Резюме від 4 грудня 2023 PRO

Наталія

Менеджер ЗЕД, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер ЗЕД

з 06.2019 по нині (4 роки 11 місяців)
ТОВ "Спроджі", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Митне оформлення вантажу.
- Оптимізація витрат на транспортування.
- Ведення переговорів та ділової переписки с логістичними компаніями і брокерами.
- Сертифікація продукції для відправки.

Менеджер ЗЕД

з 05.2018 по 12.2018 (7 місяців)
ТОВ "Тартак ТТ", Житомир (Оптова торгівля пиломатеріалами)

- Підготовка документації для митного оформлення товару;
- Взаємодія з митними брокерами;
- Робота в 1С;.
- Оформлення сертифікатів на товар;
- Розрахунок готової продукції для списання та ін.

Офіс-менеджер

з 10.2016 по 05.2018 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Астем Трейд", Житомир (Металургійна промисловість, металообробка)

•Приймання та розгляд кореспонденції, яка надходить;
•Робота в 1С (рахунки, видаткові накладні, довіреності, виписки банку, акти звірок);
•Складання комерційних пропозицій;
•Реєстр договорів;
•Ведення обліку вхідної та вихідної кореспонденції, а також облік наказів, розпоряджень;
•Відправка пошти та підтримування контактів з службами доставки;
•Організація проведення телефонних та особистих переговорів, нарад, планувань;
•Здійснення контролю за виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень, а також дотримання термінів виконання вказівок і доручень, інше.
•Ведення кадрів.
•Моніторинг цін на продукцію та ін.

Секретар

з 01.2008 по 08.2014 (6 років 7 місяців)
ПАТ «Житомироблпаливо», Житомир (Оптова торгівля паливом)

•Приймання та розгляд кореспонденції, яка надходить;
•Ведення обліку вхідної та вихідної кореспонденції, а також облік наказів, розпоряджень;
•Відправка пошти та підтримування контактів з службами доставки;
•Організація проведення телефонних та особистих переговорів, нарад, планувань;
•Переведення та прийняття інформації за допомогою приймально – переговорних пристроїв, електронної пошти та мережі Інтернет; своєчасно доводити до відома інформацію, отриману цими каналами;
•Здійснення контролю за виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень, а також дотримання термінів виконання вказівок і доручень, інше.
•Ведення кадрів.

Освіта

Інститут підприємництва та сучасних технологій

Фінанси, Житомир
Вища, з 2001 по 2004 (2 роки 9 місяців)

Житомирський автомобільно – дорожній коледж

Бухгалтерський облік та аудит, Житомир
Середня спеціальна, з 1998 по 2001 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Житомирський автомобільно – дорожній коледж

3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word 1С:Бухгалтерія

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відповідальна, старанна, дисциплінована, здатна швидко вчитися, організована, маю бажання працювати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: