Резюме от 15 ноября 2017

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/4129495/

Начальник отдела кадров, 7 000 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Город:
Борисполь
Готов переехать в:
Киев

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Мета: отримання посади начальника відділу кадрів , директора туристичного агентства, директора підприємства, адміністратора готельного бізнесу, адміністратора торгівельного бізнесу.
Досвід роботи: загальний стаж роботи – 20 років.
Останнє місце роботи – Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Супутник» та Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «НОВА 4», начальник відділу кадрів ТОВ « Балтік Граунд Сервіс ЮА».
•дата початку роботи – 01.11.2009 року – по теперішній час;
•назва посади – Голова правління та Директор відповідно.
•функціональні обов'язки:
•організація господарської діяльності підприємства;
•керівництво усіма видами діяльності підприємства щодо чинного законодавства;
•вирішення усіх виробничих питань в межах, наданих мені прав, Законів України, рішень місцевих органів державної виконавчої влади;
•забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами, найкраще використання знань і досвіду працівників, створення безпечних умов їх праці;
•дотримання виконання господарських договорів.
Освіта:
•рівень освіти – вища освіта, диплом спеціаліста;
•назва навчального закладу: Приватний вищий навчальний заклад Європейський університет Уманська філія;
•назва спеціальності: Фінанси і кредит;
•дата закінчення навчального закладу – 21 лютого 2014 року.
Професійні навички та знання:

•управління персоналом;
•робота з клієнтами та постачальниками, ведення переговорів:
•робота з контролюючими органами;
•досвід роботи з комп'ютером: операційні системи (Windows, Internet тощо), програми (текстові редактори, електронні таблиці, спеціальні бухгалтерські програми, 1С Бухгалтерія; програми «Банк-Кліент», програми податкової та іншої звітності);
•володіння оргтехнікою: (факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, тощо);
•знання спеціальної нормативної бази.

Професійні сертифікати: відсутні.
Знання мов: українська та російська (вільне володіння).
Інше:
•Можливість відряджень – можливо.
•Відношення до переїзду в інше місто – можливо, за наявної виробничої необхідності.
•Вік – 39 років.
•Сімейний стан – не заміжня.
•Наявність дітей – не маю.
•Наявність водійських прав – категорія «В».
•Наявність автомобіля – не маю.
•Наявність шкідливих звичок – відсутні.
•Захоплення – подорожі та екскурсії по історичних місцях .
•Риси характеру – комунікабельна, маю організаторські здібності, здатна до креативного мислення, високо дисциплінована, врівноважена, вимоглива, відповідальна.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: