Резюме від 13 вересня 2017

Вікторія

Помощник руководителя, офис-менеджер, деловод, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продужу у Польщі

з 09.2016 по 01.2017 (4 місяці)
Інтер плюс, Луцьк (продаж деревообробних знарядь)

Ведення документації польською мовою, співпраця з польськими клієнтами.

Освіта

Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Історичний факультет спеціальність "Документознавство та інформаційна діяльність", Луцьк
Вища, з 2013 по 2017 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

"Grup"

2013, 9 місяців

Знання і навички

Користувач ПК Документування

Знання мов

  • Польська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Мельник Вікторія Олегівна

Вік: 21 рік (24.11.1995)
Місце проживання: м. Луцьк
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: заміжня

Мета: велике бажання отримати місце роботи для набуття практичних навичок у сфері документознавчого обігу і високого професійного рівня

Освіта

2013- 2017 року Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, історичний факультет, спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність» здобула кваліфікацію «бакалавр документознавства та інформаційної діяльності» ступінь вищої освіти бакалавр спеціальності «документознавство та інформаційна діяльність».
2017-до тепер Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, історичний факультет, спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», ОС магістр.
Досвід роботи

01.09.2016 – 31.01.2017 приватне підприємство «Інтер плюс», менеджер з продажу у Польщі.

Професійні навики

Документознавчий супровід всіх аспектів господарської діяльності компанії: внесення змін в установчі документи, створення всіх видів документації;
Підготовка, складання, оформлення, редагування та візування заяв, актів, протоколів та витягів до них;
Оформлення довіреностей від імені організації;
Взаємодія з представниками ЦНАП, органами державної влади і місцевого самоврядування;
Здіснення документування польською мовою.

Додаткові дані:

Особисті якості: здатність до швидкого навчання, комунікабельність і пунктуальність.
Впевнене володіння ПК (Office, Word, Excel, Internet).
Високий рівень володіння польською мовою та середній рівень володіння англійською.
Наявність водійських прав.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: