Резюме від 8 лютого 2022 PRO

Сергій

Директор, керівник, заступник керівника, 91 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 09.2012 по 10.2015 (3 роки 1 місяць)
Державне підриємство Радіопередавальний центр, Бровари (трансляція радіопрограм, надання послуг водопостачання, електропідстанція 35/6кВ)

Забезпечення операційної діяльності підприємства, землекористування, організація технічної інвентаризації, організація та контроль складання фінансових планів, звітності, претензійно-позовної роботи. Юридичний супровід справи про банкрутство.

Керуючий санацією, ліквідатор, розпорядник майна

з 08.2002 по нині (21 рік 9 місяців)
Арбітражний керуючий, Бровари (антикризове управління)

Консалтинг з питань списання боргів, санації, ліквідації, банкрутства у разі потенційної загрози неплатоспроможності.
Відкриття/закриття бізнесу, списання боргів фізичних осіб.

Складання плану робіт, ведення переговорів з керівниками компаній, пошук та залучення інвесторів в проекти.
Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємтсв, розробка планів санації, заходів по запобіганню банкрутству, реструктуризації та реорганізації.

Досвід проведення аналізу фінансового стану та роботи з підприємствами будівельної галузі, агропромислового комплексу, автотранспортними підприємствами, підприємств з виробництва/переробки продовольчих товарів, підприємств житлово-комунального господарства (утримання будинків, теплопостачання, водопостачання, благоустрій), державних підприємств (виробництво/надання послуг/складське господарство/інвентаризація великих об’єктів). Під час роботи ознайомлений з повним виробничим циклом суб’єктів господарювання та індивідуальними причинами настання неплатоспроможності, набув досвід реєстрації/інвентаризації/продажу крупних об’єктів нерухомого майна/транспорту, складання всіх документів операційної діяльності підприємства, стягнення проблемної заборгованості/розшуку і повернення активів, представництва інтересів боржника в усіх судових інстанціях/правоохоронних органах/виконавчої служби.
Юридичний супровід справ про банкрутство.

Складання звітів про дяльність арбітражного керуючого для розгляду та затвердження судом.

Маю присвоєний Міністерством юстиції України п’ятий (найвищий) рівень кваліфікації арбітражних керуючих, маю право проводити стажування арбітражних керуючих в Київській області.

Комерційний директор

з 12.2000 по 02.2003 (2 роки 2 місяці)
ПП "Фірма "АБІД-Н", Ніжин (гуртова, роздрібна торгівля лікарськими засобами)

Аналіз фінансово-господарської діяльності, розподіл фінансових потоків, пошук постачальників, складання договорів, приймання товару (кількість), контроль супровідних документів (якість), ціноутворення, інвентаризація, мотивація персоналу, оплата праці, операційна діяльність.

Самозайнята особа

з 05.1995 по 12.2000 (5 років 7 місяців)
Приватний підприємець, Ніжин (Роздрібна торгівля)

Роздрібна торгівля товарами на ринках, постачання товарів на власному авто в магазини, оформлення договорів, контроль дебіторської заборгованості.

Освіта

Президентський університет Міжрегіональної академії управління персоналом

Факультет менеджменту та бізнесу, управління трудовими ресурсами, Київ
Вища, з 1999 по 2001 (2 роки 2 місяці)

кваліфікація магістра економіки і управління трудовими ресурсами

Ніжинський державний педагогічний інститут імені М.В.Гоголя

Фізико-математичний факультет, факультет іноземних мов, Ніжин
Вища, з 1993 по 1998 (4 роки 9 місяців)

Кваліфікація вчителя математики і фізики, англійської мови

Додаткова освіта та сертифікати

МП «Аудит» при Київському державному економічному університеті, кваліфікація бухгалтера-економіста малого підприємства

1994

Регіональний економіко-правовий центр з питань банкрутства, кваліфікація арбітражного керуючого

2002

Курси підвищення кваліфікації арбітражних керуючих

2014, 2016, 2018

Знання і навички

MS Office Законодавство України Робота в команді Google Управління підприємством Антикризове управління Тайм-менеджмент Урегулювання конфліктів Планування робочого часу для своєчасного виконання завдань Активний пошук альтернативних варіантів досягнення мети проекту Здатність керування командою і процесами Швидка адаптація до технологічних змін у робочому процесі Слухати та формулювати власну думку для досягнення результату Формулювати завдання відповідно до визначеної мети проекту Контролювати хід виконання процесів Знаходити нормативно-правове обґрунтування дій, що вчиняються Редагувати(складати) листи/вимоги/позовні заяви Інтерес до навчання новому

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Розуміння процесів бухгалтерського обліку.
Інтерес до навчання новому. Уміння навчати.
Досвід проведення зборів кредиторів/трудового колективу, оформлення протоколів.
Високий рівень концентрації уваги.
Бажання та уміння активної взаємодії з людьми і продуктивного спілкування.
Аналітичний склад розуму, уважність, логічне мислення.

Складання бухгалтерської звітності юридичних осіб:
баланс,
звіт про фінансовий результат,
звітність з ЄСВ,
податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ).

Складання звітів ліквідатора про проведену роботу,
звітності фізичних осіб-підприємців (ФОП) на загальній та спрощеній системі оподаткування,
складання річних податкових декларацій фізичних осіб.

Безаварійний стаж керування л/а категорія «В» 26 років.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати