Резюме від 16 грудня 2021 PRO

Марина

Маркетолог, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Project Manager B2B Marketing

з 09.2017 по 05.2020 (2 роки 8 місяців)
ІТ-компанія «robota.ua» - сайт пошуку роботи, частина групи Pracuj, Київ (Сайт пошуку роботи)

•Організація та координація робіт щодо проектів до свят (привітання партнерів і клієнтів компанії);
•планування і узгодження бюджетів по проектам;
•розробка ідей подарунків, підготовка та проведення презентацій;
•видача та відправка подарунків клієнтам, згідно заявок в CRM-системі;
•розробка планів, щодо закупівлі сувенірної та поліграфічної продукції;
•ведення документообігу та звітності за витратами по проектам;
•підготовка та реалізація договорів з підрядниками;
•забезпечення регіональних офісів компанії поліграфічною та рекламною продукцією;
•моніторинг існуючих пропозицій і активностей конкурентів;
•комунікація з діловими партнерами та розширення зовнішніх зв’язків компанії;
•партнерська підтримка заходів та клубів: установка домовленостей з партнерами;
•контроль та реалізація партнерських домовленостей;
•візит на локацію для контролю домовленостей і пошуку нових спікерів;
•організація та проведення конференцій, семінарів, майстер-класів, тренінгів для клієнтів та партнерів;
•розробка концепцій заходів (участь постачальників, брифінг, постановка цілей, моніторинг якості роботи);
•пошук івент агенцій і подальша комунікація;
•ведення переговорів з підрядниками стосовно закупівлі товарів, складання ТЗ для підрядників;
•ведення складського обліку, розподіл маркетингової і друкованої продукції для клієнтів та партнерів компанії;
•комунікація з дизайнером щодо розробки та підготовки макетів сувенірної та друкованої продукції.

Провідний фахівець відділу супроводження брокерських продажів

з 03.2015 по 09.2017 (2 роки 6 місяців)
СК «PZU Україна страхування життя» (Центральний офіс), Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Організація та координація роботи з брокерами;
•пошук і залучення до співпраці нових брокерів;
•розробка та впровадження програм лояльності до існуючих брокерів- партнерів;
•організація бізнес-процесів, пов’язаних з продажами через брокерів;
•надання консультацій представникам партнерів по телефону;
•формування та відправлення посилок партнерам компанії;
•адміністрування корпоративних договорів;
•підготовка і розсилка щоденних звітів щодо брокерських продажів;
•ведення діловодства;
•комунікація з дизайнерами та підрядниками з питань виготовлення сувенірної та друкованої продукції;
•організація гала-вечорів, конференцій, семінарів, майстер-класів, тренінгів та поїздок для партнерів компанії.

Провідний фахівець Казначейства

з 09.2014 по 10.2015 (1 рік 1 місяць)
СК «PZU Україна» (Центральний офіс), киев (Фінанси, банки, страхування)

Фахівець Казначейства

з 11.2012 по 10.2014 (1 рік 11 місяців)
СК «PZU Україна» (Центральний офіс), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Секретар департаменту корпоративного управління

з 01.2011 по 01.2012 (1 рік)
СК «PZU Україна» (Центральний офіс), киев (Фінанси, банки, страхування)

Освіта

Київський Державний університет інформаційно- комунікаційних технологій Факультет Менеджменту

Менеджмент, Киев
Вища, з 2006 по 2012 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Adobe Photoshop Користувач Internet

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

При необхідності готова надати

При необхідності готова надати

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

•Мистецтво фотографування (закінчила курси фотографування Київського національного університету технології та дизайну);
•Закінчила курси Photoshop;
•Водійське посвідчення категорії «В».

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: