Резюме від 13 вересня 2019

Дмитрий

Frontend developer, HTML-coder

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Мелітополь
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Мелітополь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Date of Birth: 26.11.1989
Address: Zaporozhe region, Melitopol;
Phone number: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Marital status: married, three children;


Summary of Qualifications:
I have 2,5 years of experience in the development of Web solutions using various technologies development: cross-browser HTML/CSS/JavaScript. I love this work. I'm faithful and quick to learn. I like to work as a team, I like learning new technologies and solve different tasks, I enjoy my work and always try to do the best to have customers satisfied.
Skills:
- HTML5/CSS3/Bootstrap/JavaScript/jQuery;
- Sass, less
- Browser Developer tools
- Cross-browsers, Responsive Design media queries;
- Problem Solving Skills
- 1.5 year experience in Ionic2 mobile app.
- Angular 2
- Graphic editor: Adobe Photoshop, Illustrator, Figma;
- Creating HTML for email marketing programs;
- Testing and Debugging
- SEO-optimizations.
Experience:
Since March 2017, and now I have worked SherpaDesk USA (outsourcing) as a Front-end specialist. Company website: https://www.sherpadesk.com. SherpaDesk - IT company providing help desk services to more than 10,000 firms in 31 countries.
- Website https://www.sherpadesk.com (I created all site, 2.5-year experience)
- Mobile site and applicationhttps://m.sherpadesk.com/, https://itunes.apple.com/us/app/sherpadesk-helpdesk-customer-support/id766614805?mt=8)
(1.5-year experience: Added new pages-components-directives-pipes, change functional and design, work with REST API)
- Customer support (https://support.sherpadesk.com/portal/)
- 4 years working in Freelance projects (https://dimad-git.github.io/portfolio/)
Education:
2006 – 2011 г. MDPU them. Bogdan Khmelnitsky, Department of Economics, Diploma Specialist (full-time department);
2006 - Html Layout Courses;
2012-2016 - Sales director at the “Melitopol Bread Factory”.
2017 - Yearly courses C++;
2018 – QA courses on Test Lab
Languages:
- Russian, Ukrainian;
- Intermediate level of English (technical and conversational);

Summary:
I have worked on American Start-up HelpDesk Product for 3 years. My part is creating new content for the website. 1.5 years I am Developed Ionic2 native app. I have a business conversation in English with the American CEO and others.
Recommendations:
- [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
- https://drive.google.com/open?id=1hYR9FXaShsSUP9t58nO5VikouE7dv69c

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: