Резюме від 5 лютого 2024 PRO

Оксана

Операційний, академічний директор, керівник навчальної платформи

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

КЕРІВНИК ПРОЕКТІВ (фінансовий консалтинг, контролінг)

з 01.2015 по нині (9 років 4 місяці)
ЦРП, Миколаїв (Управління активами, дистрибуція, торгівля)

- Бюджетування.
- Консолідована звітність з управлінського обліку.
- Забезпечення власника оперативною фінансовою інформацією.
- Контроль та організація ведення бухгалтерського, управлінського обліку підприємства.
- Контроль роботи фінансових одиниць.
- Управління та контроль бухгалтерської служби.
- Податкове планування групи підприємств.
- Оптимізація, аналіз та контроль витрат групи підприємств.
- Управління грошовими потоками, дебіторською та кредиторською заборгованістю.
- Внутрішній аудит.
- Управління фінансовими ризиками компанії.
- Робота із державними органами, дозвільними службами.

КЕРІВНИК ПРОЕКТУ З ПРОВЕДЕННЯ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ

з 12.2013 по 02.2014 (2 місяці)
ПАТ "АЛЬФА-БАНК", Севастополь (Фінанси, банки, страхування)

Проведення фінансового моніторингу та аудиту проекту "Конструктив"

ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНОЇ ТА НАУКОВОЇ РОБОТИ, НАЧАЛЬНИК НАВЧАЛЬНОГО ВІДДІЛУ

з 09.2013 по 12.2014 (1 рік 3 місяці)
ФДБОУ ВПО "РЕУ ім. Г.В. Плеханова", Севастополь (Освіта, наука)

- Координація навчальної роботи за всіма рівнями освітніх програм, що реалізуються.
- Контроль розробки базових та робочих навчальних планів.
- Контроль роботи кафедр та ПВС з організації навчальної та навчально-методичної роботи.
- Складання звітів з навчальної та навчально-методичної діяльності.
- Проведення антикорупційних заходів.
- Організація роботи з підвищення кваліфікації та підготовки наукових кадрів.
- Підготовка всього пакету документів для ліцензування та акредитації.
- Контроль ведення навчально-методичної, облікової документації
деканатів, кафедр.
- Проведення нарад з поточних організаційних питань із деканами,
диспетчерами деканатів, секретарями ЕК.
- Контроль роботи факультетів і кафедр з ліквідації академічної
заборгованості студентів.
- Забезпечення підготовки матеріалів до річного звіту про діяльність
університету.
За сумісництвом старший викладач кафедри економіки, дисципліни:
- корпоративні фінанси;
- фінансовий менеджмент;
- психологія;
- тренінг: "психологія роботи в команді".

ЗАСТУПНИК ДЕКАНА ПС НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ

з 09.2012 по 12.2012 (3 місяці)
МНУ ім. В.О. Сухомлинського, Миколаїв (Освіта, наука)

- Організація навчально-методичної роботи інституту.
- Складання навчальних планів, корегування робочих навчальних планів.
- Контроль виконання навчальних планів і навчальних програм.
- Складання розкладу навчальних занять, контроль за їх виконанням.
- Підготовка документації щодо організації навчального процесу.
- Облік успішності студентів.
- Забезпечення своєчасного проведення атестацій студентів і відвідування занять.
- Встановлення термінів складання (перескладання) іспитів, заліків, диференційованих заліків.
- Контроль за оформленням викладачами навчальної документації (залікових і екзаменаційних відомостей, листів, ін.), виконання викладачами календарних планів навчальних занять, роботу кафедр і викладачів з організації навчально-методичної роботи
зі студентами.
- Здійснення допуску студентів до здачі державних іспитів, а також до захисту випускних кваліфікаційних (дипломних) робіт (проектів).
- Організація роботи державної атестаційної й екзаменаційної комісій, роботи стипендіальної комісії.
- Аналіз результатів навчального процесу.
- Складання звітності про роботу інституту для декана, навчального і методичного відділів, рад навчального закладу.
- Організація і проведення зборів в академічних групах, на курсах.

ПРОРЕКТОР З ЕКОНОМІКИ ТА ФІНАНСІВ, ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА

з 09.2001 по 08.2012 (10 років 11 місяців)
ВНЗ "КСУ" ПСІ, Миколаїв (Освіта, наука)

- Робота із державними органами, дозвільними службами.
- Розробка бізнес-планів.
- Планування та прогнозування фінансової діяльності.
- Фінансова політика підприємства.
- Контроль бухгалтерського та податкового обліку.
- Організація управління фінансовими потоками з метою найбільш ефективного використання власного та залученого капіталу, отримання максимального прибутку.
- Організація фінансового менеджменту, що передбачає розробку певної фінансової стратегії та тактики на основі фінансової звітності за допомогою системи показників та прогнозування доходів залежно від зміни структури активів та пасивів.
- Оформлення договорів.
- Складання фінансових планів та підсумкової звітності для акціонерів.
- Проведення комплексного аудиту у структурних підрозділах, проходження перевірок різних інстанцій.
- Створення систем мотивації, заохочень та преміювання співробітників.
- Складання калькуляцій, кошторисів.
- Координація навчальної роботи за всіма рівнями освітніх програм, що реалізуються.
За сумісництвом старший викладач кафедри економіки та менеджменту, в.о. доцента кафедри соціальної психології, дисципліни:
- Планування діяльності підприємства;
- Ціноутворення;
- корпоративні фінанси;
- інформаційно-комунікаційний менеджмент;
- фінансовий менеджмент;
- Управління вартістю фірми;
- Фінансовий аналіз.

Освіта

ВНЗ "Київський славістичний університет"

Психологія, Миколаїв
Вища, з 2010 по 2012 (2 роки)

Бакалавр з психології з відзнакою

Аспірантура Полтавського університету економіки та бізнесу

Економіка підприємства, аспірант, Полтава
Вища, з 2008 по 2011 (3 роки)

Дисертація на тему "Антикризове управління підприємствами в умовах нестабільного ринкового середовища"

ВНЗ "Київський славістичний університет"

Економіка та фінанси, Київ
Вища, з 2004 по 2005 (1 рік)

Кваліфікаційний рівень - магістр з фінансів.

Київський інститут "Слов'янський університет"

Економіка та підприємництво", Київ
Вища, з 2000 по 2001 (1 рік)

Спеціаліст з економіки та фінансів, диплом з відзнакою.

Київський інститут "Слов'янський університет"

Економіка та підприємництво, Київ
Вища, з 1995 по 2000 (5 років)

Бакалавр з економіки, диплом з відзнакою.

Додаткова освіта та сертифікати

Південна академія Мінпромполітики України, підвищення кваліфікації: "Економіка підприємств", Миколаїв

2013

Підвищення кваліфікації за дод. проф. програмою: "Інноваційні технології навчання за напр. "Економіка" та "Менеджмент", м.Москва

2014

Нові методи управління персоналом підприємств. Вища школа адміністрування, м. Бельсько-Бяла, Польща

2010

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint Windows Email MS Access Клієнт-Банк M.E.Doc Бітрікс24 Акцент АРМ Оптимізація оподаткування Досвід проходження комплексних перевірок Складання фінансової та податкової звітності Досвід ведення ділових переговорів Зв'язки з громадкістю: досвід публічних виступів Комунікабельність: досвід вирішення конфліктних ситуацій

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

ГОЛОВА ОРГАНІЗАЦІЙНОГО КОМІТЕТУ
(Благодійні спортивні ігри)
з 11.2018 по 07.2019 (проект)
https://svidok.info/ru/evidence/29479
https://svidok.info/ru/news/29385

Загальний трудовий стаж – 30 років.
Стаж роботи у сфері освіти – 20 років.
Науково-педагогічний стаж – 11 років.
Приватна практика практичного психолога – 9 років.
Стаж управління персоналом – 17 років.
Науковий інтерес: економіка та менеджмент, психологія управління.
Автор близько 30 друкованих праць наукового та навчально-методичного характеру, з них 7 у фахових виданнях.
Постійна участь у тренінгах, конференціях, форумах.

Особисті якості:
- впевнена у собі, цілеспрямована, емоційно стійка, вмію створити команду;
- яскраво виражена здатність самоаналізу, здатна до самоконтролю та співпереживання;
- пунктуальна, тактовна та коректна;
- аналітичний склад розуму, маю почуття власної гідності;
- когнітивний стиль – екстраверт;
- тип темпераменту – сангвінік;
- тип особистості – ENFP;
- робота на результат на користь власника підприємства;
- ефективно працюю в режимі багатозадачності;
- вмію розподіляти та делегувати повноваження;
- здатна працювати в нестандартних ситуаціях, у команді та автономно;
- вмію аналізувати великий обсяг інформації, висока концентрація уваги, гарна пам'ять.

Права водія категорії "В", особистий автомобіль.

За професійну діяльність високі досягнення в роботі неодноразово нагороджувалася грамотами, дипломами, сертифікатами підприємств.
Нагороджена почесними грамотами обласної державної адміністрації м. Миколаєва за успіхи у професійній діяльності, плідну працю, підготовку висококваліфікованих кадрів – 2004р., 2012р.
Нагороджена почесною грамотою Миколаївської обласної Ради за вагомий внесок у підготовці висококваліфікованих спеціалістів та наукових кадрів, високий професіоналізм, значні успіхи в організації та вдосконаленні науково-методичної, науково-дослідної роботи – 2011р.

МЕТА
Цікаво працювати в сучасній, структурній компанії, що динамічно розвивається.
Контактний номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати