- PRO
Олена
Директор з маркетингу
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 49 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/418951/
Досвід роботи
Директор з маркетингу та продажів
з 05.2019 по 01.2024
(4 роки 8 місяців)
ТОВ Інтер - Норм виробництво віконних конструкцій, металообробка, інет-магазин дитячих батутів, Киев (Роздрібна торгівля)
·ТМ Віконний Стандарт – виробник світлопрозорих фасадних конструкцій з пвх та алюмінієвих профілів).
·ТМ Happy Hop - надувні дитячі батути ексклюзивний представник в Україні. Інтернет-магазин
·ТМ Viratio - металообробка, авторський стіл-мангал та індивідуальні замовлення. Створила цей бренд та напрямок.
·Розробка маркетингової стратегії та планів розвитку бізнес-напрямків/ категорій/брендів
·Розробка проєктів для збільшення продажів в сфері роздрібної торгівлі, дистриб’ютери та онлайн
·Відкриття філії. Маркетингова підтримка та лідогенерація/ розробка чек-листів, скриптів для збільшення продажів).
·Розробка стратегії розвитку для відділу піклування про клієнтів (сервісне та гарантійне обслуговування). Впровадження та контроль ефективності.
·Сегментація цільової аудиторії, та формування унікальних пропозицій в усіх каналах комунікаціі.
·Просування в діджитал-середовищі. Використання інструментів цифрового маркетингу.
·Впровадження CRM з 0. Розробка бізнес-процесів та алгоритмів на всіх етапах. Інтеграція та налаштування джерел, каналів, лідогенерації, воронки продажів, додаткові проекти. Наскрізна аналітика.
·Постійний моніторинг ринку та конкурентів для визначення нових можливостей.
·Створила Бренбук+Гайдбук.
·Створення нового сайту.
·Спільна робота з виробництвом та з відділом продажів.
Директор з маркетингу холдинга
з 08.2016 по 03.2019
(2 роки 7 місяців)
Група компаній Lauffer . Виробник хлібобулочної та кондитерської продукції. Виробник солодкої та овочевої консервації. Мережа фі, Киев (Харчова промисловість)
·Управління департаментом (чисельність співробітників департаменту 18 чол.)
·Розробка та затвердження стратегії маркетингу та розвитку групи компаній.
·На базі стратегії розвитку групи компаній розробка та впровадження маркетингової стратеги з бізнес-напрямків та брендів.
·Дослідження ринку. Аналітика, прогнозування. Визначення потенційної ємності ринку, обсягу ринку, розрахунок споживання продукції.
·Аналіз кон'юнктури ринку, конкурентів, можливості.
·Розробка плану продажу. Контроль за виконанням. Надавала інструменти для розширення ринку збуту.
·Розробка брендування продукції/асортиментної політики/позиціювання, концепція.
·Виведення нових продуктових лінійок та нових скю та ТМ. Ціноутворення на основі зрізу та аналізу конкурентів.
·Маркетингові активності, мерчендайзинг , трейд-маркетинг, інтернет-маркетинг. Аналіз ефективності. Аналіз економічних показників, оцінка ефективності та рентабельності роботи каналів збуту, системи просування, трейд-маркетингових заходів.
·Участь у інвестиційних проектах. Підготовка ТЕО.
·Розвиток проекту Private Label .
Керівник Категорії Дитяче харчування
з 03.2015 по 08.2016
(1 рік 5 місяців)
Rozetka, Киев (Роздрібна торгівля)
·Створення продуктової категорії з "0". Дитяче харчування та бакалія (здорове харчування)
·Розробила та впровадила алгоритм процесу прийому, обліку, відстеження термінів придатності через програмне забезпечення.
·Формування та управління асортиментною політикою категорії. Управління ціновою політикою категорії (розрахунок націнок, прогнозування швидкості збуту).
·Переговори з виробниками та постачальниками, укладання договорів.
·Забезпечення ефективної структури асортименту для збільшення прибутковості категорії.
·Розширення товарної матриці. Закупівлі.
·Запуск рекламних та промо акцій, організація розпродажів.
·Аналіз продажів та фінансових показників. Аналіз ринку та конкурентів.
·Контроль товарного запасу та оборотність.
·Контроль термінів придатності.
Директор з маркетингу
з 10.2013 по 02.2015
(1 рік 4 місяці)
ГК "Вельд" виробництво та дистрибуція FMCG бакалія, кондитерка, напої безалкогольні та слабоалкогольні, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
·Управління командою (2 бренд-менеджери, 2 трейд-маркетологи, аналітик, 2 дизайнери)
·Розробка та реалізація маркетингової та збутової стратегії (розвиток бренду, системи продажу та дистрибуції, асортиментна, цінова політика, стратегія просування, запуск нових товарних категорій, нових продуктів тощо).
·Розробка планів продажу у розрізі ринків збуту, каналів збуту, брендів, товарних категорій, асортиментних позицій.
·Планування показників кількісної та якісної дистрибуції за торговими марками, товарними категоріями, новими продуктами у розрізі ринків збуту та каналів збуту.
·Аналіз економічних показників, оцінка ефективності та рентабельності роботи каналів збуту, системи просування, трейд-маркетингових заходів. Робота з первинними бухгалтерськими документами, розрахунок бюджету з кожної угоді.
·Робота з ключовими клієнтами: стратегічні переговори щодо умов співробітництва; трейд-маркетингові плани
·Аналіз ринку збуту, конкурентний аналіз.
·Адміністрування та планування: розробка бізнес-процесів, посадових інструкцій, договорів, системи звітності відділу.
·Розробка та управління цінової та асортиментної політики (розрахунок собівартості, рентабельності та відпускних цін у розрізі по каналах збуту).
·Контроль за виконанням дебіторської заборгованості за клієнтами, ринками збуту.
·Забезпечення ефективної взаємодії відділу маркетингу зі службами виробництва-закупівлі, логістики, складу та торговельного відділу, розробка бізнес-процесів, положень та інструкцій, пов'язаних із розширенням штату співробітників.
·Розробка та реалізація мотиваційної системи дистриб'юторам.
·Планування закупівель та формування річних планів з виробництва.
·Організація системи аналізу та звітності з продажу, маркетингу.
Керівник відділу маркетингу
з 01.2010 по 07.2011
(1 рік 6 місяців)
ПП «Санта – Україна» генеральний представник СП «Санта Бремор » ТОВ в Україні, Киев (Харчова промисловість)
·Управління відділом (маркетолог, супервайзер)
·Участь у розробці стратегій розвитку компанії на 3 роки.
·Розробка, розрахунок ефективності та проведення маркетингових заходів щодо просування продукту компанії. Координація роботи з проведення маркетингових досліджень.
·Створення системи моніторингу організації. Ведення незмінного аналізу. споживчого та конкурентного ринку, а також внутрішнього середовища Компанії.
·Визначення каналів збуту, оцінка їхнього потенціалу, аналіз ефективності роботи у цих каналах.
·Формування товарного асортименту, аналіз просування над ринком.
·Складання рекомендацій щодо ціноутворення.
·Створення системи планування збуту та контроль її виконання.
·Організація та проведення трейд-маркетингових заходів.
·Створення книги для мерчендайзингу . Тренінги та навчання торгового персоналу.
·Робота з сайтом та інтернет-магазином (просування, наповнення тощо).
Керівник відділу маркетингу
з 09.2007 по 02.2009
(1 рік 5 місяців)
ТОВ " Італмоторс Україна", Київ (продаж автомобілів Fiat , Alfa Romeo , Lancia ), Киев (Автобізнес та автосервіс)
·Управління відділом (маркетолог, PR -менеджер)
·Актуалізувала функціонал відділу виходячи з бізнесу цілей компанії та стратегії маркетингу.
·Розробка, оперативне управління та контроль маркетингового бюджету.
·Розробка та реалізація рекламної та маркетингової стратегії компанії.
·Планування, розробка, організація, розрахунок ефективності та проведення маркетингових заходів щодо просування продукту компанії. Координація роботи з проведення маркетингових досліджень.
·Створення системи моніторингу для підприємства. Ведення постійного аналізу . споживчого та конкурентного ринку, а також внутрішнього середовища компанії.
·Формування товарного асортименту, аналіз просування.
·Складання рекомендацій щодо ціноутворення.
Керівник відділу маркетингу
з 06.2003 по 09.2007
(4 роки 3 місяці)
ТОВ "Ауді Центр Віпос ", Київ (продаж автомобілів Audi ), Киев (Автобізнес та автосервіс)
·Формування організаційної структури відділу маркетингу.
·Розробка та реалізація рекламної та маркетингової стратегії Компанії.
·Вивчення конкурентного середовища ринку. SWOT-аналіз.
·Розробка креативного стилю рекламної кампанії; робота із ЗМІ, РА, поліграфією; робота зі створення та підтримки сайту; організація виставок, тест-драйви, інтерв'ю, презентації.
·Аналіз ефективності рекламної кампанії.
Освіта
КПІ
Менеджмент підприємств/ факультет-поліграфічний, Київ
Вища, з 1993 по 1999 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Семінар «Маркетинг на 100%». Спікер Ігор Манн
2007
КОНСАЛТИНГОВОЕ АГЕНТСТВО «3S» Професійне короткострокове навчання спеціальності «Трейд-маркетинг та мерчендайзинг»
2010
КОНСАЛТИНГОВОЕ АГЕНТСТВО «3S» Тайм-менеджмент
2012
UKRAINIAN DIGITAL FORUM 2021 / Ukrainian Marketing Forum 2020/Андрій Федорів BRAND FATHER
2019-2021
SUPERLUDA курс-SMM Strategy
2023, 4 місяця
Знання і навички
- Застосування штучного інтелекту
- Цифровий маркетинг
- SEO
- SMM
- PPC
- Контент-маркетинг
- Facebook Ads Manager
- Google Ads
- Інтерпретувати результати
- Аналітика даних
- Робота з метриками
- CRM впровадження
- Алгоритм бізнес-процесів
- Планування проєкту
- Trello
- Лідогенерація
- Написання скриптів
- Складання чеклістів
- Мерчендайзинг
- Надихаю команду
- Підтри
- Підтримка співробітників
- Користувач ChatGPT
- Фінансова грамотність
- Створення інтернет-магазинів
- Емпатійність
- Адаптивність
- Конструктивно вирішую питання
- Тимбілдинг
- Досягатор
- Вмію знаю навчаюсь є бажання
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
Експерт із понад 24-річним досвідом у стратегічному маркетингу, включаючи розробку та реалізацію маркетингових стратегій для B2B і B2C напрямків. Відзначений досвід управління командами, включаючи діджитал-маркетологів, SMM-фахівців, PPC та SEO-спеціалістів, що забезпечило збільшення продуктивності відділів на 35%. Ефективно реалізовані проекти, як-от впровадження CRM з нуля, розробка бренд та гайдбуків, створення нових продуктів і брендів, що дозволило компаніям займати нові ринкові позиції. Використовую сучасні маркетингові інструменти для наскрізної аналітики та підвищення рентабельності рекламних кампаній. Професійно володію стратегічним і аналітичним мисленням, що дозволяє приймати обґрунтовані управлінські рішення та досягати високих результатів.
Схожі кандидати
-
Керівник з маркетингу, маркетолог
Київ -
Head of Marketing, СМО, Head of Digital, Head of E-commerce
Київ -
Маркетинговий директор
Київ -
Маркетинговий директор
60000 грн, Київ -
Head of digital
Київ -
Помічник керівника з маркетингу
Київ, Дистанційно