Резюме від 28 жовтня 2023 PRO

Ольга

Касир-оператор, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Вишневе (Київська обл.)
Готовий працювати:
Вишневе (Київська обл.), Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Касир торговельного залу

з 12.2021 по 10.2022 (10 місяців)
Fozzi group, Вишневое (Торгівля)

Касир торгового залу, оператор 1С

з 12.2020 по 08.2021 (8 місяців)
Торгова мережа "Сільпо", Чернівці (Торгівля)

Внесення даних в систему 1С, друк етикеток і цінників, контроль за термінами придатності і викладкою товару, контроль залишків та замовлення товару, списання, повернення, переоцінка товару, участь у переобліку. Розрахунок гостей на касі.

Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення відділу складської логістики

з 03.2020 по 08.2020 (5 місяців)
ТОВ "Спринтер Центр", Київ (торгівля)

Система WMS,
1С "Підприємство 8.3",
TSD сканер,
конвеєрний і оптовий відбір товару.
Оприбуткування товару на склад, внесення даних в систему, контроль за адресним розміщенням товару, внутрішньоскладські переміщення, списання, участь у інвентаризації, проведення повернень, контроль за термінами придатності, контроль залишків, формування актів звірок, прорахунок заявок для відбору товару, поповнення товаром конвеєра і пікінга, розподіл роботи між комплектувальниками і комірниками, контроль за своєчасним збором товару згідно заявок.
Робота в програмі скдадського обліку WMS, Outlook, Microsoft Word, Exel.

Спеціаліст по обліку товарно-матеріальних цінностей

з 08.2018 по 12.2019 (1 рік 4 місяці)
ПТК ТОВ "Агромат", Київ (Торгівля)

Робота в системі WMS. Оприбуткування товарів на склади, оформлення повернень, залишків, переоцінок, рекламацій, актів зберігання, актів невідповідностей, списання бою, міжскладських корегувань, архівування документів, резервування товару, обслуговування клієнтів (видача товару), комунікації з різними підрозділами кампанії, робота в програмі скдадського обліку Ocean (R 2), Outlook, Microsoft Word, Exel.
В період роботи користувалась схвальними відгуками від колег та керівництва за активне, якісне і своєчасне виконання службових обов'язків.

Оператор call - центру

з 02.2018 по 05.2018 (3 місяці)
Сall - центр, Винница (Телекомунікації і зв'язок)

Здійснення вихідних телефонних дзвінків, консультації населення України по послугам працевлаштування

Методист деканату денної форми навчання

з 08.2007 по 06.2017 (9 років 10 місяців)
Національний університет біоресурсів і природокористування України, Київ (Освіта, наука)

Функції: ведення вхідної і вихідної документації, здійснення телефонних дзвінків, співпраця з різними структурами закладу (відділ кадрів, стипендіальний відділ, відділ з соціальних питань, планово-фінансовий відділ, кафедра військової підготовки, юридичний відліл, відділ працевлаштування випускників, бухгалтерія, відділ транспортування, видавничий центр, приймальна комісія), формування наказів по кадровому руху студентів, стипендіальних наказів, ведення стипендіальних відомостей і протоколів, ведення картотеки студентів, внесення даних в ЄДЕБО (єдина державна електронна база), протоколювання засідань членів кафедр, вченої ради факультету, організація навчальної та культурно-виховної роботи зі студентами факультету, проведення старостатів, організація проведення «круглих столів», участь у розробці та контроль за виконанням робочих навчальних планів та програм підготовки фахівців, контроль за наявністю канцелярських приладь, контроль за своєчасним виконанням розпоряджень керівника, адресованих різним відділам/підрозділам, друк методичних матеріалів- брошур для студентів та викладачів на принтері (самостійно - при необхідності), допомога у вирішенні конфліктних ситуацій, забезпечення позитивної атмосфери колективу.
Досягнення: за період роботи було розроблено методичні рекомендації і втілення їх в навчальний процес, повага і дружні стосунки зі співробітниками та студентами факультету.

Вчитель історії і правознавства

з 01.2003 по 10.2006 (3 роки 9 місяців)
Журбинецька СЗШ І-ІІІ ступенів, Вінницька область, Козятинський район, с. Журбинці (Освіта, наука)

Функції: проведення навчання учнів відповідно до навчального плану, власного поурочного плану і розкладу занять, здійснення календарного, поурочного планування викладання предмету, забезпечення виконання навчальної програми з історії та правознавства, підготовка учнів на рівні вимог державного освітнього стандарту. Застосування у практичній педагогічній діяльності сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, запровадження найбільш ефективних форм, прийомів і методів навчання з використанням новітніх технологій і технічних засобів. Визначення завдань і змісту занять з урахуванням віку, підготовленості, індивідуальних, психофізичних особливостей учнів. Забезпечення розвитку критичного мислення, вміння аналізувати історичні події, формування інтересу до знання історії. Стимулювання соціалізацїї учнів, формування в них любові до своєї Батьківщини, національної свідомості, поваги до історичного минулого українського народу, загальної та правової культури. Проведення відповідної позакласної роботи з учнями. Організація роботи предметних гуртків. Формування в учнів культури мови, естетичних смаків, загальної культури, забезпечення передумов для свідомого вибору ними професійної орієнтації.
Досягнення: успішні результати учнів на обласних олімпіадах по предметах історія і правознавство.

Освіта

Вінницький державний педагогічний університет ім. М.М. Коцюбинського

Історії, етнологї і права, вчитель історії і правознавства, Вінниця
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 10 місяців)

Диплом спеціаліста

Додаткова освіта та сертифікати

Курси по підвищенню кваліфікації вчителів

2005, 1 місяць

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint

Додаткова інформація

Іваненко Ольга Федорівна, моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
При необхідності для покращення своїх професійних навиків і вмінь готова освоювати нові спец. курси.
Відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, трудолюбива, стресостійка, ініціативна, організована, порядна, надійна, наполеглива, вимоглива, легко навчаєма, віддана роботі. Своєчасність, якість і порядок в роботі - правила номер 1 для мене. Без шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: