Резюме від 24 травня 2024 PRO

Hanna

Бухгалтер, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

MITARBEITERIN RECHNUNGSWESEN

з 07.2022 по 03.2024 (1 рік 8 місяців)
ipso Bildung AG, Elisabethenanlage 9, 4051 Basel, Basel (Образование, наука)

- Unterstützungsarbeiten bei Zwischen und/oder Jahresabschlüssen.
- Prüfung, Kontierung, Scann und verbucht die laufenden Kreditorenrechnungen.
- Verarbeitung die laufenden Debitoren Importe sowie allfälligen Stornos.
- Selbständige Erstellung der Zahlläufe.
- Verarbeitung die laufenden Bankbewegungen, inklusive Download und
Gutschriftenzuweisungen.
- Erstellung manuelle Zahlungen im Onlinebanking und Informierung die Visumsgeber.
- Kontrollierung und Abstimmung die Bankkonti
- Kontrollierung und Bereinigung Buchhaltungskonten.
- Direkten Kontakt mit internen/externen Quellen zur Erfüllung die Abklärungen.
- Allfällige Arbeiten, die in Verbindung stehen mit Buchhaltungsarbeiten.
- Bearbeitung vorrechtliche und rechtliche Korrespondenz.
- Telefonischen und schri lichen Kontakt mit Ämtern, Kunden, Schuldnern und
Drittpersonen sowie mit ausländischen Partnern.
- Überwachung die Zahlungseingänge.
- Unterstützung beim Liquiditätsmanagement.
- Unterstützung bei einer allfälligen Integrierung von neuer Software, testet
allfällige Updates oder Fehlerbehebungen.

KAUFMÄNNISCHE MITARBEITERIN IN DER BUCHHALTUNG

з 07.2021 по 07.2022 (1 рік)
Sugro AG, Sevogelstrasse 21, 4052 Basel, Basel (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

- Kontrolle und Verbuchung der Kreditorenrechnungen
- Abwicklung des Kreditorenzahlungsverkehrs
- Bereinigung und Abstimmung der Kreditorenkonti
- Pflege der Stamm- und Überweisungsdaten
- Verarbeitung der Debitoren-Stammdaten
- Pflege der Debitoren-Stammdaten
- Allfällige weitere administrative Aufgaben je nach Bedarf

Бухгалтер(Buchhalterin)

з 12.2019 по 06.2021 (1 рік 6 місяців)
Riverman Cruises GmbH, Oberwilerstrasse 40b,4106 Therwil, ,Schweiz (Туризм)

- Бронювання вхідних платежів та звірка
Дебіторська заборгованість, звірка рахунків
- Контроль, присвоєння рахунків та бронювання кредиторської заборгованості (рахунки-фактури)
- Обробка декларацій з ПДВ (CH, DE, NL, AT, HU)
- Перевірка та оприбуткування касової книги (євро)
- підготовка документів до річної фінансової звітності,
Щоквартальне закриття (CH, DE, NL) та щомісячне закриття (DE)
- загальні адміністративні завдання

- Verbuchung der Zahlungseingänge und Abstimmen der
Debitorenkonten, Abstimmung der Konti
- Kontrolle, Kontierung und Verbuchung von KreditorenBelegen (Rechnungen)
- Bearbeiten der MwSt.-Abrechnungen (CH, DE, NL, AT, HU)
- Kontrollieren und buchen des Cash-Buches (EUR)
- Vorbereiten der Unterlagen für den Jahresabschluss,
Quartalsabschluss (CH, DE, NL) und Monatsabschluss (DE)
- allgemeine administrative Aufgaben

Бухгалтер 1-ї категорії Відділу бухгалтерського та податкового обліку

з 05.2011 по 12.2014 (3 роки 7 місяців)
ПАТ "УСК" ГАРАНТ-АВТО", Киев (Страхова діяльність)

Бухгалтер 1-ї категорії
Відділу бухгалтерського та податкового обліку
Управління бухгалтерського обліку та податкової звітності
Обов'язки:
- формування податкових накладних з податку на додану вартість за результатами діяльності Компанії;
- формування рахунків - фактури;
- формування та надання орендарям актів виконаних робіт;
- формування та перевірка Актів звіряння розрахунків з контрагентами;
- формування Реєстру виданих та отриманих податкових накладних;
- формування та своєчасне подання в податкові органи декларації «Про податок на додану вартість», з розшифровками;
- формування та подання звітності щодо земельного податку за місцем реєстрації юридичної особи як основного платника податків в регіонах за місцем реєстрації підрозділів Компанії;
- формування та подання звітності щодо екологічного податку в регіони за місцем реєстрації юридичної особи як основного платника податків в регіонах за місцем реєстрації підрозділів Компанії;
- оформлення та підписання з податковими службами Договорів про визнання електронних документів;
- формування та подання звітності щодо податку за спеціальне використання водних ресурсів по Головному офісу.

Управління бухгалтерського обліку та податкової звітності

з 08.2008 по 02.2011 (2 роки 6 місяців)
ПАТ «ДОЧІРНІЙ БАНК СБЕРБАНКУ РОСІЇ» (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Фахівець відділу бухгалтерського обліку та податкової звітності
Обов'язки:
-складання і ведення архівів документів дня;
-ведення «Реєстру виданих та отриманих податкових накладних»;
- контроль своєчасного отримання податкових накладних від постачальників;
-виписування податкових накладних по податковим операціям;
-формування та своєчасне подання в податкові органи декларації «Про податок на додану вартість», з розшифровками;
-складання Звіту «Про суми пільг в оподаткуванні юридичних та фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності», Форма № 1-ПП;
-формування Звіту «Про виплачені доходи, утримання та внесення до бюджету податку на прибуток нерезидентів»;
-складання розрахунку Земельного податку та формування «Податкової декларації орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності»;
-формування Розрахунку за забруднення навколишнього природного середовища;
-складання Розрахунку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів;
-здійснення оформлення, реєстрації Доручень на отримання матеріальних цінностей та контроль за їх використанням;
-ведення Журналу реєстрації Доручень;
-оформлення пакетів документів на оформлення по представницьким витратам;
-оформлення та відображення в обліку операцій, зв’язаних із спонсорською та благодійною діяльністю від імені Банка;
-надання іншої звітності за вимогою податкових органів та зовнішніх аудиторів.

Управління контролю за фінансовими установами та операціями в сфері ЗЕД

з 11.2007 по 07.2008 (8 місяців)
ДПІ у Подільському районі м. Києва (Відділ контролю за операціями в сфері ЗЕД)

Головний державний податковий ревізор-інспектор ІІ рангу
Обов'язки:
-перевірка зовнішньоекономічної діяльності підприємств, товариств, суб`єктів підприємницької діяльності;
-перевірка Договорів, укладених з нерезидентами, та Додаткових угод по ним.
-перевірка та контроль здійснення правильних та своєчасних операцій по експорту – імпорту товарів або послуг підприємств, товариств та суб`єктів підприємницької діяльності;
-складання Актів або Довідок по закінченню кожної податкової перевірки.

Відділ масово–роз'яснювальної роботи та звернень громадян

з 07.2007 по 11.2007 (4 місяці)
ДПІ у Подільському районі м. Києва (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Старший державний податковий інспектор ІІІ рангу


Обов'язки:
-роз'яснювання податкового законодавства (Податок на додану вартість, Єдиний податок, Податок з доходів фізичних осіб);
-консультаційна допомога платникам податків, по заповненню податкової звітності;
-проведення семінарів та тематичних зустрічей з платниками податків, по роз’ясненню податкового законодавства.

Освіта

Національний університет державної податкової служби України

Навчання за спеціальністю «Фінанси», Ірпінь
Вища, з 2006 по 2007 (10 місяців)

Отримана кваліфікація: спеціаліст за напрямком „Фінанси”

Національний університет державної податкової служби України

Навчання за спеціальністю «Економіка та підприємництво», Ірпінь
Вища, з 2004 по 2006 (1 рік 10 місяців)

Отримана кваліфікація: бакалавр за напрямком «Економіка та підприємництво»

Київський фінансово–економічний коледж Академії державної податкової служби України

Навчання за спеціальністю «Фінанси», Ірпінь
Середня спеціальна, з 2001 по 2004 (2 роки 10 місяців)

Отримана кваліфікація: молодший спеціаліст за напрямком „Фінанси”.

Додаткова освіта та сертифікати

Deutsch Standartkurs A1 - B2

2016 - 2019

Zertifikat telc Deutsch B1 (Council of Europe level B1)

23.06.2018

Vorkurs Finanzbuchhaltung Modul 1: Einführung (Handelsschule KV Basel AG)

2020, 1 місяць

Zertifikat telc Deutsch B2 (Council of Europe level B2)

21.09.2019

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач ПК Користувач Internet Windows Робота з оргтехнікою ЛІГА:ЗАКОН Бест-Звіт Законодавство України Ведення звітності Документообіг Операційні системи АБС

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вільно
  • Німецька — вільно

Рекомендації

Herr Hakan Özdal

Herr Hakan Özdal

Regionalleiter, HARDWORKER Schweiz AG

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

• Оперативність, відповідальність, вміння планувати роботу;
• Вміння працювати самостійно та в колективі;
• Самоконтроль та організованість;
• Вміння швидко вчитися новому;
• Чесність, комунікабельність, ініціативність, пунктуальність;
• Стійкість до стресів.

ІНТЕРЕСИ ТА ЗАХОПЛЕННЯ

• Психологія;
• Філософія;
• Сучасна література;
• Подорожі;
• Заняття спортом (волейбол, сучасні спортивні танці);
• Театри та кінотеатри;
• Музеї та тематичні виставки.

Схожі кандидати

Главный бухгалтер, заместитель
Дистанційно, Київ

Економіст, бухгалтер, менеджер
10000 грн, Дистанційно, Київ

Помічник бухгалтера
Дистанційно

Бухгалтер
Дистанційно, Одеса

Бухгалтер
20000 грн, Дистанційно, Миколаїв

Менеджер, помощник бухгалтера, оператор 1С
Дистанційно, Боярка

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: