Резюме від 24 березня 2023

Дмитрий

Керівник, помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор магазина

з 08.2019 по нині (4 роки 8 місяців)
ТОВ "Алло", Ровно (Роздрібна торгівля)

Обов'язки.
Організація роботи магазину, підбір, навчання та розвиток персоналу.
Виконання планових КРІ показників,
Перевірка якості роботи персоналу відповідно до стандартів компанії.
Моніторинг конкурентів, організація локальних промо акцій.
Досягнення.
Кращий магазин по сервісу серед формату (30 магазинів).
Відповідальний за показник сервіс та телеком по формату.
Перемога в усіх мотиваційний програмах компанії.

Додаткова інформація

Кусик Дмитро Володимирович

вул. Паркова 6/9 • с.Бабин • тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Працевлаштування на посаду помічник керівника, керівник
Професійні навички:
складання планів продажів та контроль їх виконання;
ведення фінансово-господарської діяльності;
керівництво торговою командою;
підбір, навчання, атестація персоналу, розробка системи мотивації;
бюджетування;
проведення переговорів з ключовими клієнтами

Особисті дані:•Д.н. 01 жовтня 1985 р.
•Не одружений
Досвід роботи:
2018- 2019рр. «Комп’ютерний всесвіт» мережа магазинів електроніки
Посада: Регіональний керівник (В підпорядкуванні – 4 магазини)
Посадові обов'язки:
•Управління магазинами та контроль за їх діяльністю;
•Перевірка магазину згідно чек листа
•Здійснення аналізу і оцінки роботи працівників магазину;
•Пошук торгових приміщень для відкриття нових магазинів;
•Аналіз ринку і конкурентного середовища, аналіз продажів, SWOT-аналіз конкурентів;
•Робота над плануванням та збільшенням рівня продажу;
•Проведення інвентаризації (часткова інвентаризації 1-2 груп товарів)
•Навчання працівників по техніці продаж + перевірка знань по білетам (білети заповнюються в електронному вигляді в гугл-таблиці);
•Участь у відборі та оцінці персоналу;
•Вирішення проблемних питань з Клієнтами, перевіряючими органами, орендодавцями.

201 7- 2018рр. «Хольц Україна» мережа салонів дверей, підлогових покриттів та аксесуарів.
Посада: директор (В підпорядкуванні – 14 чоловік)
Посадові обов'язки:
•Вирішення адміністративних та господарських питань;
•Ведення документообігу;
•Підбір та контроль роботи персоналу магазину;
•Контроль розрахунково-касових операцій, інкасація;
•Контроль проведення рекламних компаній;
•Керування рухом товару;
•Прийом товару;
•Аналіз продаж;
•Вивчення попиту покупців для формування замовлення наступної колекції;
•Контроль збереження торгово-матеріальних цінностей, інвентаризація;
•Ведення звітності.


2016р. – 2017р. Магазин побутової техніки та електроніки «Ельдорадо» (м. Луцьк)

Посада: директор магазину (В підпорядкуванні – 25 чоловік)
Посадові обов'язки:
•планових показників магазину з продажу та стандартів обслуговування;
• керівництво колективом, перевірка якості роботи персоналу, його навичок та відповідності займаним посадам;
• перевірка готовності магазину до початку роботи: забезпечення стандартів мерчандайзингу; наявності цінників, справності торговельного обладнання;
• розвиток і мотивація персоналу;
• моніторинг товарних запасів і товарообігу по всім категоріям товару;
• розробка та контроль дотримання обов'язкового переліку товарів на основі дослідження споживчого попиту;
• організація та керівництво проведенням інвентаризації, визначення причин недостачі;
• контроль за дотриманням норм і вимог техніки безпеки та охорони праці.
•організація поточної роботи магазину
2014-2016 рр.
Магазин побутової техніки та електроніки «Ельдорадо» (м. Новоград-Волинський)

Посада: директор (В підпорядкуванні – 14 чоловік)
Посадові обов'язки:
•виконання планових показників магазину з продажу та стандартів обслуговування;
• керівництво колективом, перевірка якості роботи персоналу, його навичок та відповідності займаним посадам;
• перевірка готовності магазину до початку роботи: забезпечення стандартів мерчандайзингу; наявності цінників, справності торговельного обладнання;
• розвиток і мотивація персоналу;
• моніторинг товарних запасів і товарообігу по всім категоріям товару;
• розробка та контроль дотримання обов'язкового переліку товарів на основі дослідження споживчого попиту;
• організація та керівництво проведенням інвентаризації, визначення причин недостачі;
• контроль за дотриманням норм і вимог техніки безпеки та охорони праці.

Освіта:
2003-2008 рр.
Національний Університет «Острозька Академія»
Спеціальність: інформаційний аналітик

Щорічно проходив курси: «Менеджмент та управління персоналом»

Професійна самохарактеристика:
У прийнятті самостійних рішень маю схильність до аналізу, володію системним і стратегічним мисленням. Шанобливо ставлюся до думки інших людей, вмію сприймати критику, урівноважений, комунікабельний.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: