Резюме від 17 лютого 2022 PRO

Роман

Маркетолог, 15 900 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Біла Церква, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Посередницька діяльність у сфері страхування

з 07.2008 по нині (15 років 10 місяців)
ФОП, Київська область, смт Рокитне (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні дії:
•реалізація страхових продуктів: ОСЦПВ, КАСКО;
•пошук, співпраця та документальний супровід клієнтів;
•консультаційна допомога при настанні страхового випадку;
•підготовка документів для цивільного позову у суд;
•ведення документообігу.

Оцінювач

з 04.2008 по нині (16 років 1 місяць)
Суб`єкт оціночної діяльності - Литвин Р.П., Київська область, смт Рокитне (оціночна діяльність)

Функціональні дії:
Оцінка майна:
•колісні транспортні засоби, обладнання, житлова та нежитлова нерухомість, комерційна нерухомість, незавершене будівництво,земельні ділянки, згідно Законодавства України;
•визначення матеріального збитку завданого власнику КТЗ чи власнику нерухомого майна;
•самостійне виконання всіх необхідних процедур з оцінки, передбачених Законодавством України;
•дослідження та аналіз ринків відповідно до об’єкта оцінки.

Провідний фахівець-аналітик відділу маркетингу

з 03.2005 по 07.2008 (3 роки 4 місяці)
НВЦ "Борщагівський ХФЗ", Київ (виробництво та реалізація ЛЗ)

Функціональні дії:
•маркетингова аналітика: дослідження кон’юнктури ринку лікарських засобів по АТС класифікації (МОРИОН, SMD); пошук перспективних ніш; аналіз асортиментного портфеля (SWOT); ціноутворення і регулювання цінової політики; аналіз конкурентного середовища; прогнозування в короткостроковому та достроковому періоді об’ємів продажів; вивчення споживчих переваг.

•продуктовий маркетинг: маркетинг-планування (BCG, GM); складання програми просування продукту та її реалізація, контроль та вимір кінцевих результативних показників; виведення на ринок нового продукту; проведення спільних промоційних програм із дистриб’юторами та аптеками.

•маркетингові комунікації та реклама: співпраця з рекламними агенціями по розробці недійних компаній, POS-матеріалів, сувенірної продукції; організація та проведення тематичних виставок, конференцій та семінарів.

•розробка внутрішніх нормативно -
методологічних та організаційних
документів підприємства:посадові інструкції фахівців відділу маркетингу; СОП (стандартні операційні процедури по маркетингу); СТП ( стандарт підприємства по маркетингу).

Освіта

Академія праці і соціальних відносин Федерації профспілок України.

Економічний факультет, спеціальність - маркетинг, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

диплом магістра по спеціальності - маркетинг.

Додаткова освіта та сертифікати

Українська комерційна школа

2008-2009р.

Українська комерційна школа.

2012, 2014, 2016р.

Додаткова інформація

Додаткова освіта:

14-16 березня 2008 р.Гештальт консалтинг груп.
Тренінг - семінар „Оптимизация системы дистрибуции продукции БХФЗ”.
18-19 травня 2007р.Консалтингова група „НАУ”:
тренінг „Организация работы и продажа препаратов на своей территории” .
29 березня 2006р. Компанія „Евроиндекс”:
курс „Эффективное участие в выставке”.
09 – 11 грудня 2005р.Консалтинговая компания „КІМО”:
курс „Построение устойчивых отношений с дистрибьютором”.
2012, 2014,2016р.Українська комерційна школа.
Підвищення кваліфікації оцінювача.

Додатково:
•впевнений користувач ПК;
•водійське посвідчення категорії В з 2008р.;
•мови - володію англійською (початковий рівень), російською.

Особисті якості:
•націленість на результат;
•наполегливість, відповідальність;
•комунікабельність;
•креативність у виборі підходів до виконання;
•активна життєва позиція;
•бажання розвиватися.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: