Резюме від 6 листопада 2018

Левчик Мирослава Володимирівна

Адміністратор, 7 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
28 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Помічник менеджера відділу збуту

з 11.2017 по 09.2018 (10 місяців)
Тигрес, Луцьк (Виробництво та збут товарів для дітей)

прийом замовлень;
контроль доставки та отримання замовлень клієнтам;
розсилка прайсів та акційних пропозицій та ведення переписки з клієнтами;
продаж товарів в телефонному режимі;
заведення, підписання договорів та контроль виконання їх умов;
контроль оплати;
виконання планових показників;
виконання поставлених задач в момент, коли менеджер знаходиться у відрядженні.


Додаткова інформація

Левчик Мирослава Володимирівна
Дата народження : 30.12.1989
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Загальний стаж роботи : 5 років 5 місяців
Мета : цікава робота, яка приносить задоволення, кар’єрний розвиток. Завдяки ініціативності та цілеспрямованості постійно прагну до підвищення ефективності роботи, шукаю можливості для її покращення.
Освіта:
2007-2013 рр. Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій (освітньо-кваліфікаційний рівень-спеціаліст) .
Факультет: Інформаційних технологій
Спеціальність: Інформаційні мережі зв’язку
Напрям: Телекомунікації
Підвищення кваліфікації :
2011 р. Центр післядипломної освіти м. Київ та м. Львів
Досвід роботи :
Вересень 2012 р. –. Міністерство екології та природних ресурсів України м.Київ.
Посада: архіваріус.
Обов’язки:
-упорядкування документації;
-внесення в базу інформації щодо документації.
Квітень 2010 р. – січень 2011 р. ВАТ «Укртелеком» м.Київ.
Посада: оператор Контакт-центру.
Обов’язки:
-сервісна підтримка споживачів товариства в телефонному режимі стосовно послуг, тарифів, акцій, умов підключення;
-надання кваліфікаційних консультацій технічного характеру;
-прийом та оформлення заявок;
Листопад 2008 р. по Лютий 2009 р. (тимчасова робота) Національна будівельна компанія м. Київ:
Посада: промоутер
Обов’язки:
- роздача листівок та рекламних матеріалів;
- консультування цільової аудиторії про окремий продукт;
- збільшення кількості продаж;
- залучення уваги споживача до продукції;
- інформування споживача про переваги продукції.
З 2009 р. по 2012 р. (тимчасова робота) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, редакційно-науковий відділ м.Київ.
Посада: помічник начальника відділу.
Обов’язки:
- набір тексту;
- підготовка видання до друкування тиражу;
- внесення необхідних правок;
- підготовка матеріалу до верстання шпальт видання;
- функції кур’єра.
Лютий 2013р. - травень 2014р. ПАТ «Укртелеком» відділ продажу послуг мобільного зв’язку м. Луцьк
Посада: експерт з обслуговування споживачів.
Обов’язки:
-консультування клієнтів про послуги;
-укладення договорів;
-активний пошук і залучення нових клієнтів;
-після продажне обслуговування споживачів;
-сервісна підтримка стосовно умов підключення та обладнання;
-продаж ваучерів та обладнання.
Травень 2014р. – вересень 2014р. – ПАТ «Укртелеком» ЦТП (Центр телекомунікаційних послуг) № 7 дільниця з продажу послуг м. Ківерці
Посада: начальник дільниці з продажу послуг
Вересень 2014р. – травень 2015р. – ПАТ «Укртелеком» ЦОА (Центр обслуговування абонентів) № 9 відділ продажів масовому сегменту м. Ківерці
Посада: провідний спеціаліст з продажів та обслуговування
Обов’язки:
-забезпечення ефективного виконання виробничих завдань;
-підготовка та своєчасне надання звітності;
-пошук та залучення нових клієнтів;
-замовлення матеріалів та обладнання для забезпечення роботи послуг;
-контроль та облік матеріалів та продукції;
-проведення навчання нових працівників;
-замовлення та розповсюдження рекламної продукції;
-контроль та виконання планових показників.
Травень 2015р – Вересень 2017р. ПАТ «Укртелеком» ЦОА (Центр обслуговування абонентів) № 1 відділ продажів масовому сегменту м. Луцьк
Посада: спеціаліст з продажів та обслуговування
Обов’язки:
-продаж телекомунікаційних послуг масовим споживачам;
-консультування та обслуговування клієнтів;
-укладення та переоформлення договорів;
-активний пошук і залучення нових клієнтів;
-після продажне гарантійне обслуговування споживачів;
-пошук та залучення нових клієнтів;
-розповсюдження рекламної продукції;
-виконання планових показників.
Листопад 2017-вересень 2018 — помічник менеджера у відділі збуту ТОВ “Тигрес” с. Липини Луцького району:
- прийом замовлень;
-контроль доставки та отримання замовлень клієнтам;
- розсилка прайсів та акційних пропозицій та ведення переписки з клієнтами;
- контроль оплати.
Професійні навики та знання:
Володіння ПК досвічений користувач MS Office, навики роботи з Internet (УС – білінг, Підприємство_Парус (програма для формування та видачі рахунків для оплати продукції), АСКР (автоматична система контролю розрахунків), Comvers Kenan (система контролю послуг мобільного зв’язку), First_Invois (система формування договорів клієнтів мобільного зв’язку), List_Account (системо формування рахунків мобільного зв’язку), є навики роботи з касою та в 1С.
Іноземна мова : англійська (базовий рівень)
Сімейний стан: не заміжня
Діти: не маю
Особисті якості: комунікабельність, аналітичні здібності,відповідальність, швидко навчаюсь новому, цілеспрямованість, ініціативність, постійно займаюся саморозвитком, шкідливих звичок немає.
Хоббі: читання цікавої та розвиваючої літератури, подорожі, волонтерство.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: