИПЛОМИ ТА СЕРТИФІКАТИ:
2001 - 2005, Національна Академія ДПС України, спеціальність: бухгалтер. 2006-2007рр Національний університет ДПС України, спеціальність: бухгалтер.
13.08.2019р. – 07.11.2019р. Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом", Свідоцтво про підвищення кваліфікації, фахівець з бухгалтерського обліку, оподаткування і аудиту.

ДОСВІД РОБОТИ: 05.02.2021 по 02.05.2022 Товариство з обмеженою відповідальністю "Айбудпроект", бухгалтер
Функціональні обов'язки:
- робота з первинною документацією (рахунки, акти виконаних робіт, видаткові накладні, складання актів звірок контрагентами) та їх контроль правильності заповнення відповідно до законодавства;
- прийом первинної документації, контроль коректності відображення операцій в 1С;
- реєстрація податкових накладних через M.Е.Doc;

17.04.2020р. -31.07.2020р.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ПРОМЕТЕЙ", бухгалтер
Функціональні обов'язки: ведення бухгалтерського та податкового обліку, облік документообігу підприємства, первинний облік, банк, заробітна плата, склад, рух ТМЦ, підготовка та здача звітності по заробітній платі.

Приватне підприємство «Науково – Фінансовий центр» «Авіста»
Функціональні обов’язки: ведення бухгалтерського та податкового обліку, облік документообігу підприємства, касса, банк, склад, рух ТМЦ, облік основних засобів.


17.10.2011 року – 16.03.2012 року
Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрбізконтракт» головний бухгалтер
Функціональні обов'язки: ведення бухгалтерського та податкового обліку, облік документообігу підприємства, касса, банк, склад, рух ТМЦ, облік основних засобів, підготовка та здача звітності.

09.02.2010 року – 21.10.2011 року
Приватне підприємство «Геополісся, головний бухгалтер
Функціональні обов*язки: ведення бухгалтерського та податкового обліку, облік документообігу підприємства, відділ кадрів, первинний облік, касса, банк, склад, рух ТМЦ, облік та розрахунки з підзвітними особами, облік основних засобів, підготовка та здача звітності.

23.01.2008 року – 08.02.2010 року
Відділ земельних ресурсів у м Буча Київської області, головний спеціаліста відділу.
Функціональні обов*язки: ведення бухгалтерського та податкового обліку, первинний облік, облік документообігу підприємства, відділ кадрів, касса, банк, казначейство, склад, рух ТМЦ, облік основних засобів, підготовка та здача звітності.
Державна податкова інспекція в м.Ірпені
05.12.2005 року -10.10.2007 року
Сектор адміністрування платежів за землекористування, ресурсних (рентних) та неподаткових платежів
Старший державний інспектор
Функціональні обов*язки: адміністрування податку на землю юридичних та фізичних осіб, орендної плати за землююридичних та фізичниз осіб та інші податки
26.09.2005 року -01.11.2005 року
Відділ податку на прибуток та інших податків юридичних осіб
Старший державний інспектор
Функціональні обов*язки: адміністрування податку на прибуток юридичних осіб, єдиний податок юридичний та фізичниз осіб

Професійні навички:
- Знання MS Office (Excel – зведення таблиць на рівні просунутого користувача), програми: 1С 8.3 УТП, 1С: Бухгалтерія, Медок, Вчасно;
- Володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
- Знання бухгалтерського та податкового законодавства;
- Досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів
- уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
- досвід формування платіжних доручень і вимог;
- знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – зі словником

ДІЛОВІ ЯКОСТІ: Відповідальність, пунктуальність, енергійність, комунікабельність, старанність, вмію працювати в команді, швидко освоюю нову інформацію.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

• знання бухгалтерського та податкового обліку, трудового законодавства
• Наявність дітей: 2 дітей ( дуже дуже потрібна робота)
• Сімейний стан: одружена

Бажаний рівень зарплати – від 16000 грн.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: