• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4163349/

Керівник відділу IT-підтримки користувачів, 55 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з матеріально-технічного забезпечення

з 01.2023 по нині (2 роки 5 місяців)
Фінанси, банки, страхування

Виконання закупівель згідно запитів від інших підрозділів:

- проведення тендерної процедури відповідно до положення відділу закупівель, заповнення порівняльної таблиці для визначення переможця, оцінка зразків;
- заключення договору (внесення правок у типовий договір штрафи/відповідальність сторін);
- оплата (заведення відповідної заявки у системі банка), закриття дебіторської заборгованості;
- контроль за виконання відвантаження товару (оперативне вирішення поточних проблем у процесі доставки).
- щомісячная оплата консолідованого реестру рахунків (звірка, підготовка підписаних видаткових, створення акту списання, заведення заявки та оплата ) в розрізі всього банку від компаніїї постачальника товарів.

Продаж обладнання
- збір інформації щодо можливості продажу обладнання у відповідних підрозділів та її погодження, складання загального файлу на продаж;
- надання інформації шодо стану та фото зацікавленним учасникам аукціону, підготовка обладнання на складі для подальшого продажу згідно визначенного перелік;
- заключення договору;
- виконання вибуття обладнання з обліку через відповідний реквест до бухгалтерії;

Задіясніть у проектах:

- міграція у jira 2.0 тестування та надання пропозицій розробникам щодо покращення роботи та опис нових процесів для реалізації у системі, адміністрування;
-кабінет обліку користувача напрямку господарської підтримки у power bi, збір інформації та надання технічного завдання розробникам для побудови звітності;
-виконання оцінки через акредитовану компанію та продаж основних засобів перед виходом з орендованного приміщення;
- підготовка та передача благодійної допомоги ЗСУ, погодження, підписання документів, списання основних засобів.

Провідний менеджер департаменту підтримки сервісів користувачів IT

з 08.2021 по 12.2022 (1 рік 4 місяці)
Райффайзен Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-координація роботи інженерів підрядних організацій по виконанню заявок через систему jira в розрізі всього банка;
-забезпечення ІТ обладнанням/ПЗ для потреб банку згідно запитів погоджених керівництво відповідних департаментів, участь та супровід у проведенні закупівель, виконання документообігу (медок, вчасно);
-виконання оплат за надані послуги підрядним компаніям згідно актів/білінгу(аутсорсінг, телефонія, ремонти, прінтінг, кур'єрські послуги);
-контроль та облік наявного ІТ обладнання, ведення документації та звітності, робота з підрядними організаціями щодо обміну та обліку ІТ обладнання, організація логістикі.

Причина переходу в інший відділ, скорочення посади.

Інженер service desk IT

з 11.2018 по 08.2021 (2 роки 9 місяців)
Біосфера, корпорація, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

-забезпечення роботи регіонального представництва компанії до складу якого входять магазини, склад, офіси компанії, ресторани;
-підтримка користувачів в офісі, підтримка vip користувачів;
-підтримка користувачів віддалено teamviewer;
-участь у процесі відкриття нових офісів, магазинів;
-організація проведення відеоконференцій/презентацій для співробітників та партнерів компанії;
-видача техніки: ноутбуки, телефони, планшети;
-налаштування ip телефонів,смартфонів, macbook, iphone, принтерів Zebra;
-робота у системі звернень jira;
-обслуговування оргтехніки, заміна картриджів, передача на ремонт БФП, виявлення та усунення несправностей у роботі ПЗ;
-блоковий ремонт/складання пк, розбирання ноутбуків для заміни hdd;
-адміністрування принтсервера, ad, windows server 2008;
-облік техніки, шифрування данних truecrypt, veracrypt;
-робота з ПЗ Ms Teams, office 365, Zoom;
-налаштування обладнання для відеоспостереження, камер hikvision.

Спеціаліст технічного підтримки користувачів IT

з 10.2017 по 07.2018 (9 місяців)
Органосін ЛТД, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

-перша/друга лінія підтримки в телефонному режимі/віддалено/на місці користувача;
-встановлення, налаштування, підтримка робочих місць у Windows 7/10, Mac Os;
-робота в ПЗ true crypt (шифрування даних), MEDOC (генерація ключів, оновлення на сервері), 1С (інсталяція, підключення баз), Клієнт-банк укрексім налаштування/мережева конфігурація, ліга закон, Windows servers 2012, Ms exchange (створення поштових облікових записів, розсилок, блокування видалення), Active directory (створення облікових записів), надання доступів до мережевих папок;
-налаштування планшетів, смартфонів, ноутбуків, підготовка техніки до видачі новим співробітникам, проведення інструктажів роботи у спеціалізованому ПЗ;
-облік матеріальних цінностей, проведення інвентаризації, гарантійний ремонт, закупівля техніки, робота з командним рядком у мережі та пк;
-модель osi, tcp/ip, dhcp, монтаж локальної мережі;
-1с постановка завдань розробникам.

Спеціаліст технічної підтримки користувачів

з 11.2015 по 07.2017 (1 рік 8 місяців)
Аркада, АКБ, ПАТ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-відпрацювання заявок service desk/help desk головного банку, відділень м.Києва;
-адміністрування ос windows 7/8/10, libreoffice, пакет ms office;
-налаштування та супроводження тонких клієнтів на базі ос linux працюючих у rdp сесії під управління windows server 2012;
-підтримка та супровід локально-обчислювальної мережі та телефонної мережі, що використовуються на відділеннях м.Києва;
-монтаж/налаштування локальної мережі, налаштування wi-fi роутерів;
-виконання комплексу робіт із встановлення/перенесення/комутації/налаштування пк, тонких клієнтів, ip телефонії, офісної техніки;
-забезпечення функціонування спеціалізованого програмного забезпечення, комп'ютерної та офісної техніки, телефонів, камер відеоспостереження;
-ремонт, оновлення та модернізація комп'ютерної техніки,дрібний ремонт принтерів;
-складання бюджету;
-закупівля комплектуючих, ведення та постановка на облік матеріальних цінностей;
-впровадження, налаштування, обслуговування, підтримка системи електронна черга;
-робота з багтрекером;
-ведення договірної роботи, переговорів із контрагентами;
-організація процесу відкриття відділення банку; що включає повний контроль виконання робіт під ключ;
-адміністратор відділення банку, зустріч клієнтів, консультування з питань, що цікавлять.

Головний спеціаліст департаменту загальної підтримки(оренда)

з 09.2013 по 08.2014 (11 місяців)
Форум банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-ведення переговорів з контрагентами та погодження умов надання послуг, що забезпечують провадження господарської діяльності;
-ведення претензійної роботи з оплати заборгованості, зокрема з оренди та комунальних платежів;
підготовка документів, складання бюджету, аналіз договорів щодо ризиків та господарської доцільності;
-контроль за виконанням умов господарських договорів, ведення обліку та бази договорів забезпечення господарської діяльності у центральному та територіальних підрозділах суб'єкта господарювання, вирішення проблемних ситуацій, що виникають при виконанні, порушенні договірних умов;
-перевірка актів виконаних робіт та рахунків від контрагентів, первинної документації;
-адміністрування повного процесу з встановлення/демонтажу/переміщення банкоматів по всій регіональній мережі;
-складання, редагування та супровід процесу укладання господарських договорів, а саме: договорів оренди приміщень, надання комунальних послуг, відповідального зберігання;

Спеціаліст технічної підтримки користувачів Helpdesk

з 12.2012 по 08.2013 (8 місяців)
VAB банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-аctive directory, Б2, друга лінія підтримки, виконання заявок service desk, робота по rdp або безпосередньо з пк користувача;
-адміністрування банківської мережі, встановлення нового обладнання, ремонтом пк та периферії, прокладання мережі, оновленням антивірусного пз, налаштування корпоративної пошти (ms exchange).
-створення стратегії системи роботи з боржниками, розробка моделей предметної галузі, моделей бізнес-процесів (workflow);
-написання технічної документації: опис технологічних процесів, технічних завдань, інших документів.

Провідний спеціаліст по роботі із простроченою заборгованістю

з 11.2008 по 11.2011 (3 роки)
VAB банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-організація та керівництво роботою групи співробітників з актуалізації та пошуку контактних даних боржників (skiptrace,
-ініціювання схем реструктуризації та заходів щодо погашення заборгованості;
-постановка завдань, напрямів діяльності, оцінка результатів роботи групи, формування та реалізація стратегії роботи, аналіз ефективності роботи групи, контроль виконання та перевірка роботи співробітників, навчання персоналу, координація на перших етапах роботи;
-ведення переговорів із клієнтами-боржниками на всіх етапах роботи, а саме: Soft, Hard, Legal, контроль за виконанням погашення кредитів на всіх стадіях роботи, включаючи виконавче провадження;
-взаємодія з усіма підрозділами банку щодо поліпшення показників повернення заборгованості, внесення пропозицій щодо покращення роботи та надання їх керівнику.

Провідний аналітік (верифікатор) управління роздрібного бізнесу

з 12.2007 по 10.2008 (10 місяців)
VAB банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-керівництво групою співробітників відділу кеш/споживчого кредитування;
-збір та аналітична обробка інформації, верифікація, проведення аналізу фінансового стану позичальника;
-прийняття рішення щодо кредитної заявки.

Інженер по ІТ підтримці користувачів

з 01.2003 по 08.2006 (3 роки 7 місяців)
ТОВ УНІНЕТ, Київ (Освіта, наука)

Центр сприяння об'єднанню світових інформаційних мереж університетів “Унінет” ТОВ при КНУ ім.Т.Шевченко


-Ремонт, діагностика, встановлення, настройка ОС і ПЗ, вирішення конфліктів апаратного і програмного забезпечення;
-збірника ПК, проектування та монтаж локальних мереж;
-консультація та допомога в іт підтримці у телефонному режимі, закупка та модернізація пк.

Освіта

Національний авіаційний університет

Правознавство, Київ
Вища, з 2013 по 2016 (3 роки)

Правознавство (Заочно)

НТУУ КПІ ВІТІ

Фінансове забезпечення і економіка бойової та господарчої діяльності військ (сил),Молодший лейтенант, Київ
Вища, з 2006 по 2007 (1 рік)

310101 Фінансове забезпечення і економіка бойової та господарчої діяльності військ (сил)

Київський-бізнес інститут при Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут.

Економіка підприємства, Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси англійської мови рівень Elementary

2015, 3

Бухгалтерський облік та аудит

2012, 3

Система роботи з боржниками

1 день

ADMINISTERING SYSTEM CENTER CONFIGURATION MANAGER - M20703-1

2021, 5 днів

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Работа с оргтехникой
  • SQL
  • MS SQL Server
  • База данных
  • ЛИГА:ЗАКОН
  • HCL Notes
  • Adobe PageMaker
  • АБС Б2
  • Oracle Siebel CRM
  • Cronos
  • Пиранья

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Відмінні комунікативні навики, уміння згладжувати конфлікти і виходити із стресових ситуацій, вирішуючи поставлені завдання за пріоритетністю виконання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: