Наталія
Адміністратор офісу, 25 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 49 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4298101/
Досвід роботи
Секретар-діловод
з 04.2019 по нині
(6 років 4 місяці)
ТОВ "Житло Комфорт Сервіс", Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Забезпечення офісу (заказ кави, концелярских товарів, вода та інше), реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, документообіг, консультація та заключення договорів на обслуговування з новими власниками, консультація власників з приводу оплати за комунальні послуги ( в межах компетенції), підготовка та реєстрація наказів по підприємству, підготовка пакету документів до суду для юриста, ведення реєстрів виконаних робіт, підготовка довідок для мешканців, ведення телефонних переговорів, робота з поштовою кореспонденцією, підготовка документів на підпис директору. Робота в програмі ЖКГ_ПЛЮС.
Інженер I категорії
з 09.2018 по 01.2019
(4 місяці)
Керуюча компанія Солом'янського району в м. Києві, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Виконання розпоряджень директора, робота з документами, спілкування з мешканцями, документообіг.
Помічник директора
з 10.2017 по 09.2018
(11 місяців)
Керуюча компанія Солом'янського району в м. Києві, Киев (Послуги для населення та бізнесу)
Работа з документами, работа на телефоні, виконання розпоряджень керівництва, спілкування з мешканцями району.
Додаткова інформація
Ціль
Високооплачувана та цікава робота
__________
Досвід роботи
Київський метрополітен
Чергова по станції
Березень 1994 – лютий 2001
Об'язки:
- Організація та контроль работи зміни, контроль безпеки пасажирів
ПІІ Амік Україна (ПІІ Лукойл Україна)
Старший оператор, продавець-консультант
Червень 2011 – серпень 2016
- Работа на касі, в торговому залі, заказ товару, прийом, оприходування та викладка товару. Контроль термінів реализаціі товару.
Забезпечення товарного вигляду торгового залу. Работа з постачальниками. Проведення інвентаризацій. Контрольта організація роботи зміни.
ПАТ Київенерго
Фахівець по роботі з фізичними особами
Листопад 2016– серпень 2017
- Обслуговування фізичних осіб. Работа з ПК, внутрішні програми.
__________
Освіта
2004-2009
Національний Транспортний Університет
Економіка підприємства, бухгалтерський облік, аналіз та аудит
__________
Вміння та навички
Вільно володію державною мовою та російською, базовим англійським, працюю в програмі 1С,базові програми підприємств де працювала, досвід роботи з людьми, організація безперебійної роботи підприємства, документообіг, работа з постачальниками, комунікабельна, швидко навчаюсь, стресостійка, відповідальна, неконфліктна, пунктуальна.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
25 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Провідний консультант сервісного центру, КК "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ", 1 рік 1 місяць
- Секретар-діловод, ТОВ "Житло Комфорт Сервіс", 3 роки 10 місяців
Схожі кандидати
-
Адміністратор рецепції
23000 грн, Київ, Бориспіль -
Офіс-менеджер
Київ -
Менеджер на рецепцію
18000 грн, Київ -
Хостес
35000 грн, Київ -
Адміністратор, менеджер, логіст, секретар
35000 грн, Київ -
Офіс-менеджер (робота з документами)
25000 грн, Київ