Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 16 квітня 2024 PRO

Olena

Директор по маркетингу, 80 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з маркетингу

з 01.2023 по нині (1 рік 3 місяці)
KSUU STORE, Київ (Роздрібна торгівля)

За трошки більше року в компанії:
1 - увімкнути в канал продажу FACEBOOK : таргет на аудиторію соцмережі, власне ведення сторінки, запуск товарної реклами що є органічним просуванням та більш моржинальними переходами на сайт (на разі зірвано, виправляю).
2 - запуск каналу в Pinterest : на разу це э натхненням по охватам 342К+ та живим трафіком на сайт, що є частиною охватів бренду (без реклами зате з органічним просуванням по пошуковій системі GOOGLE, перевірено видача на 1 сторінці пошукової системи одразу після відкриття нового магазину в новому місці).
Клієнти шукають натхнення? А фото з минулого року роблять щомісяця до 25к показів безкоштовно. А в одній з попередніх компаній – ще й як каталог для передзамовлень слугувало, В2В напрям.
+ зашите SEO що дає видачу в GOOGLE, та посилання на сайт, що дає додатковий трафік.
3 - запуск каналу YOUTUBE: з лютого місяця на разі маємо до 320к охоплень щомісяця практично на органіці (саме через шортс). Цікаво, що контент не створюється на разі саме для YouTube, лише відео новинки, огляди що створює компанія, та відгуки покупців.
Профільний контент тільки починаємо створювати, поки 1 відео на правках.
Додатковий трафік на сайт + органічна реклама в YOUTUBE + додаткові охоплення.
На разі очікую доробки викатки оновлення сайту, де YOUTUBE буде інтегрований в картки товару, окремі альбоми з відео відгуками також. Як показує теплова карта сайту це буде підпал – автоматично нові відео на сайті з YOUTUBE + ороганічно додаткові охоплення й перегляди з трафіку сайту.
Стратегія на повернення клієнта після продажу через ще не бачений сервіс в Україні, платформа для цього саме YOUTUBE.
4 - структуризація саме Google ADS, що стало різко працювати більш вигядно для компанії (не в мінус, як вели підрядники до), за останній місяць середня ціна продажу - 100 грн (3+$, що є чудовим для бренду). А загалом, в порівнянні із відомою маркетинговою агенцією – менший бюджет і маже +90% продажів (саме прямих покупок з сайту).
5 – SEO. Так, чекаю викатки нового дизайну а з ним і вирішення частково помилок на сайті. Але на разі зріст в органічному трафіку з 3,5 щомісячних користувачів з кінця серпня до 17к на січень місяць. 3% - відмова, решта трафіку заглиблюється на сайт.
Просування органічне новинок – обійшла ТОП видачі по кільком товарам (скріни є доказами), де обійшла видачу Розетки, а за 2 тижні опустилась лиш на 3 місце (1 місце наш магазин на Розетці, далі сама органіка розетки, далі органіка картки товару).
Збір семантики та впровадження правила заведення новинок на сайт, що одразу видає їх в ТОП видачі пошуку.
Наповнення блогу та розкачування трендів по портрету аудиторії. Окремі статті одразу вийшли в ТОП видачі GOOGLE та генерують щотижня +200 трафіку на сайт. Перевірити легко – на сайті в блозі живий калькулятор переглядів. Стаття написана на початку листопада, зараз більше 3200 переглядів.
6 - активна підготовка програми лояльності - прописання основ, підбір підрядника для реалізації, ТЗ на чат-бот

Директор по маркетингу

з 12.2021 по 08.2022 (8 місяців)
Respect, Киев (Роздрібна торгівля)

Руководство отделом (в прямом подчинении 4 сотрудника).
Задача в построении бренда онлайн и офлайн, развитие оптового отдела.
До 24.02.2022 был более агрессивный вектор на развитие :
- сплачение команды, мотивация к достижению единой цели
- построение нового позиционирования бренда, уровня коммуникации через социальные сети
- принятие работ по новому веб-сайту, построение стратегии SEO продвижения веб-Сайта и органического продвижения через социальные сети (построение плана и прописанием объёма работы, найден подрядчик на реализацию) не реализовано
- оформление и доработка Welcome book компании (в процессе)
- корректировка рекламы через социальные сети, сокращение бюджета при этом увеличение конверсии в 3 раза (корректировка портрета клиента, смена визуала, А/В тестирование рекламных объявлений)
- план корректировки рекламного кабинета Google Ads (разбивка по категориям товара для удобства отслеживания и распределения бюджетов, разбивка по регионам, дополнительные проявления на конкурентов в регионах где просели продажи, отдельно стратегия с подключением дополнительных инструментов)
- построен план продвижения продукции категории outlet (через мессенджеры, рекламу, постинг) не реализовано
- в работе план работ по доработке Сайта для оптовых клиентов, создание микро-мира для увеличения продаж в оптовом канале (Pinterest +SEO, Facebook +SEO, YouTube +SEO), регулярная съёмка контента с помощью сотрудника и самостоятельно. не реализовано
- оптимизирован под реальные цифры маркетинговый план на полгода, снижен на 40% путём оптимизации ресурсов команды, смены подрядчиков (после корректировки настроек рекламных и самого продвижения) + отдельно разработан бюджет буферный, для реализации дополнительных пожеланий в процессе (до 29% от общего бюджета) в результате отображены реальные цифры для планирования
- план по привлечению к созданию контента сотрудников с офлайн магазинов, для построения открытого и прозрачного бренда. Только начали реализовывать
- в разработке план волонтерства, что перерос в активную поддержку Украины после 24.02.2022. проэкт с "подвешенной обуви" для помощи переселенцам. Не реализовано
- построение регулярной коммуникации с клиентом путем QR кодов на зеркалах, вкладыше информации для клиента, доработкам чат-бота. Не реализовано
Из регулярной работы:
- оформление акций согласно маркетингового календаря (текстовка, ТЗ дизайнеру, чат-бот, проявление в ТРЦ через онлайн инструменты)
- построение концепции и позиционирование бренда на полгода/месяц. Это инструменты, цели для KPI, бюджет, расходники, визуал, темы постов, отдельно на продажу и отдельно на построение бренда. Защита и контроль реализации
- автоматизация процессов по фотосессий (построение сети партнеров на взаимном пиаре, статьи, проявления) Даже предложение быть регулярным партнером для показов украинских дизайнеров на фешн показах в Европе.
- постановка ТЗ подрядчикам по обслуживанию онлайн инструментов, контроль и принятие задач.

Інтернет маркетолог

з 11.2020 по 12.2021 (1 рік 1 місяць)
Lanett.ua, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- розроблення та реалізація стратегії просування соціальних сторінок компанії в напрямку В2В та В2С в Instagram та Facebook(@lanett.ua і @market_bilizny ). Повністю від створення контенту (фотосесії, відео) до текстів, прихованих seo ключових слів(наповнення, відео огляд з розбором конструкцій бюстгалтерів, купальників, асортименту з колекцій наступного року), оформлення та аналітика колекцій,розвитку брендів
- створення та наповнення сторінки в Pinterest (lanetdistributionukraine) також з seo
- ведення та оформлення каналу YouTube з акцентом для оптових партнерів, seo просування каналу, охвати без будь яких бюджетів на рекламу- до 3500 переглядів
- ведення каналу Viber для оптових партнерів та роздрібних, контент план
- створення презентацій та імейл маркетинг для оптових клієнтів
- аудит веб-сайту та покроковий план доробок з ціллю покращення юзабіліті (частково реалізовано) та просування в цілому, розробка стратегії seo
- PR акції та просування компанії в цілому (участь та виступ директора на форумі SuperWoman, партнерство у конкурсі краси Plus Size в регіонах, бізнес івент ImproveLife)
- організація відкриття шоу-рум "На Бровях" з асортиментом білизни (план відкриття, гості, розваги, моделі)
- фотосесії
- Розробка та реалізація навчання по правильному підбору білизни в напрямку В2В(в процесі доробки деталей)та В2С
- розробка скриптів продаж для продавців та менеджерів В2С, шлях клієнту та регламент спілкування в онлайн та офлайн (до кінця не використовують менеджери, саботують та погрожують массовим звільненням бо це ж треба виконувати)
- розроблений план імейл маркетингу окремо для В2В та В2С (частково реалізовано)
- розробка плану роботи з базою клієнтів В2С, очікування реалізації запуску автоматизації процесів (щоб не робити подвійну роботу), компанія не бажає вкладати бюджети
- підготовка до автоматизації бізнес процесів (очікування бюджету на CRM), компанія не бажає вкладати бюджети
- запуск реклами на соціальні сторінки та примусове зупинення, причина - приорітетне питания веб-сайту, скриптів та регламенту обробки заявок.
- підключення нових партнерів, сітьових клієнтів аутлетів та вузько-спеціалізовані магазини.

Причина звільнення - вигорання від постійного саботажу колег, марно проробленої роботи з відділом роздрібної торгівлі. Вигорання від надто великого об'єму зйомок та нереалізованного професіоналізму з інтернет просування та автоматизації бізнес процесів.
Також небажання директора платити заробітню плату, як оговорено було на співбесіді. Невідповідність зайнятості та навантаження до оговореної заздалегідь заробітної плати.

Заступник директора з розвитку клієнтів

з 10.2019 по 10.2020 (1 рік)
UCT, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Погружение в стратегии для бизнеса, исходя из ниши, активности конкурентов на рынке и высших целей у компании.
Глубокое погружение в SEO стратегии, инструменты, аналитику.
Аудит рекламных аккаунтов для плана корректировки.
Полный аудит компании в интернете и ее представлении на рынке, исходя из ниши, конкурентов, запроса потребителя.

Менеджер по работе с клиентами

з 11.2018 по 10.2019 (11 місяців)
SEOWAVE, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Работа с холодной базой клиентов, привлечение партнёров, расширение базы клиентов, обучение менеджеров по продажам, сопровождение проектов, дополнительные продажи, привлечение торговых палат стран Европы к сотрудничеству, выступления на неделе импорта экспорта в Украине, знакомство со сферами бизнеса, изучение маркетинг стратегий развития конкретных бизнесов в сегменте, изучение положения компании в среде конкурентов, построение маркетинг стратегий развития бренда в сети интернет

Менеджер по работе с клиентами

з 03.2018 по 11.2018 (8 місяців)
Адамантика, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Работа с холодной базой клиентов,работа с горячей базой клиентов, работа с сетевыми компаниями, привлечение к дистрибьюторству продукции

Менеджер по работе с клиентами

з 11.2017 по 03.2018 (4 місяці)
BiMedis, Київ (ИТ, маркетинг, реклама)

Работа с холодной базой, работа с теплотой базой клиентов, поиск и привлечение новых клиентов

Администратор

з 07.2012 по 11.2017 (5 років 4 місяці)
ФОП Лапко, Киев (Обеспечение физического комфорта, массаж)

Администрирование, руководство персоналом, навыки НЛП, общение с клиентами, организация рабочего процесса, распределение работы и контроль персонала, отчётность

Освіта

КПИ

Полиграфия, график, Киев
Незакінчена вища, з 2007 по 2013 (5 років 9 місяців)

Усидчивость, умение прийти к поставленной цели, желание развиваться и быть лучше чем вчера, распределение приоритетов, стрессоустойчивость, умение организовать себя и рабочий процесс.

Знання і навички

Пользователь ПК CRM Розробка SEO-стратегій SEO-копірайтинг YouTube Ads Facebook Ads Manager Google Ads Google AdSense Instagram promotion Зосередженість Ведення сторінок у Pinterest Facebook Business Manager Facebook Analytics

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Вітаю!
Мене звати Олена, і я крутий інтернет маркетолог.
Маю досить вагомий досвід роботи як з бюджетами так і без. Практично все вмію робити сама руками, але моя сильна сторона – це розвивати команду та досягати результатів. Об’єднуватись заради спільних цілей. Направляти, планувати та робити роботу «наперед», щоб «підстелити соломку» де можливо оступимось, та просто мати змогу більше креативити в спокійному ритмі.
Кайфую в процесі роботи, часто працюю вночі (щоб не відволікатись на офісну рутину), тому інколи буваю «не з цієї планети». Але ще більше кайфую від досягнень.
Обожнюю навчатись та вдосконалювати навички, тому завжди щось купую собі із поглиблення навичок чи розвитку світогляду (знову ж таки, посилюючи свої сильні сторони).
Обожнюю допомагати та навчати, тому часто виступаю спікером на бізнес-івентах або допомагаю прокачувати знайомим компанії.
Спікер Дія.Бізнес.Ужгород, Busines Camp for Woman, Woman In, N1Buro, часто по кілька разів. Виступи роблю на основі своїх власних кейсів та даю практичну інформацію/алгоритми роботи.
Моя сильна сторона – відкритість, максимальна чесність (навіть якщо це не зовсім зручно), екологічність в роботі, лідер, лояльність до компаній в котрих працюю та бажання завжди зробити більше. Моя кожна робота – це кейс, яким можна пишатись. Десь більше, десь менше, але все ж це досягнення.
Мої мінуси – неуважність, до цифр часто (просто вилітає з голови, або «галопом проскочу», буває читаю «по діагоналі»). Часто хочу встигнути все, але сама не стягую, тому краще працюю з командою. І звичайно мій автограф – помилки, які більш друкарські помилки («дял» замість «для» - моє все).

Буду вельми вдячна, як прочитаєте всі нотатки з минулих місць роботи.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: