Резюме від 29 серпня 2022 PRO

Борис

Вчитель історії, заступник директора школи, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Вчитель історії

з 08.2019 по нині (4 роки 9 місяців)
Спеціалізована школа з поглибленнним вивченням Української мови № 316, Київ (Освіта, наука)

Лауреат конкурсу " Вчитель року" ІІ місце в Драницькому районі м. Києва, учні під керівництвом вчителя здобули першість районного єтапу олімпіади з правознавства. Учні під керівництвом вчителя здобули 4 місце в районному єтапі " Правничих ігор".

Вчитель історії

з 08.2018 по 08.2019 (1 рік)
гімназія № 136, Київ (Освіта, наука)

Голова Методичного об'єднання "Інтелектуальних ігор", організатор дискусійного дебатного клубу, організатор гри " Модель - ООН". Учні під керівництвом вчителя здобули призові місця районної олімпіади з історії та правознавства.

Вчитель історії

з 08.2017 по 08.2018 (1 рік)
Природничо науковий ліцей № 145, Киев (Освіта, наука)

Розробив авторський курс " Історія математики", Учні під керівництвом вчителя здобули призові місця районної олімпіади з історії та правознавства. Викладав курс лекцій " Видатні історичні особистості України"

Вчитель історії

з 08.2013 по 01.2017 (3 роки 5 місяців)
Спеціалізована школа І-ІІІ ступеня № 23 Деснянського району, Киев (Освіта, наука)

Проводив юридичні тренінги, курси, та організовував правничу виставку " Права людини"

Освіта

Київський університет імені Бориса Грінченко.

« Менеджмент: Управління навчальним закладом» на факультеті інформаційних технологій та управління, Киев
Вища, з 2016 по 2018 (1 рік 5 місяців)

Управління навчальним закладом - важлива і відповідальна робота, адже від якості її виконання залежить доля багатьох людей. Керівнику необхідно володіти багатьма якостями і глибокими знаннями в галузі психології та освіти, а головне, мати усвідомлений життєвий підхід і мудрість.
Діяльність будується таким чином, щоб вона сприяла не тільки підвищенню результатів педагогічних процесів, а й могла стимулювати особистісне зростання.

Київський університет імені Бориса Грінченка

Інститут суспільства, магістр, кваліфікація історик, викладач історії, фахівець з країнознавства та міжнародних відносин., Киев
Вища, з 2011 по 2013 (1 рік 10 місяців)

Об'єктом діяльності магістра-історика є пізнання історичних процесів і явищ в їх соціокультурних, політичних, економічних вимірах та їх відображення в історичних джерелах. Магістр історії підготовлений до самостійної науково-дослідної роботи, а за умови освоєння відповідної освітньо-професійної програми педагогічного профілю — до педагогічної діяльності у вищій школі.

Фахова компетентність магістра історії передбачає:

розуміння суті, призначення й змісту гуманітарних наук, функцій історичної науки як складової частини наукової думки і духовної культури суспільства;
докладне знання історії України;
знання головних напрямів еволюції європейської історії та культури;
володіння комплексним, інтеграційним, історичним, динамічним, ситуаційним, системним підходами до наукового аналізу;
розгляд суспільних явищ у розвитку і в конкретно-історичних умовах;
оцінку подій та діяльності людей в історичному процесі з позицій загальнолюдських цінностей, критичну оцінку історичних фактів на підставі альтернативних поглядів на проблеми;
з’ясування причинно-наслідкових зв’язків в історичних подіях минулого, аналіз і узагальнення історичного матеріалу в певній системі, порівняння історичних фактів на основі здобутих знань і формування на цьому ґрунті особистого світогляду;
знання здобутків гуманітарних і суспільних наук.
Вивчення теоретичних дисциплін і проходження дослідницької практики сприяє формуванню таких практичних навичок і вмінь фахівця:

навички самостійної науково-дослідної і науково-педагогічної діяльності;
уміння визначати зміст, місце й значення проблеми в історичному пізнанні;
уміння формулювати цілі й завдання дослідження, дослідницькі гіпотези;
формування плану самостійної дослідницької діяльності;
навички ведення бібліографічної роботи;
уміння обирати необхідні методи дослідження;
уміння теоретично осмислювати емпіричний матеріал;
уміння обробляти отримані результати;
володіння методикою історіографічної та джерелознавчої критики;
уміння презентувати підсумки виконаної роботи;
навички міжособистісної та ділової комунікації;
уміння діяти в межах етики професійних взаємин.

Додаткова інформація

З 2013 р. по цей час аспірант кафедри Всесвітньої історії Київського університету імені Бориса Грінченка.

Додаткова освіта :
Назва організації Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського Університету Бориса Грінченка
Назва курсу, спеціальність, наявність сертифікатпрофесійно – орієнтований курс для молодих вчителів історії: « Авторська майстерня професора Ф. Левітаса» ( 108 год. )

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: