Резюме від 24 липня 2019

Марьяна

Маркетолог, бренд-менеджер, 22 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Червоноград
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів, Червоноград

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — середній
  • Англійська — початковий
  • Французька — початковий

Додаткова інформація

Барелла Мар'яна Василівна

Особисті дані:
Дата і місце народження: 30 січня 1989р., м.Червоноград, Львівська обл., Україна
Вік: 28 років
Сімейний стан: не одружена, дитина 2012 р.н.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2008-2012 рр Університет економіки та права ім.Альфреда Нобеля, м.Дніпро, спеціальність “маркетинг”
2003-2006 рр Державний технікум гірничих технологій та економіки, м.Червоноград, спеціальність “комерційна діяльність”

Досвід роботи:

02.2015 — 08.2017 (2 роки і 6 місяців, м.Червоноград)
СП Київ-Захід у формі ТзОВ (торгова компанія, напрямки діяльності — рітейл, дистрибуція, виробництво)
Посада — маркетолог
Підпорядкування Комерційному директору компанії.
Участь в розробці стратегії бренду, фірмового стилю торгової компанії.
Проведення маркетингових досліджень, аналіз та оцінка існуючого і прогнозованого попиту на традиційні та нові продукти (послуги).
Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг та можливостей.
ABC аналіз структури випуску та реалізації продукції.
Участь в розробці рекламного й маркетингового планів, планування рекламних ATL і BTL кампаній, рекламного бюджету, реалізація маркетингових заходів, оцінка їх ефективності.
Супровід етапів формування-обгрунтування ідеї, розробки, виробництва та виведення на ринок нового продукту.
Укладання комерційних, рекламних та маркетингових договорів.
Планування бюджетів витрат, аналіз прибутковості і витрат на маркетинг в межах бренду.
Розробка стандартів роздрібної торгівлі, в т.ч.мерчандайзингових. Організація брендингу бізнес-одиниць.
Участь у розробці, ведення та управління дисконтною програмою для напрямку рітейл.
Визначення цілей, постановка завдань і контроль їх виконання для smm-менеджера.
Розробка і виробництво POSM, фірмового одягу, сувенірної продукції.
Розробка та реєстрація нових ТМ (СТМ, ТМ Кристинопіль Хліб)

01.2010 — 08.2012 (2 роки і 7 місяців, м.Дніпро)
ТОВ «Homer Softwer House» (контактний центр європейського «Хоум Кредит Банку». Банк належить до групи компаній PPF)
Посада — супервайзер відділу клієнтського стягнення.
Підпорядкування керівнику Управління клієнтського стягнення.
Забезпечення відповідності обробки операторами контактів з абонентами встановленим
вимогам по продуктивності, результативності та якості.
Контроль значень KPI.
Планування робочого графіку відділу.
Адміністративно-технічна підтримка в межах свого сектору відповідальності.
Формування позитивного психологічного клімату у підпорядкованій групі.

06.2008 — 11.2009 (1 рік і 5 місяців, м.Москва)
ТзОВ "ПОСТЕР ПАБЛІСІТІ" (маркетингові та соціологічні дослідження)
Посада — керівник проекту телемаркетингу для ЗАТ Сандоз (Росія)
Робота із закріпленою групою агентів (18агентів): прослуховування дзвінків, коучинг, робота над якісними показниками.
Розробка алгоритмів розмов при зміні пропозиції.
Розробка, узгодження, впровадження мотиваційних програм для агентів з метою підвищення показників KPI.
Підготовка звітності, аналіз ефективності показників.

Особисті якості:
уважність;
аналітичне мислення;
комунікабельність;
стресостійкість;
творче мислення.
Сумлінна, відповідально ставлюсь до роботи.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: