Резюме від 6 березня 2024 PRO

Євген

Керівник відділу обліку ТМЦ, складу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Військовослужбовець

з 02.2022 по 12.2023 (1 рік 10 місяців)
ЗСУ, Київ (Державні організації)

Захист України від 3,14дорскої агресії .

Керівник відділу обліку та зберігання товару

з 12.2019 по 02.2022 (2 роки 2 місяці)
TTSWTRS (Осмехина А.В., ФОП), Київ (Легка промисловість)

-Впровадження облікової системи на швейному виробництві (1С 8,3 УШП) з нуля
-Розробка та впровадження доповнень в 1С,складання ТЗ програмістам
-Контроль облікової системи (коректне внесення даних)
-Товарний облік у компанії (склади матеріалів, готової продукції, магазини)
-Навчання персоналу ведення обліку на швейному виробництві
-Проведення інвентаризацій (матеріали, готова продукція)
-Аналіз витрати матеріалів зі швейного виробництва
-Управління роботою складу та контроль складських операцій

Керівник відділу товарознавства та складської логістики

з 06.2018 по 12.2019 (1 рік 6 місяців)
ASTHIK, Київ (Роздрібна торгівля)

- Управління відділом товарознавців (у підпорядкуванні 7 особи);
- Повний облік ТМЦ компанії; (Від надходження до продажу)
- Управління ціноутворення та асортименту в магазинах (знижки, сезонність, актуальність);
- Товарний облік у компанії (5 магазинів + 2 склади), асортимент понад 15 000 артикулів та понад 250 брендів;
- Встановлення, контроль цін. проведення моніторингу цін у конкурентів, надання аналітичних довідок;
- Управління товарорухом між магазинами мережі: організація переміщення товару, підвищення ефективності продажів;
- Робота зі шлюбом (ремонт, робота з постачальниками про відшкодування збитків);
- Обробка заявок на товар від магазинів;
- Участь у відкритті нових магазинів: формування асортименту;
- Контроль витрат відділу (видаткові матеріали, транспорт), формування бюджету відділу;
- Аналітика продажу та прибутковості: % виконання плану, % зростання, % приросту, маржа, рентабельність, оборотність;
- Проведення інвентаризацій та ревізій матеріальних цінностей;
- Управління роботою складу та контроль складських операцій;
- Забезпечення безперебійної роботи складу. Оперативне інформування стані складу.

Фахівець із фінансово-економічної безпеки (вн. аудитор)

з 10.2017 по 05.2018 (7 місяців)
ТОВ «Торговий Дім „ІНТЕРЕЛЕКТРО“», Київ (Машинобудування)

-Контроль за зниженням рівня простроченої дебіторської заборгованості
-Контроль за контрагентами, які працюють із підприємством на умовах, пов'язаних з фінансовими ризиками. Повний розгорнутий аналіз нових контрагентів (участь у тендерах, платоспроможність тощо), використовуючи інформаційні ресурси.
-Ведення періодичної звітності щодо роботи з повернення дебіторської заборгованості.
-Участь в організації розробки нормативних та розпорядчих документів підприємства щодо забезпечення економічної безпеки та контролює їх виконання.
-Перевірка доцільності витрат підприємства.
-Оцінка надійності та кредитоспроможності сторонніх організацій з метою попередження угод з несумлінними контрагентами.
-Участь у проведенні перевірок та службових розслідувань у підрозділах підприємства за фактами виявлення та попередження порушень.

Ревізор

з 03.2015 по 09.2017 (2 роки 6 місяців)
ТОВ "KARI-УКРАЇНА", Днепр (Днепропетровск) (Роздрібна торгівля)

-Розробка та впровадження нових методів проведення інвентаризацій;
-Організація процесу проведення інвентаризації ТМЦ (локальних, планових, не планових) у торгових точках (на складах) компанії в регіонах України за допомогою ТСД;
-Проведення внутрішнього аудиту мережі магазинів компанії в регіонах України (інвентаризація грошових коштів, інвентаризація ОЗ, перевірка касової дисципліни та первинної документації);
-Оформлення та аналітика інвентаризаційних даних, виявлення порушень та зловживань, з подальшим вживання заходів до їх усунення;
- Щомісячна перевірка товарних звітів магазинів та складу (утилізація браку ТМЦ та ОЗ, повернення);

Головний спеціаліст відділу розрахунків

з 02.2012 по 01.2014 (1 рік 11 місяців)
ТОВ «ТриМоб», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

-Організація та проведення переговорів з потенційними агентами та дистриб'юторами, підготовка та підписання договорів
-Контроль виконання агентами та дистриб'юторам умов договору
-Складання звітів про обсяги продажу, а також фінансових звітів
-Управління платіжними операціями клієнтів
-Розробка та впровадження форм звітності
-Розробка та впровадження процедур, інструкцій з обмеження надання послуг абонентам через заборгованість

Старший спеціаліст товарно-складського обліку

з 02.2009 по 02.2012 (3 роки)
Юг-Контракт, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Управління відділом оперативного обліку, аналіз звітності склада
-Організація проведення інвентаризацій ТМЦ (вибіркових, повних) у торгових точках, а також на складах компанії у м. Києві та регіонах України
-Проведення аудиторських перевірок логістичних підрозділів компанії, оформлення звітів та підсумків перевірок, розробка пропозицій щодо мінімізації ризиків
-Ведення обліку склада по місцям зберігання (адресне зберігання)

Економіст відділу управлінського обліку

з 01.2005 по 02.2009 (4 роки 1 місяць)
ТОВ «Мережа супермаркетів електроніки «ДОМОТЕХНИКА», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Здійснення повного циклу обліку ТМЦ в автоматизованій системі складського обліку у розрізі роздрібних магазинів
-Звірка балансів постачальників та покупців
-Аналіз товарних запасів, розподіл товарних потоків
-Організація та проведення інвентаризацій, в т.ч. фінансових (всіх підрозділів)
-Контроль підрозділу з обліку бракованого товару, комплектуючих
-Постановка завдань для розробки та впровадження нових процесів системи обліку
-Впровадження АВС аналізу
-Робота з рекламаціями
-Ведення звітів підприємства щодо руху ТМЦ

Освіта

Київський економічний інститут менеджменту (ЕКОМЕН)

Фінанси, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word ERP Парус SAP ERP WMS Управлінські навички Аналітичне мислення Знання складської логістики Контроль дебіторської заборгованості Уміння аналізувати

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

Король Ольга

Король Ольга

Фінансовий директор, Asthik

Контактні дані приховані

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: