• PRO

Єлизавета

Direct-менеджер, 30 000 грн

Розглядає посади:
Direct-менеджер, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Оператор контакт-центру
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
28 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Direct-менеджер

з 06.2024 по 02.2025 (8 місяців)
Beauty Systema, Одеса (Краса, фітнес, спорт)

Консультація клієнтів що до товарів магазину.
Індивідуальний підбір догляду відповідно то стану, запиту та бюджету клієнта, оформлення замовлень, комунікація зі складом.
Регулярне підвищення рівня знань в бьюті-сфері.
Робота з соціальними мережами та месенджерами.
Щоденне виконання задач у CRM системі.
Контроль оплат.
Врегулювання проблемних ситуацій з клієнтами.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 09.2022 по 04.2024 (1 рік 7 місяців)
So Beauty, Дистанційно (Краса, фітнес, спорт)

Консультація/ запис клієнтів
Робота з соціальними мережами та месенджерами
Щоденне виконання задач у CRM системі
Контроль оплат
Врегулювання проблемних ситуацій з клієнтами
Робота з базою клієнтів
Робота зі спеціалістами (переноси/уточнення, формування розкладу на день)
Постійне підвищення знань (академія курсів)

Копірайтер

з 07.2021 по 02.2024 (2 роки 7 місяців)
Rozetka, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

На дані посаді відповідала за комунікацію з відгуками покупців що до товарів (навушники, компʼютерні миші, зарядні пристрої) на різних платформах, коригування описів товарів, моніторинг актуальності наявних товарів, відповіді на запитання покупців, звітність про зроблений обсяг роботи.

Менеджер інтернет-магазину

з 04.2021 по 02.2024 (2 роки 10 місяців)
Beauty Prof, Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обробрка вхідних заявок, консультація клієнтів по товарам та послугам, контроль відправки замовлень, комунікація зі складом та магазинами мережі.

Менеджер інтернет-магазину

з 10.2020 по 03.2021 (5 місяців)
Wear Me, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Комунікація з клієнтами, обробка вхідних дзвінків та заявок через інстаграм, сайт, телеграм, обробка, комунікація зі складом. Звітність замовленням (Google docks, 1С). Скорочення посади через карантин..

Администратор

з 05.2018 по 08.2018 (3 місяці)
Салон красоты "BC Lesya", Кривий Ріг (Краса, фітнес, спорт)

Управління персоналом, адміністративна діяльність, консультація клієнтів що до послуг салону, ведення запису клієнтів, робота в CRM та 1С, ведення звітності, розрахунок клієнтів.

Адміністратор салону краси

з 08.2017 по 01.2018 (5 місяців)
Сеть центров лазерной эпиляции и косметологии «Люменис», Кривий Ріг (Краса, фітнес, спорт)

До обов'язків входило: консультування клієнтів, зустріч та супровід, ведення каси та розрахунок клієнтів, ведення картотеки та консультації що до послуг, продзвін клієнтів (підтвердження запису, нагадування про дати процедур), організація графіка лікарів та адміністраторів, підтримання порядку в салоні.

Оператор колл-центра

з 08.2015 по 06.2017 (1 рік 10 місяців)
"Экипаж-Сервис", Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

На цій посаді в обов'язки входило: консультування, прийом телефонних дзвінків та прийом замовлення, обробка замовлень та комунікація з партнерами та кур'єрами.

Освіта

Криворізький педагогічний університет

Факультет іноземних мов, кафедра російської філології та зарубіжної літератури., Кривий Ріг
Вища, з 2014 по 2018 (4 роки)

Знання і навички

  • Пользователь ПК
  • Умение понять потребности клиента, доступно объяснить об услугах
  • Адаптивність
  • Комунікабельність
  • Робота із запереченнями
  • Ведення CRM
  • Активний продаж

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Вміння швидко визначити проблему/потребу клієнта

Розуміння психологіі клієнтів

Високий рівень емпатіі до клієнтів та колег

Високий рівень розуміння потреб клієнтів у бьюті індустріі та сфері послуг

Швидка адаптованість до змін у роботі

Вміння бачити про проблеми з різних сторін та побудова плану іх вирішення

Високий рівень відповідальності

Вміння налаштувати роботу максимально ефективно

Повага до колег та керівництва

Цікавість до нових сфер та викликів

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: