Резюме від 6 грудня 2018

Доценко Сергей Юрьевич

Директор, 28 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Доценко Сергій Юрійович
Дата й місце народження: 01березня 1980 року, м. Київ
Вік: 37
Сімейний статус: не одружений
Домашня адреса: пр. Голосіївський ,116 а, кв. 140, м. Київ
Телефон домашній: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Навчання:
1996-2001 рр. -Український державний університет харчових технологій (спеціальність « Менеджмент організацій», рівень спеціаліст).
Додаткове навчання:
2007р. -Міжнародний інститут менеджменту ( курс « Mini MBA»).

Досвід роботи:
1999-2001 рр. - старший касир , «Інформаційно – обчсилювальний центр» ДК « Укртрансгаз» НАК «Нафтогаз України» (м. Київ)
2001-2002 р.- фінансовий аналітик ТОВ «Наше Радіо» ( радіостанція).
2003-2004р.- фінансовий директор ТОВ « Кристал – 1» ( лікеро-горілчана компанія).
2005 – 2006 р.- фінансовий директор ТОВ «Тризет» ( супермаркет одягу).
2006 – 2013р. - фінансовий менеджер ПрАТ «Картель» ( видавнича та рекламна діяльність)
2008 – 2014р.- член наглядової ради ПрАТ « Крим Союз Друк» ( роздрібна торгівля)
2013р-2014рр. - директор ТОВ « Видавничій Дім АСС – Медіа» ( видавнича та рекламна діяльність)
2015р. -2017 – працюю фінансовим директором ТОВ « Картель Інвест» ( управління активами) та фінансовим консультантом в інших компаніях.

Основні обов’язки:
організація роботи підприємства;
побудова фінансового відділу ( відділ аналізу та контролю, відділ бюджетування, бухгалтерія);
організація та контроль роботи фінансового відділу;
взаємодія між підрозділами компанії;
розробка та впровадження стратегії на підприємстві;
розробка бюджету компанії ( P&L), прогнозування руху коштів ( С-f)
оптимізація бізнес-процесів на підприємстві;
постановка, впровадження , автоматизація та супроводження управлінського обліку на підприємстві;
постановка, впровадження , автоматизація та супроводження бюджетування на підприємстві;
постановка, впровадження , супроводження фінансового аналізу на підприємстві;
управління фінансовими потоками підприємства та оптимізація затрат;
оптимізація податкового навантаження
Робота з ключовими клієнтами;
робота з постачальниками;
спілкування з державними органами.

Знання мов:
Українська - рідна; російська- вільно; англійська - intermediate.
Навички:
Досвідчений користувач:MS Office (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook)1. С 7.7 комплексна, 8.1 , працюю з інформаційною системою ЛІГА, Клієнт-Банком, програмами передачі електронної звітності, Медок, Бест-звіт та інші.
Водійскі права категорії Б.
Загальний стаж — 18 років.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність.
Бажана заробітна плата від 28000 грн.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: