Резюме від 3 квітня 2023

Виктория

Специалист по кредитованию, 6 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Харьковский национальный университет им. В. Н. Каразина

Экономический, "финансы, банковское дело и страхование", "административный менеджмент", Харьков
Вища, з 2014 по 2019 (5 років 3 місяці)

Знання і навички

Користувач ПК

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Іващенко Вікторія Олександрівна
Дата народження: 27.04.1997 р.
Вік: 22 роки.
Місто: Харків
Місце фактичного проживання:
м. Харків, вул. Світла, 43, кв.65.
Місце державної реєстрації:
Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Квашинська, буд.74
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: отримання роботи за професійним спрямуванням «адміністративний менеджмент», а саме в сфері HR-менеджменту, чи за професійним спрямуванням «фінанси, банківська справа та страхування».
Освіта:
Вересень 2014 року - червень 2018 року, Харківський Національний Університет ім. В.Н. Каразіна, факультет «економічний», спеціальність «фінанси, банківська справа та страхування», диплом бакалавра (денна форма навчання).
З вересня 2018 року до грудня 2019 року в Харківському Національному Університеті ім. В.Н. Каразіна, факультет «економічний», спеціальності:
«фінанси, банківська справа та страхування» (денна форма навчання);
«адміністративний менеджмент» (заочна форма навчання).

Досвід роботи:
Практикант
травень 2017 року – червень 2017 року ТОВ «РЕГІОН-ПРОЕКТ», м. Харків.
Функціональні обов’язки:
— надання консультаційних послуг клієнтам;
— участь у заключенні договорів про надання послуг;
— пошук необхідної інформації в інтернеті;
— ведення під керівництвом бухгалтера фірми внутрішнього документообігу.
Професійні навички:
— базові знання КЗпП України;
базові знання в області кадрової роботи та діловодства;
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Power Point, Word);
— навички складання різних юридичних документів;
— досвід ведення переговорів;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, старанність, енергійність, вміння працювати в команді. Здібність до швидкого навчання та вдосконалення у роботі.
Гарантую високу самовіддачу, а також акуратність, точність і грамотність виконання своїх посадових функціональних обов`язків.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не одружена, дітей не маю.
Можливість відряджень: так.
Без шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: