Резюме від 27 липня 2022 PRO

Николай

Начальник отдела кадров, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник отдела кадров

з 03.2017 по 12.2017 (9 місяців)
ООО «Авангард – Инвест», Запорожье (производство)

Своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників ,ведення особових справ працівників , складання звітів до фондів, підбор персонала, проведення тренінгів, та атестації працівників, участь у розробленні кадрової політики і кадрової стратегії підприємства, ведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни і додержання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.

Начальник отдела кадров

з 10.2015 по 04.2016 (6 місяців)
КП «Міські автомобільні дороги-1» НМР», Никополь (ремонт автодорог)

своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників ,ведення особових справ працівників , складання звітів до фондів, підбор персонала, проведення тренінгів, ведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни і додержання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, розробляю заходи щодо поліпшення трудової дисципліни, зниження витрат робочого часу, контролюю їх виконання.

Головний державний інспектор праці в Дніпропетровській обл

з 11.2008 по 11.2012 (4 роки)
Територіальної державної інспекції з питань праці у Дніпропетровській області, Днепр (Днепропетровск) (Державні організації)

Проводив перевірки з додержання законодавства з питань праці та заробітної плати на підприємствах та ведення кадрового обліку в Дніпропетровській області

Освіта

Академія митної служби України,

Митної справи, Днепр (Днепропетровск)
Вища, з 2011 по 2013 (1 рік 9 місяців)

спеціальність «Державна служба», кваліфікація магістр державної служби .

Нікопольський економічний університет

Економичний, Никополь
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

спеціальність «Облік і аудит», кваліфікація - спеціаліст економіст, бухгалтер, аудитор. Диплом з відзнакою.

Знання і навички

MS Office MS Outlook 1С ЗУП База даних

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Досвід роботи:
1. 2006 – 2007р. - головний бухгалтер ПОГ «Ветеран». ( складання звітів до фондів, ведення бухгалтерського обліку, нарахування заробітної плати)
2. 2007 р. – ЗАТ «Альфа • Банк»- спеціаліст відділу забезпечення продаж споживчого кредитування.
3. 2008р. ВАТ КБ «Промекономбанк» - економіст по обслуговуванню фізичних ліц. у м. Запоріжжі (відкриття рахунків, зарплатні проекти, видача кредитів, та депозитів, робота з касовими документами.)
. 4 З 2008 року по листопад 2012 року працював головним державним інспектором праці Територіальної державної інспекції з питань праці у Дніпропетровській області.( проводив перевірки з додержання законодавства з питань праці та заробітної плати на підприємствах та ведення кадрового обліку в Дніпропетровській області)
5. 16.01.2015-25.05.2015 р. економіст - КЗ «Нікопольська станція швидкої медичної допомоги» ДОР» ( планування бюджету, розрахунки видатків по кошторису, робота з річними планами асигнувань, контроль планів закупок, розробка тарифікації заробітної плати та штатного розпису.).
6. 02.11.2015-04.03.2016 р. економіст - КП «Міські автомобільні дороги-1» НМР» ( планування бюджету, розрахунки видатків по кошторису, робота з річними планами асигнувань, контроль планів закупок, розробка тарифікації заробітної плати та штатного розпису.).
7. 09.03.2016 року – 15.04.2016р. Начальник відділу кадрів - КП «Міські автомобільні дороги-1» НМР» (своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників ,ведення особових справ працівників , складання звітів до фондів, підбор персонала, проведення тренінгів, ведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни і додержання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, розробляю заходи щодо поліпшення трудової дисципліни, зниження витрат робочого часу, контролюю їх виконання.).
8. 28.03.2017 року по 27.12.2017 року Начальник відділу кадрів ТОВ «Авангард – Інвест»
(своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників ,ведення особових справ працівників , складання звітів до фондів, підбор персонала, проведення тренінгів, та атестації працівників, участь у розробленні кадрової політики і кадрової стратегії підприємства, ведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни і додержання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку..).


Знання та навички:
1.Мови: українська, російська – рідні, англійська – з словником.
2.Комп'ютер : вільне користування програмами MS Office,1.С 8.3 ЗУП, Outlook, Інернет, В2 досвід роботи з іншими програмами та базами даних.
3.Вміння працювати з великими об’ємами інформації, акуратність, вміння доводити поставлене до кінця, є можливість до понад нормованої роботи.
4.Комунікабельність, стремління до кар’єрного зросту. Маю водійське посвідчення категорії В.С з 2000року.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: