Резюме від 1 травня 2024 PRO

Раїса

Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 12.2022 по нині (1 рік 5 місяців)
ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Банківські операції у т.ч. в валюті по 3 Товариствам.
Податкові зобов'язання ( формування податкових накладних та реєстрація в ЄРПН, розблокування ПН).
Звірка взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями. Експорт зерна.
Товариство надає в оренду власні вантажні вагони, та надає транспортно-експедиторське обслуговування вантажними вагонами.

Головний бухгалтер, Заступник головного бухгалтера

з 11.2018 по 05.2022 (3 роки 6 місяців)
ТОВ, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- ведення бухгалтерського та податкового обліку;
- здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
- ведення первинних документів, отримання/передача товару та послуг, інвентаризація, списання ТМЦ, облік ОЗ, облік МШП, виставлення рахунків, оформлення видаткових накладних, актів виконаних послуг, контроль взаєморозрахунків;
- облік зарплати, нарахування, прийом, звільнення, відпустки;
- контроль по сплаті податків та обов'язкових платежів;
- податкові зобов'язання, формування та реєстрація податкових накладних, а також подання пакету документів для розблокування податкових накладних;
- податковий кредит, введення, контроль першої події, звірка з електронним кабінетом;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
- досвід роботи з підготовки документів для податкових перевірок;
- робота з великою кількістю документів;
- ведення касових операцій, робота з РРО (постановка на облік та зняття з обліку), контроль заповнення (ведення) книг КОРО;
- контроль за дотриманням касової дисципліни на підприємстві;
- робота з філіями;
- управлінський облік;
- підготовка та складання звітності по малому підприємству: декларація з ПДВ, декларація з податку на прибуток річна, баланс щокварталу, об'єднана звітність з ЄСВ та ПДФО, декларація з нерухомості, декларація з податку на землю;
- підготовка розшифровок щодо фінансової звітності для банків (умови за кредитними договорами).
Товариство займалось продажем мінеральних добрив оптом та в роздріб. Добрива імпортували та купували в Українських постачальників. У Товариства було 8 філіалів по Україні через які здійснювався продаж добрив.
В 2019 році проходили податкову перевірку, є досвід в цьому.

Головний бухгалтер (єдиний)

з 11.2017 по 07.2018 (8 місяців)
ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)

Ведення первинної документації (прибуткові, видаткові, поворотні накладні, акти, інвентаризації, акти списання та оприбуткування товару, накладні на переміщення товару), кадри (прийом на роботу, ведення особових справ, заповнення трудових книжок), зарплата (нарахування, сплата податків, зарплатний) проект, здавання звітності ЄСВ та 1ДФ), ОЗ та МШП (введення в експлуатацію, накази), Банк (платіжні доручення вихідні, вхідні, виписки), контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, звірка з постачальниками, каса (прибуткові, видаткові ордери), авансові звіти, формування та здавання звітності (декларація акцизного податку, прибуток, баланс).
Товариство займалось роздрібним продажем крафтового пива власного виробництва та супутніми товарами, реалізація здійснювалась через 4 торгові точки -магазини.

Бухгалтер, Заступник головного бухгалтера

з 09.2006 по 10.2017 (11 років 1 місяць)
ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з Клієнт-банком, валютні платежі, облік банківських операцій, облік заробітної плати (нарахування заробітної плати, декретних) та складання звітності з ЗП (ЕСВ, 1- ДФ, ФСС), контроль податків та платежів, податковий облік (формування та реєстрація ПН ), контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, досвід роботи у підготовці документів для перевірок з податковою.Робота із великою кількістю документів. Ведення касових операцій, робота із РРО. Контроль за дотриманням касової дисципліни на підприємстві. Ведення первинних документів (Прихід/розхід товару та послуг, інвентаризація, списання ТМЦ, виписка рахунків, видаткових накладних, контроль взаєморозрахунків, акти звірок).
Ведення та здавання звітності по юридичним особам на єдиному податку. Ведення та здавання звітності по ФОПам на єдиному податку.
Загальна кількість юридичних осіб 10 шт, ФОП 20шт, було 4 роздрібних магазина з касовими апаратами.
Підриємство займалось оптовою та роздрібною торгівлею спецодягу, взуття, зброї, товарів для туризму, брали участь у державних тендерах.

Освіта

Державна академія статитстики, обліку та аудиту

Бухгалтерський облік, Київ
Вища, з 2006 по 2009 (3 роки)

Диплом магістра

Знання і навички

Сервіс Вчасно MS Excel MS Word Електронний кабінет платника податків M.E.Doc MS Office MS Outlook Бітрікс24 CRM Клієнт-Банк

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальна, пунктуальна, уважна, швидко навчаюсь та орієнтуюсь у нововведеннях, досвід управління людьми, уміння визначити завдання та організувати робочий процес бухгалтерії. Гарантую професійний підхід, якість та конфіденційність. Без шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: