• PRO

Ігор

Менеджер з продажу, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник напрямку

з 05.2010 по нині (14 років 8 місяців)
Техекс, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Важливо! Зарплата-вказано мінімільну чисту ставку з урахуванням податків.
Пріоритет мають вакансии з інженерних систем:
- опалення, водопостачання, водовідведення та каналізація, запірно-регулююча арматура.
Здійснював активні об'єктні продажі; досвід проведення переговорів; участь у тендерах; участь у виставках та семінарах (генпідрядники, субпідрядники, інвестори, проектні інститути, дилери, дистриб'ютори).
Здійснював маркетингові дослідження, пов'язані з: - вивченням сегментації ринку; аналізом ціноутворення та переваг споживача; прогнозом продажів та каналів реалізації; відкриття нових ринків; оцінкою ефективності реклами; діяльністю конкурентів;
Аналізував потреби клієнтів та межі ціноутворення;
Досліджував фактори, що впливають на збут товару, типи попиту, причини його підвищення та зниження, купівельної спроможності споживача;
Розробляв програми з формування попиту та стимулювання збуту, рекомендації щодо вибору ринку відповідно до наявних ресурсів;
Розробляв та організовував проведення передпродажних заходів щодо створення умов для планомірного продажу товарів, задоволення попиту покупців на товари.
Здійснював контроль за розробкою та реалізацією бізнес-планів та комерційних умов укладених угод, договорів та контрактів, оцінював ступінь можливого ризику.
Вивчав ринок товарів (аналізував попит та споживання, їх мотивацію та коливання, форми діяльності конкурентів) та тенденції його розвитку, аналізував ринкові можливості.Організовував збір інформації про попит на товари, причини його зміни (підвищення, зниження), аналізував потреби покупців.
Виявляв найефективніші сектори ринку продажу товарів, розробляв комплекс заходів щодо використання можливостей ринку товарів.
Розробляв і забезпечував реалізацію заходів щодо організації та створення мережі збуту товарів (розробка та побудова каналів руху товарів до споживачів; побудова відносин з оптовими та роздрібними торговими підприємствами, іншими посередниками; розвиток дилерських відносин).
Виявляв потенційних та перспективних покупців товарів (оптових та роздрібних торгових підприємств, інших посередників, ін.) та встановлював ділові контакти.
Проводив переговори з продажу з покупцями за такими напрямами: подання загальних відомостей про товари та їх властивості; запровадження значимих продажу критеріїв оцінки товарів; усунення сумнівів у невигідних властивостях товарів; інформування про попит на товари та відгуки споживачів про товари; виявлення потенційних потреб покупців; ін.
Брав участь у ціноутворенні, опрацьовував психологічні аспекти переговорів про ціну, визначав способи обґрунтування ціни, визначав форми розрахунків за договорами, розробляв та застосовує схеми знижок залежно від різних факторів.
Організовував переддоговірну роботу (вибір виду договорів: дистриб'юторський, купівлі-продажу, ін.; визначення способів та форм виконання зобов'язань, розробка переддоговірної документації, узгодження розбіжностей, аналіз документації покупців, ін.) та укладав договори.

Керівник напрямку

з 02.2008 по 05.2010 (2 роки 3 місяці)
Кан, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Здійснював активні продажі; досвід проведення переговорів; участь у тендерах; участь у виставках та семінарах (генпідрядники, субпідрядники, інвестори, проектні інститути, дилери, дистриб'ютори).
Проводив дослідження основних факторів, що формують динаміку споживчого попиту на продукцію, співвідношення попиту та пропозиції на аналогічні види продукції, технічних та споживчих якостей конкуруючої продукції;
Здійснював маркетингові дослідження, пов'язані з: - вивченням сегментації ринку; аналізом ціноутворення та переваг споживача; прогнозом продажів та каналів реалізації; відкриття нових ринків; оцінкою ефективності реклами; діяльністю конкурентів;
Аналізував потреби клієнтів та межі ціноутворення;
Досліджував фактори, що впливають на збут товару, типи попиту, причини його підвищення та зниження, купівельної спроможності споживача;
Розробляв програми з формування попиту та стимулювання збуту, рекомендації щодо вибору ринку відповідно до наявних ресурсів;
Брав участь у розробці стратегії та проведенні рекламних заходів.
Розробляв схеми, форми, методи та технології продажу товарів, просування товарів на ринок.
Розробляв та організовував проведення передпродажних заходів щодо створення умов для планомірного продажу товарів, задоволення попиту покупців на товари.
Здійснював контроль за розробкою та реалізацією бізнес-планів та комерційних умов укладених угод, договорів та контрактів, оцінював ступінь можливого ризику.Вивчав ринок товарів (аналізував попит та споживання, їх мотивацію та коливання, форми діяльності конкурентів) та тенденції його розвитку, аналізував ринкові можливості.
Організовував збір інформації про попит на товари, причини його зміни (підвищення, зниження), аналізував потреби покупців.
Виявляв найефективніші сектори ринку продажу товарів, розробляв комплекс заходів щодо використання можливостей ринку товарів.
Розробляв і забезпечував реалізацію заходів щодо організації та створення мережі збуту товарів (розробка та побудова каналів руху товарів до споживачів; побудова відносин з оптовими та роздрібними торговими підприємствами, іншими посередниками; розвиток дилерських відносин).
Виявляв потенційних та перспективних покупців товарів (оптових та роздрібних торгових підприємств, інших посередників, ін.) та встановлював ділові контакти.
Проводив переговори з продажу з покупцями за такими напрямами: подання загальних відомостей про товари та їх властивості; запровадження значимих продажу критеріїв оцінки товарів; усунення сумнівів у невигідних властивостях товарів; інформування про попит на товари та відгуки споживачів про товари; виявлення потенційних потреб покупців; ін.
Брав участь у ціноутворенні, опрацьовував психологічні аспекти переговорів про ціну, визначав способи обґрунтування ціни, визначав форми розрахунків за договорами, розробляв та застосовує схеми знижок.

Керівник напрямку

з 02.2007 по 02.2008 (1 рік)
ВК системи, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Здійснював активні продажі;
Розробляв схеми, форми, методи та технології продажу товарів, просування товарів на ринок.
Розробляв та організовував проведення передпродажних заходів щодо створення умов для планомірного продажу товарів, задоволення попиту покупців на товари.
Здійснював контроль за розробкою та реалізацією бізнес-планів та комерційних умов укладених угод, договорів та контрактів, оцінював ступінь можливого ризику.
Вивчав ринок товарів (аналізував попит та споживання, їх мотивацію та коливання, форми діяльності конкурентів) та тенденції його розвитку, аналізував ринкові можливості.
Організовував збір інформації про попит на товари, причини його зміни (підвищення, зниження), аналізував потреби покупців.
Виявляв найефективніші сектори ринку продажу товарів, розробляв комплекс заходів щодо використання можливостей ринку товарів.
Розробляв і забезпечував реалізацію заходів щодо організації та створення мережі збуту товарів (розробка та побудова каналів руху товарів до споживачів; побудова відносин з оптовими та роздрібними торговими підприємствами, іншими посередниками; розвиток дилерських відносин).
Виявляв потенційних та перспективних покупців товарів (оптових та роздрібних торгових підприємств, інших посередників, ін.) та встановлював ділові контакти.Проводив переговори з продажу з покупцями за такими напрямами: подання загальних відомостей про товари та їх властивості; запровадження значимих продажу критеріїв оцінки товарів; усунення сумнівів у невигідних властивостях товарів; інформування про попит на товари та відгуки споживачів про товари; виявлення потенційних потреб покупців; ін.
Брав участь у ціноутворенні, опрацьовував психологічні аспекти переговорів про ціну, визначав способи обґрунтування ціни, визначав форми розрахунків за договорами, розробляв та застосовує схеми знижок залежно від різних факторів.
Організовував переддоговірну роботу (вибір виду договорів: дистриб'юторський, купівлі-продажу, ін.; визначення способів та форм виконання зобов'язань, розробка переддоговірної документації, узгодження розбіжностей, аналіз документації покупців, ін.) та укладав договори (купівлі-продажу, поставки, ін. ).
Керував організацією робіт з доставки чи відвантаження товарів покупцям за укладеними договорами.
Контролював оплату покупцями товарів за укладеними договорами.
Організовував збір інформації від покупців про вимоги до якісних характеристик товарів (термін служби, правила користування, упаковки, ін.), а також про вимоги до післяпродажного обслуговування.

Керівник напрямку

з 06.2006 по 02.2007 (8 місяців)
Новапак, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Здійснював активні продажі;
Розробляв схеми, форми, методи та технології продажу товарів, просування товарів на ринок.
Розробляв та організовував проведення передпродажних заходів щодо створення умов для планомірного продажу товарів, задоволення попиту покупців на товари.
Здійснював контроль за розробкою та реалізацією бізнес-планів та комерційних умов укладених угод, договорів та контрактів, оцінював ступінь можливого ризику.
Вивчав ринок товарів (аналізував попит та споживання, їх мотивацію та коливання, форми діяльності конкурентів) та тенденції його розвитку, аналізував ринкові можливості.
Організовував збір інформації про попит на товари, причини його зміни (підвищення, зниження), аналізував потреби покупців.
Виявляв найефективніші сектори ринку продажу товарів, розробляв комплекс заходів щодо використання можливостей ринку товарів.
Розробляв і забезпечував реалізацію заходів щодо організації та створення мережі збуту товарів (розробка та побудова каналів руху товарів до споживачів; побудова відносин з оптовими та роздрібними торговими підприємствами, іншими посередниками; розвиток дилерських відносин).
Виявляв потенційних та перспективних покупців товарів (оптових та роздрібних торгових підприємств, інших посередників, ін.) та встановлював ділові контакти.Проводив переговори з продажу з покупцями за такими напрямами: подання загальних відомостей про товари та їх властивості; запровадження значимих продажу критеріїв оцінки товарів; усунення сумнівів у невигідних властивостях товарів; інформування про попит на товари та відгуки споживачів про товари; виявлення потенційних потреб покупців; ін.
Брав участь у ціноутворенні, опрацьовував психологічні аспекти переговорів про ціну, визначав способи обґрунтування ціни, визначав форми розрахунків за договорами, розробляв та застосовує схеми знижок залежно від різних факторів.
Організовував переддоговірну роботу (вибір виду договорів: дистриб'юторський, купівлі-продажу, ін.; визначення способів та форм виконання зобов'язань, розробка переддоговірної документації, узгодження розбіжностей, аналіз документації покупців, ін.) та укладав договори (купівлі-продажу, поставки, ін. ).
Керував організацією робіт з доставки чи відвантаження товарів покупцям за укладеними договорами.
Контролював оплату покупцями товарів за укладеними договорами.
Організовував збір інформації від покупців про вимоги до якісних характеристик товарів (термін служби, правила користування, упаковки, ін.), а також про вимоги до післяпродажного обслуговування.
Аналізував причини спрямування покупцями претензій, рекламацій за укладеними договорами.

Керівник відділу постачання та продажу

з 03.2005 по 06.2006 (1 рік 3 місяці)
Укрмонтажлюкс, ТОВ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Брав участь у формуванні стратегічного та тактичного планів розвитку ринку;
Забезпечував виконання планів продажу, поставлених комерційним директором;
Контролював виконання планів продажу;
Впроваджував та контролював способи взаємодії між клієнтами та фірмою;
налагоджував взаємовигідні відносини зі стратегічними клієнтами;
Аналізував та контролював дебіторську заборгованість відділу;
Розробляв та впроваджував заходи щодо скорочення дебіторської заборгованості;
Контролював погашення дебіторську заборгованість через безпосередніх підлеглих;
Навчав менеджерів роздрібних продажів методів продажу та психології продажів;
Проводив навчання підлеглих під час безпосередньої роботи з клієнтом та при розборі конкретних ситуацій;
Брав участь у розробці та впроваджував програми спрямовані на просування продукції.
Здійснював активні продажі.

Провідний спеціаліст відділу продажу

з 03.2002 по 03.2005 (3 роки)
Пайпхаус, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Здійснював активні продажі;
Розробляв схеми, форми, методи та технології продажу товарів, просування товарів на ринок;
Розробляв та організовував проведення передпродажних заходів щодо створення умов для планомірного продажу товарів;
Здійснював контроль за розробкою та реалізацією бізнес-планів та комерційних умов укладених угод;
Аналізував попит та споживання, їх мотивацію та коливання, форми діяльності конкурентів;
Виявляв найефективніші сектори ринку продажу товарів, розробляв комплекс заходів щодо використання можливостей ринку товарів;
Виявляв потенційних та перспективних покупців товарів.

Освіта

МАУП

Магистр. Экономика и управление персоналом, Киев
Вища, з 2000 по 2003 (3 роки)

НАУ

Инженер- землеустроитель, Киев
Вища, з 1992 по 1998 (5 років 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Стимулирование сбыта

2010, пять дней

Активные продажи

2009, пять дней

Основы эффективной деятельности менеджера

2008, пять дней

Курс «Microsoft Windows для пользователя»

2007, две недели

Курс "Работа в современном офисе"

2013, две недели

Знання і навички

  • Ведення CRM
  • Активний продаж
  • Прямий продаж
  • Продаж B2B

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Переконливе прохання: уважно аналізувати інформацію, робити адекатні висновки та берегти наш час не пропонуючи абсурдні варіанти.
Багаторічний практичний досвід роботи у сфері маркетингу та активного продажу.
Робота із генпідрядними, субпідрядними, проектними організаціями, дистриб'юторами, дилерами, імпортерами. Прямі продажі. Проведення переговорів. Укладання договорів. Участь у тендерах та виставках. Проведення семінарів, презентацій, навчань.
Підбір та навчання, стимулювання та мотивація персоналу. Досвід організації та досягнення рівня адекватної роботи відділу продажу.
ВАЖЛИВО! У пункті "зарплата" вказано мінімальну чисту ставку.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: