- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4163349/
Керівник відділу IT-підтримки користувачів, 55 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Менеджер з матеріально-технічного забезпечення
з 01.2023 по нині
(2 роки 5 місяців)
Фінанси, банки, страхування
Виконання закупівель згідно запитів від інших підрозділів:
- проведення тендерної процедури відповідно до положення відділу закупівель, заповнення порівняльної таблиці для визначення переможця, оцінка зразків;
- заключення договору (внесення правок у типовий договір штрафи/відповідальність сторін);
- оплата (заведення відповідної заявки у системі банка), закриття дебіторської заборгованості;
- контроль за виконання відвантаження товару (оперативне вирішення поточних проблем у процесі доставки).
- щомісячная оплата консолідованого реестру рахунків (звірка, підготовка підписаних видаткових, створення акту списання, заведення заявки та оплата ) в розрізі всього банку від компаніїї постачальника товарів.
Продаж обладнання
- збір інформації щодо можливості продажу обладнання у відповідних підрозділів та її погодження, складання загального файлу на продаж;
- надання інформації шодо стану та фото зацікавленним учасникам аукціону, підготовка обладнання на складі для подальшого продажу згідно визначенного перелік;
- заключення договору;
- виконання вибуття обладнання з обліку через відповідний реквест до бухгалтерії;
Задіясніть у проектах:
- міграція у jira 2.0 тестування та надання пропозицій розробникам щодо покращення роботи та опис нових процесів для реалізації у системі, адміністрування;
-кабінет обліку користувача напрямку господарської підтримки у power bi, збір інформації та надання технічного завдання розробникам для побудови звітності;
-виконання оцінки через акредитовану компанію та продаж основних засобів перед виходом з орендованного приміщення;
- підготовка та передача благодійної допомоги ЗСУ, погодження, підписання документів, списання основних засобів.
Провідний менеджер департаменту підтримки сервісів користувачів IT
з 08.2021 по 12.2022
(1 рік 4 місяці)
Райффайзен Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
-координація роботи інженерів підрядних організацій по виконанню заявок через систему jira в розрізі всього банка;
-забезпечення ІТ обладнанням/ПЗ для потреб банку згідно запитів погоджених керівництво відповідних департаментів, участь та супровід у проведенні закупівель, виконання документообігу (медок, вчасно);
-виконання оплат за надані послуги підрядним компаніям згідно актів/білінгу(аутсорсінг, телефонія, ремонти, прінтінг, кур'єрські послуги);
-контроль та облік наявного ІТ обладнання, ведення документації та звітності, робота з підрядними організаціями щодо обміну та обліку ІТ обладнання, організація логістикі.
Причина переходу в інший відділ, скорочення посади.
Інженер service desk IT
з 11.2018 по 08.2021
(2 роки 9 місяців)
Біосфера, корпорація, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
-забезпечення роботи регіонального представництва компанії до складу якого входять магазини, склад, офіси компанії, ресторани;
-підтримка користувачів в офісі, підтримка vip користувачів;
-підтримка користувачів віддалено teamviewer;
-участь у процесі відкриття нових офісів, магазинів;
-організація проведення відеоконференцій/презентацій для співробітників та партнерів компанії;
-видача техніки: ноутбуки, телефони, планшети;
-налаштування ip телефонів,смартфонів, macbook, iphone, принтерів Zebra;
-робота у системі звернень jira;
-обслуговування оргтехніки, заміна картриджів, передача на ремонт БФП, виявлення та усунення несправностей у роботі ПЗ;
-блоковий ремонт/складання пк, розбирання ноутбуків для заміни hdd;
-адміністрування принтсервера, ad, windows server 2008;
-облік техніки, шифрування данних truecrypt, veracrypt;
-робота з ПЗ Ms Teams, office 365, Zoom;
-налаштування обладнання для відеоспостереження, камер hikvision.
Спеціаліст технічного підтримки користувачів IT
з 10.2017 по 07.2018
(9 місяців)
Органосін ЛТД, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
-перша/друга лінія підтримки в телефонному режимі/віддалено/на місці користувача;
-встановлення, налаштування, підтримка робочих місць у Windows 7/10, Mac Os;
-робота в ПЗ true crypt (шифрування даних), MEDOC (генерація ключів, оновлення на сервері), 1С (інсталяція, підключення баз), Клієнт-банк укрексім налаштування/мережева конфігурація, ліга закон, Windows servers 2012, Ms exchange (створення поштових облікових записів, розсилок, блокування видалення), Active directory (створення облікових записів), надання доступів до мережевих папок;
-налаштування планшетів, смартфонів, ноутбуків, підготовка техніки до видачі новим співробітникам, проведення інструктажів роботи у спеціалізованому ПЗ;
-облік матеріальних цінностей, проведення інвентаризації, гарантійний ремонт, закупівля техніки, робота з командним рядком у мережі та пк;
-модель osi, tcp/ip, dhcp, монтаж локальної мережі;
-1с постановка завдань розробникам.
Спеціаліст технічної підтримки користувачів
з 11.2015 по 07.2017
(1 рік 8 місяців)
Аркада, АКБ, ПАТ, Київ (Фінанси, банки, страхування)
-відпрацювання заявок service desk/help desk головного банку, відділень м.Києва;
-адміністрування ос windows 7/8/10, libreoffice, пакет ms office;
-налаштування та супроводження тонких клієнтів на базі ос linux працюючих у rdp сесії під управління windows server 2012;
-підтримка та супровід локально-обчислювальної мережі та телефонної мережі, що використовуються на відділеннях м.Києва;
-монтаж/налаштування локальної мережі, налаштування wi-fi роутерів;
-виконання комплексу робіт із встановлення/перенесення/комутації/налаштування пк, тонких клієнтів, ip телефонії, офісної техніки;
-забезпечення функціонування спеціалізованого програмного забезпечення, комп'ютерної та офісної техніки, телефонів, камер відеоспостереження;
-ремонт, оновлення та модернізація комп'ютерної техніки,дрібний ремонт принтерів;
-складання бюджету;
-закупівля комплектуючих, ведення та постановка на облік матеріальних цінностей;
-впровадження, налаштування, обслуговування, підтримка системи електронна черга;
-робота з багтрекером;
-ведення договірної роботи, переговорів із контрагентами;
-організація процесу відкриття відділення банку; що включає повний контроль виконання робіт під ключ;
-адміністратор відділення банку, зустріч клієнтів, консультування з питань, що цікавлять.
Головний спеціаліст департаменту загальної підтримки(оренда)
з 09.2013 по 08.2014
(11 місяців)
Форум банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
-ведення переговорів з контрагентами та погодження умов надання послуг, що забезпечують провадження господарської діяльності;
-ведення претензійної роботи з оплати заборгованості, зокрема з оренди та комунальних платежів;
підготовка документів, складання бюджету, аналіз договорів щодо ризиків та господарської доцільності;
-контроль за виконанням умов господарських договорів, ведення обліку та бази договорів забезпечення господарської діяльності у центральному та територіальних підрозділах суб'єкта господарювання, вирішення проблемних ситуацій, що виникають при виконанні, порушенні договірних умов;
-перевірка актів виконаних робіт та рахунків від контрагентів, первинної документації;
-адміністрування повного процесу з встановлення/демонтажу/переміщення банкоматів по всій регіональній мережі;
-складання, редагування та супровід процесу укладання господарських договорів, а саме: договорів оренди приміщень, надання комунальних послуг, відповідального зберігання;
Спеціаліст технічної підтримки користувачів Helpdesk
з 12.2012 по 08.2013
(8 місяців)
VAB банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
-аctive directory, Б2, друга лінія підтримки, виконання заявок service desk, робота по rdp або безпосередньо з пк користувача;
-адміністрування банківської мережі, встановлення нового обладнання, ремонтом пк та периферії, прокладання мережі, оновленням антивірусного пз, налаштування корпоративної пошти (ms exchange).
-створення стратегії системи роботи з боржниками, розробка моделей предметної галузі, моделей бізнес-процесів (workflow);
-написання технічної документації: опис технологічних процесів, технічних завдань, інших документів.
Провідний спеціаліст по роботі із простроченою заборгованістю
з 11.2008 по 11.2011
(3 роки)
VAB банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
-організація та керівництво роботою групи співробітників з актуалізації та пошуку контактних даних боржників (skiptrace,
-ініціювання схем реструктуризації та заходів щодо погашення заборгованості;
-постановка завдань, напрямів діяльності, оцінка результатів роботи групи, формування та реалізація стратегії роботи, аналіз ефективності роботи групи, контроль виконання та перевірка роботи співробітників, навчання персоналу, координація на перших етапах роботи;
-ведення переговорів із клієнтами-боржниками на всіх етапах роботи, а саме: Soft, Hard, Legal, контроль за виконанням погашення кредитів на всіх стадіях роботи, включаючи виконавче провадження;
-взаємодія з усіма підрозділами банку щодо поліпшення показників повернення заборгованості, внесення пропозицій щодо покращення роботи та надання їх керівнику.
Провідний аналітік (верифікатор) управління роздрібного бізнесу
з 12.2007 по 10.2008
(10 місяців)
VAB банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
-керівництво групою співробітників відділу кеш/споживчого кредитування;
-збір та аналітична обробка інформації, верифікація, проведення аналізу фінансового стану позичальника;
-прийняття рішення щодо кредитної заявки.
Інженер по ІТ підтримці користувачів
з 01.2003 по 08.2006
(3 роки 7 місяців)
ТОВ УНІНЕТ, Київ (Освіта, наука)
Центр сприяння об'єднанню світових інформаційних мереж університетів “Унінет” ТОВ при КНУ ім.Т.Шевченко
-Ремонт, діагностика, встановлення, настройка ОС і ПЗ, вирішення конфліктів апаратного і програмного забезпечення;
-збірника ПК, проектування та монтаж локальних мереж;
-консультація та допомога в іт підтримці у телефонному режимі, закупка та модернізація пк.
Освіта
Національний авіаційний університет
Правознавство, Київ
Вища, з 2013 по 2016 (3 роки)
Правознавство (Заочно)
НТУУ КПІ ВІТІ
Фінансове забезпечення і економіка бойової та господарчої діяльності військ (сил),Молодший лейтенант, Київ
Вища, з 2006 по 2007 (1 рік)
310101 Фінансове забезпечення і економіка бойової та господарчої діяльності військ (сил)
Київський-бізнес інститут при Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут.
Економіка підприємства, Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси англійської мови рівень Elementary
2015, 3
Бухгалтерський облік та аудит
2012, 3
Система роботи з боржниками
1 день
ADMINISTERING SYSTEM CENTER CONFIGURATION MANAGER - M20703-1
2021, 5 днів
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Пользователь ПК
- MS Office
- 1С
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Работа с оргтехникой
- SQL
- MS SQL Server
- База данных
- ЛИГА:ЗАКОН
- HCL Notes
- Adobe PageMaker
- АБС Б2
- Oracle Siebel CRM
- Cronos
- Пиранья
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Відмінні комунікативні навики, уміння згладжувати конфлікти і виходити із стресових ситуацій, вирішуючи поставлені завдання за пріоритетністю виконання.
Схожі кандидати
-
Керівник з управління взаємовідносинами з клієнтами (CRD)
Київ -
Керівник відділу продажу
Київ -
Керівник IT-відділу
Київ, Львів, Одеса -
Директор підприємства
Київ, Івано-Франківськ , ще 4 міста -
Team lead, керівник контакт-центру, head of customer support
Київ -
Директор підприємства
Київ