Резюме від 4 квітня 2024 PRO

Ірина

Фахівець, помічник начальника відділу кадрів, менеджер з персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник інспектора, інспектор з кадрів

з 07.2017 по 12.2019 (2 роки 5 місяців)
ТОВ "МП" "Мостострой", Київ (будівництво та реконструкція мостів і тунелів)

• Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (прийом, переведення, звільнення співробітників). 1С 8.3
• Заповнення, ведення та облік трудових книжок.
• Складання та ведення табелів обліку робочого часу;
• Складання графіків відпусток і штатного розпису та внесення змін до нього;
• Надання в бухгалтерію сукупних даних для розрахунку заробітної плати.
• Надання довідок співробітникам компанії про їх трудової діяльності;
• Консультація співробітників з кадрових питань відповідно до КЗпП України та інших законодавчих актів;
• Підрахунок та консолідація квитків для компенсації оплати проїзду.
• Підготовка звітів в державні органи (статистика, М.Е.ДОС : подача повідомлень ДФС про прийом на роботу працівників, табл.5 Відомості про трудові відносини )
• Підготовка різних форм звітів для керівника;
• Оформлення відряджень
• Оформлення листів тимчасової непрацездатності працівників, розрахунок трудового стажу;
• Складання та розміщення вакансій на job- сайтах
• Оформлення цивільно-правових договорів

Фахівець

з 03.2010 по 07.2017 (7 років 4 місяці)
СВП КТМ ПАТ «Київенерго», Київ (Теплові мережі)

• Контролювання та ведення табелів обліку робочого часу по виробничих дільницях.
• Своєчасне з’ясування причин відсутності працівників на робочому місці, складаня документів про прогули та інші порушення трудової дисципліни.
• Складання графіків щорічних відпусток працівників з урахуванням пропозицій керівників та контролювання дотримання їх виконання.
• Організація роботи зі складання графіків змінності персоналу, що працює за підcумованим обліком робочого часу.
• Робота в програмі « Зарплата та управління персоналом» - ведення табелів обліку робочого часу та форма 208.
• Щомісячне проведення розрахунків відхилень фактично відпрацьованого часу від нормативного при підсумованому обліку робочого часу за звітний місяць.
• Оформлення та ведення обліку лисків непрацездатності.
• Підготовка документів на кваліфікаційну комісію, щодо підвищення розряду робітникам.
• Щомісячний розрахунок додаткової суми премії за виконання ВГП.
• Складання плану з праці робітників які беруть у часть у ремонтах.
• Надання інформації про відпрацьовані людино-години працівників, які задіяні в наданні послуг стороннім організаціям.
• Оформлення заяв на видачу молока працівникам, зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці.
• Оформлення заяв працівників та непрацюючих пенсіонерів на надання матеріальної допомоги.
• Доповідні записки: на доплату за керівництво бригадами, за виконання обов'язків відсутнього працівника, зміни в штатному розписі, про виконання невідкладних робіт у вихідні дні.
• Надання методичної допомоги підрозділам і працівникам з питань організації управління виробництвом, дотримання чинного законодавства , положень колективного договору.

Освіта

Національний університет харчових технологій

Економіка підприємства, Київ
Вища, з 2006 по 2010 (4 роки)

Київський індустріальний технікум

Біржова діяльність, Київ
Незакінчена вища, з 2004 по 2006 (2 роки)

Молодший спеціаліст з біржової діяльності, ріелтор

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook M.E.Doc

Додаткова інформація

Відповідальна, уважна, порядна, вмію працювати в команді, націлена на результат, досвід роботи чисельністю понад 500 осіб в компанії.
Впевнений користувач (MS Office: MS Word, MS Excel, Internet, 1С 8:3 ,поштові програми).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: