Резюме від 9 серпня 2017

Олена

Бухгалтер, економіст, офіс-менеджер, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

фізична особа підприємець

з 06.2016 по 01.2017 (7 місяців)
мережа магазинів дитячих товарів "BabyArt", Суми (Оптова та роздрібна торгівля в спеціалізованих магазинах)

- прийом та оприбуткування товару;
- безпосередня реалізація товару;
- відвантаження товару клієнтам;
- контроль дебіторської, кредиторської заборгованості (покупців, постачальників);
- складський облік, інвентаризація на складах;
- виписування та реєстрування податкових накладних;
- клієнт банк (вхідні/вихідні платіжні доручення);
- прийом дзвінків, отримання замовлень;
- формування замовлень постачальникам;
- розробка нової лінії продукції;
- пошук нових клієнтів та підтримання існуючих;
- організація доставки продукції (логістика);
- ведення переговорів;
- проведення презентацій;
- підготовка та заключення договорів;
- управління персоналом;
- підтримання працездатності магазину.

Приватна практика

з 05.2016 по 03.2017 (10 місяців)
Робота за сумісництвом, Суми (Надання послуг з організації та запуску з нуля стартап проектів малого бізнесу в сфері оптової та роздрібної торгівлі через сайти в мережі інтернет.)

- організація створення та запуску інтернет-магазинів;
- організація створення рекламних компаній для просування сайтів;
- пошук постачальників;
- формування замовлень у постачальників;
- організація доставки продукції як в середині країни так і за її межами (імпорт);
- підготовка та заключення договорів;
- консультування та технічне супроводження клієнтів.

Оператор call-centre в телекомунікаціях

з 06.2013 по 09.2013 (3 місяці)
ТОВ ТРК "Діскавері", Івано-Франківськ (Надання програмних та телекомунікаційних послуг.)

- робота із вхідними дзвінками;
- консультація клієнтів по всім існуючим послугам;
- продаж послуг по телефону;
- складання щоденних звітів.

Освіта

Сумський Державний університет

Факультет економіки та менеджменту, спеціальність фінанси і кредит, Суми
Вища, з 2007 по 2013 (5 років 5 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook 1С:Підприємство Складський облік Управлінський облік Бухгалтерський облік з нуля Податковий облік з нуля Підготовка документації, складання звітів Досвід підготовки рекламних компаній, промо акцій Навички ведення переговорів Навички управління персоналом (колективи до 10 чоловік)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті дані: одружена, є донька - 4 роки.

Особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність, уважність, готовність працювати у високому темпі, здатність до швидкого навчання, стресостійкість.

Додаткова інформація:
- готовність до відряджень;
- наявність закордонного паспорту;
- готовність до ненормованого робочого дня;
- шкідливих звичок не маю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: