Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4198950/

Юрисконсульт, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Одеса, Чорноморськ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач Internet
  • ЛІГА:ЗАКОН
  • Windows
  • Робота з оргтехнікою
  • Email
  • Adobe Photoshop
  • Ведення переговорів

Додаткова інформація

Бокоч Світлана Сергіївна
Рік народження : 1987
Місце проживання : смт Овідіополь, вул.Мечникова , 26
Телефон : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета : отримання посади юриста
Розмір очикуваної заробітної плати : від 10 000 грн
Освіта : Християнський гуманітарно-економічний відкритий університет, спеціальність - юрист цивільного права.
Досвід : 2002-2005 Помічник приватного нотаріуса Луняченко Н.В. посадові обов’язки : ведення діловодства та архиву.
2006-2009 рік Помічник Приватного нотаріуса Поведьонкової І.І. посадові обов’язки : розробка та складання нотаріальних договорів, складання заяв, довіреностей, заповітів, оформлення банківських карток, ведення діловодства, робота з державними нотаріальними реєстрами.
2011-2014 СП «Рудін» ТОВ , посада юрист, посадові обов’язки : складання договорів, ведення листування
2014 – 2017 рік КП «Водопостач» Овідіопольської селищної ради, посада юрист, по сумісництву інспектор кадрів, ведення військового обліку, посадові обов’язки : укладання договорів з покупцями послуг, договорів поставки, цивільно-правових договорів, представництво у різноманітних інстанціях, ведення судових справ та представництво у судах, складання позовних заяв, ведення листування, внесення змін до уставних документів, отримання необхідних ліцензій та свідоцтв, надання відповідей, розробка посадових інструкцій, укладання колективних договорів, проведення переговорів з покупцями послуг, складання наказів на підприємстві (прийом, звільнення, відпустка) ведення трудових книжок, розробка штатного розпису.
Інші навички : досвідчений користувач Win 982kXP, Microsoft Office 2016, Liga, ресурси Internet, користування електронною поштою, Photoshop, вільне орієнтування в законодавчій базі, вміння роботи з офісною оргтехнікою, іноземні мови: англійська – зі словником, українська, російська, вміння грамотно вести переговори, здатність до формулювання і обґрунтованого доказу своєї точки зору по спірних питаннях.

Особисті якості : Старанність, комунікабельність, відповідальність, організаторські здібності, завдатки лідера, вміння працювати в команді, цілеспрямованість, порядність, легко навчаюсь, швидкий працівник вміючий одночасно виконувати декілька завдань, пунктуальна та дуже активна у роботі, вмію організовувати робочий час, стресостійка.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: