Резюме від 9 травня 2024

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4241825

Начальник відділу кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Конт.тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»); E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: Менеджер в сфері HR.
Загальні відомості (професійні знання, навички, досвід).
1. Кадрове діловодство в повному обсязі:
- ведення штатного розпису, розробка Правил внутрішнього трудового розпорядку, положень, посадових інструкцій, наказів по роботі з кадрами;
- робота в ПП Медок, електронному кабінеті платника податків-подання до ДФС повідомлень про прийнятих працівників;
- оформлення: прийому, переведення, звільнення, наказів по підприємству та особовому складу, про відпустки;
- оформлення службових відряджень, лікарняних листів (електронних лікарняних листів), складання графіків відпусток, формування особових справ, ведення трудових книжок в т. ч. формування даних на сайті ПФУ (електронні трудові книжки і. т. д.);
- складання змінних графіків робіт на обліковий період, ведення табельного обліку робочого часу (в тому числі підсумованого обліку робочого часу);
- формування кадрової звітності до держорганів, забезпечення виконання 4% квоти,;
- проведення атестації робочих місць (шкідливі умови праці) СП.№1, 2 довідок з місця роботи;
- ведення військово-облікового столу;
- ведення кадрового архіву;
- досвід проходження перевірок (планових / позапланових інспекції з праці, ПФУ), за скаргами ;
- хороші знання Word, Excel, Internet, Power Point, Visio.
2. Автоматизація кадрового діловодства:
- впровадження програмних продуктів (1С 8.1, 1С8.2, 1С8. 3 ЗУП, Master);
- написання технічних завдань розробникам/програмістам, тестування виконаних завдань і призначеного для користувача інтерфейсу програми (забезпечення ефективної роботи в програмі).
3. Оптимізація кадрових процесів:
- фокус на ефективність і результативність (виключення дублювання функцій, нормування праці кадрових фахівців, формалізація процедур, мінімізація помилок через людський фактор -максимальна автоматизація процесу, розробка шаблонів і т.п.).
4. Планування кадрів, пошук і підбір персоналу:
- розрахунок чисельності персоналу відповідно до планів бізнесу (планова, розстановочна);
- аналіз руху персоналу (рух всередині підприємства і причин плинності). Забезпечення виробництва персоналом відповідної кваліфікації.
5. Навчання і розвиток персоналу:
-аналіз процесів, оцінка потреби в навчанні персоналу;
- розробка положень: - про навчання і розвиток персоналу, - формування кадрового резерву; - про наставництво, - про адаптацію персоналу , - про оцінку персоналу; - розробка листів оцінки персоналу організація проведення тренінгів та семінарів, лекцій, курсів цільового призначення і т. д.

ДОСВІД РОБОТИ :
З 06.2021 начальник відділу кадрів (чисел. 900 чол.).
З 01.2020 начальник відділу кадрів (чисел 200 чол.-три юрособи) .
З 07.2018 менеджер з персоналу (чисел. 200 чол.).
З 10.2016 начальник відділу кадрів (чисел. 300 чол.).
З 07.2013 начальник відділу кадрів (чисел. 1300 чол.-8 юросіб).
З 08.1991 по 07.2012 начальник відділу найму та розвитку персоналу (чисел. 2500 чол.) (у підпорядкуванні сектор найму, сектор навчання, сектор обліку персоналу – 9 чол.).
з 02.01.2008 по 01.07.08 завідувач сектором з найму персоналу.
з 2004 по 2008 завідувач сектором з навчання та розвитку персоналу.
з 1991 по 2004 інженер з охорони праці + інженер з підготовки кадрів (суміщення). Додаткова інформація:
Освіта: вища, Київський технологічний інститут харчової промисловості.
Додаткове навчання: - тренінги та семінари з кадрового менеджменту, кадрового діловодства;
- навчання з питань охорони праці.
Особисті якості: орієнтація на результат, висока працездатність, аналітичні здібності, відповідальність, організованість. Швидко освоюю нові ідеї, теорію.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: