Резюме від 17 червня 2018

Екатерина

Менеджер по персоналу, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Бориспіль
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Администратор, офис -менеджер

з 02.2018 по 04.2018 (2 місяці)
студия "Lala English ", Борисполь (администрация)

Обязанности :
-обновлять и вести базу данныхгруп ввсех обучающихся уровней всех студий
- вести отчетность для бухгалтерии
- вести необходимую коммуникацию с клиентами - родителями
-уборка студии
-подготовка материалов для учебного процесса языковых студий.

Продавец- консультант

з 11.2017 по 01.2018 (2 місяці)
маркет "Помаранчева Лелека ", Борисполь (продажи)

Обязанности :
- консультация и продажа товара
-владение навыками 1С программы
-поддержка чистоты залы

Додаткова інформація

Тітова Катерина Миколаївна

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ДОСВІД РОБОТИ:

06.12-08.12 офіціант готельний комплекс "Стара Вежа",
06.13-08.13 офіціант ресторан "Смерека",

Обов'язки:
обслуговування відвідувачів ;
підтримку робочого місця в порядку;
підтримка хороших відносин як з клієнтами, так і з іншими співробітниками;
допомогу відвідувачеві з вибором страви;
прийняття замовлення;
подача замовлення та прибирання стола.

01.10.13- 05.01.14 продавець - барист "Цукерня",
01.05.14-01.09.15 продавець " Кіпяткоф",
01.11.15- 01.03.16 продавець ювелірних виробів в ТЦ "Аеромол"
Обов'язки:
спілкування з покупцями,
максимальне їх інформування про продукцію рекламованої ТМ,
прямі продажі,
контроль повноти асортименту товарів,
іноді – контроль збереження товару.

01.03.16- 01.08.16 помічник керівника консалтингової компанії"MasterSystemSales "
Обов'язки:
підбір персоналу,
допомога в підготовці HR документації,
спілкування з клієнтами,
організація заходів,
робота з соц. мережами (ФБ, Лінкедін ін.)
05.08.16 -19.09.17 продавець-барист “ JO –кофе “
Обов'язки:
обслуговування відвідувачів ;
підтримку робочого місця в порядку;
підтримка хороших відносин як з клієнтами, так і з іншими співробітниками.

ОСВІТА:

2011-2017р.р. Національна Академія Керівних Кадрів Культури та Мистецтва.
Спеціальність: «менеджмент соціокультурної діяльності»
Спеціалізація: "менеджер зовнішньокультурної діяльності"
Кваліфікація:магістр

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Мови:
українська та російська – вільно,
англійська - Pre-Intermediate,
німецька та іспанська зі словником.

ПК: впевнений користувач - MS Office (Word, Exсel, PowerPoint, Access) навички роботи з Інтернетом (InternetExplorer, Opera, MozillaFirefox) і електронною поштою, користування оргтехнікою (принтер, сканер, ксерокс).

Ділові якості: Комунікабельність, відповідальність,дисциплінованість,цілеспрямованість, пунктуальність, активність, ініціативність. Здатність швидко навчатись новим видам діяльності. Вміння організувати роботу і забезпечити оперативне та якісне її виконання, вміння швидко сприймати інформацію та працювати в команді.

Дата народження: 09.09.1993 р.

Сімейний стан: незаміжня, дітей немає

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: