Александра
HR-менеджер, 25 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 30 років
- Місто проживання:
- Дніпро
- Готовий працювати:
- Дніпро, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4231266
Досвід роботи
HR-coordinator
з 11.2016 по нині
(7 років 6 місяців)
Tech Group PJSC, Ajman, UAE (Construction, architecture, interior design)
•Assist management team in creating company strategy plans for upcoming period (year/ half-year / month)
•Estimate and determine amount and profile of specialists needed
•Help to create and process job descriptions report for existing and new vacancies
•Source candidates through job portals/ social media/ personal and professional connections
•Prescreening calls/interviews
•Interviewing potential candidates
•Send a feedback of interviews to candidates;
•Prepare offer letters;
•Evaluate market salaries along with company budget for open positions in the company and set up benefits package for each employee depending on qualification;
•Follow up with probation period, collecting feedback from management and employee;
•Follow up with public relations officers regarding visa processes for employees;
•Developing new employees orientation policies, helping to adapt in new office environment;
•Making sure new employees are happy and comfortable at their new workplace
•Create an image of HR department as approachable in case they have any concerns;
Customer Care / Social Media Department
з 11.2014 по 04.2016
(1 рік 5 місяців)
Emirates Airlines, Dubai, UAE (Transportation and logistics)
Have started with Emirates as Customer care agent, after that was transferred to Social media department, customer-company communication line was changed to virtual space and it included more of professional writing such as letters, emails, posts and comments on Facebook.
•Create, amend and refund ticket, reservations and additional in-flight/airport service
•Assist with visa and documents essential info
•Handle all passenger queries and provide professional customer service
Customer Care
з 08.2014 по 11.2014
(3 місяці)
Turkish Airlines, Dnipro, Ukraine (Transportation and logistics)
•Create, amend and refund ticket, reservations and additional in-flight/airport service
•Assist with visa and documents essential info
•Handle all passenger queries and provide professional customer service
Guest Relations Agent (student internship)
з 06.2012 по 09.2012
(3 місяці)
Salt Water Taffy, Ocean City, NJ, USA (Hospitality)
•Meet and greet customers
•Assist with any queries for purchasing store goods
•Operating cash register
•Dealing with complaints, exchanges, refunds etc.
Освіта
Kharkiv National University of Economics
Management and Marketing, BBA, Харьков
Вища, з 2010 по 2014 (3 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Certification in Human Resource and Recruitment, Nadia Training Institute, Dubai, UAE
2017, 40 hours
Certificate Organizational Psychology
2013, 3 months
Знання мов
- Англійська — просунутий
- Німецька — середній
Схожі кандидати
Инспектор отдела кадров
Дніпро
HR generalist, Talent Aquisition, IT Recruiter
Київ, Інші країни, Дистанційно
Фахівець з кадрів
Київ, Бровари
Помічник кадровика, менеджер по роботі з персоналом, адміністратор, державний реєстратор
20000 грн, Київ
Інспектор з кадрів
Київ
Рекрутер
Київ