Резюме від 9 квітня 2024

Svitlana

Бухгалтер, економіст, 33 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

КОЗАРУК СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА

Контактна інформація:
м.Київ, вул.Д.Щербаківського
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

---
Мета: отримати посаду бухгалтера, економіста.
---
Освіта: вища, 1992р.закінчення - Тернопільський інститут народного господарства, спеціальність – фінанси і кредит, кваліфікація – економіст.
---
Додаткова освіта: 2016р. – ПАТ "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" – курси підвищення кваліфікації по спеціальності «Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності».
---

Професійна діяльність (досвід роботи):

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Вайбер:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Економіст, бухгалтер

Бажаний рівень заплати – 33000грн.


Професійна діяльність (досвід роботи):

вересень 2019р. – теперішній час – ТОВ «Центр освіти «Оптіма» - бухгалтер.

Займаюсь формуванням платіжних доручень, контролюю банківські виписки та залишки в платіжних системах різних банків.
Розношу банківські виписки в 1С.
Контролюю реєстрацію податкових накладних постачальниками товарів та послуг за першою подією.
Працюю в програмі MEDOC.
Проводжу первинні документи у програмі 1С.
Проводжу звірку з постачальниками, контролюю наявність первинної документації.
---
березень 2018 – серпень 2019р. - ПрАТ «АВ-Фарма» бухгалтер.
Займалась обробкою замовлень клієнтів: формувала первинні документи: рахунки, видаткові та податкові накладні, довіреності.
Працювала в програмі «Клієнт-банк»: проводила платежі, формувала банківські виписки.
Проводила аналіз продаж в Excel.
Контролювала оплату рахунків, проводила банківську виписку в 1С.
Формувала акти звірок.
Списувала ТМЦ для формування аптечок та оприходувала готові аптечки, як товар, для продажу.
---
жовтень 2016-2018р.р. – працюю в ТОВ «Бізнес-Лоджик» оператором баз даних з обробки фінансової звітності;

липень-серпень 2016р. – ТОВ «Юнітлайт» помічник бухгалтера, менеджер з продажу
Спілкувалась з клієнтами, займалась випискою первинних документів (податкових та видаткових накладних), розносила банківську виписку в 1-С;

2004-2015р.р. – ККУП «Фінансова компанія «Житло-інвест» (м.Київ) (далі ФК), провідний спеціаліст планово-аналітичного відділу

Займалася веденням бази даних щодо об´єктів нерухомості, які реалізовувались ФК, надавала узагальнюючу інформацію керівництву ФК щодо руху об´єктів нерухомості, надходження та використання коштів на будівництво об´єктів, приймала участь в складанні річних фінансових планів ФК, річних та квартальних звітів про виконання фінплану підприємства на основі даних 1-С Підприємство та бухгалтерських звітів.

2001-2004р.р. – Фінансове управління Черкаського міськвиконкому:
головний економіст, заступник начальника бюджетного відділу, начальник відділу планування та аналізу бюджету
Приймала участь у складанні проекту бюджету міста Черкаси – складала таблиці, проект рішення про міський бюджет та бюджет міста Черкаси, готувала документи до рішень про виконання міського бюджету та бюджету міста Черкаси за квартал та рік, співпрацювала з казначейством.

1992-2001р.р. – Фінансове управління Черкаської облдержадміністрації: провідний економіст

Приймала участь у складанні проекту обласного бюджету та зведеного бюджету Черкаської області по галузям – культура, фізкультура і спорт, молодіжні програми: складала зведені таблиці, проект рішення про бюджет, готувала документи до рішень про виконання бюджету за квартал та рік, співпрацювала з казначейством.
---

Додаткова інформація:
- програми: знання комп´ютерних програм – високий рівень MS Word, MS Excel /в т.ч.ВПР/, Power Рoint; Outlook, вміння працювати з великими масивами даних, 1С-Підприємство – базовий рівень, вміння користуватися офісною технікою.
мови: українська, російська – вільно володію, англійська – Intermediat
додатково: є водійські права;
хоббі: читання книг, квітникарство, подорожування, вокал, танці;
особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, чесність, здібність до самовдосконалення та самоосвіти, працелюбність, аналітичні здібності, виваженість у прийнятті рішень.
Проживаю в м.Києві.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: