Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Юлія

Адміністратор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто проживання:
Українка
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Проджект-менеджер, офіс менеджер

з 06.2023 по 12.2023 (6 місяців)
Lugera, Київ (Пошук персоналу, HR)

▫️Підтримка життєдіяльності офісу
▫️Координація курʼєрських служб
▫️Поліпшення офісу
▫️Робота з кореспонденцією
▫️Прийом відвідувачів, прийом телефонних дзвінків
▫️Виконання функцій, що включають організаційно-технічне забезпечення офісу
▫️Пошук інвесторів

Адміністратор рецепції

з 01.2023 по 06.2023 (5 місяців)
Dragon Capital, Київ (Фінанси, банки, страхування)

▫️виконання функцій, що включають організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності;
▫️прийняття кореспонденції, яка надходить та передача її, згідно з до структурних підрозділів або конкретним виконавцям.
▫️ведення діловодства;
прийом відвідувачів, прийом телефонних дзвінків, що надходять до керівника;
▫️організація прийомів і нарад;
▫️замовлення канцтоварів і інших речей, необхідних для життєдіяльності офісу.

Офіс-менеджер, асистент керівника

з 07.2021 по 02.2022 (7 місяців)
Фк Стар, Київ (IT)

▫️Ведення табелю робочого часу;
▫️Офісні завдання (зустріч гостей,
контроль поточних завдань / зустрічей співробітників, контроль та координація роботи обслуговуючих служб);
▫️Керування роботи всього офісу;
▫️Підтримка життєдіяльності офісу (закупівля канцелярії, кава, води і т.д.);
▫️Виконання доручень керівника/керівництва підрозділів компанії;
▫️Search в LinkedIn;
▫️Пошук та аналіз інформації за запитом керівника;
▫️Робота в Excel та Word.
▫️Прорахунок бюджету на місяць;
▫️Вести витрати в 1С
▫️Робота з накладними та рахунками-фактур, банківськими виписками, і платіжними документами;
▫️Ведення реєстру договорів;
▫️Діловодство, прийом та відправка кореспонденціїї;
▫️Ведення документообігу по реалізації та оприбуткування ТМЦ;
▫️Виконання доручень керівника.

Адміністратор

з 09.2020 по 07.2021 (10 місяців)
B_Health, Ірпінь (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

▫️Списання, прийом, оприбуткування товарів (програма Lacmus)
▫️Робота з постачальниками
▫️Контроль роботи персоналу
▫️Працювати з великою кількістю інформації
▫️Підтримка життєдіяльності центру (замовлення канцелярії, матеріалів для роботи лікарям, косметики, медикаментів)
▫️Контроль організації закупок товарів та їх их доставки.
▫️Ведення звітності в кінця дня/місяця
▫️Копіювання/скан/відправка документів
▫️Націнка та переоцінка продукції
▫️Вирішення організаційних питань
▫️Вирішення конфліктних ситуацій
▫️Робота в Excel та Word

▫️Розрахунок пацієнтів, робота із касовим апаратом/терміналом
▫️Запис пацієнтів, узгодження графіка прийому з лікарями
▫️Зустріч та реєстрація пацієнтів, оформлення мед карток
▫️Консультація по продуктам центру

▫️Формувати прийоми

▫️Відправка аналізів пацієнті
▫️Обмін необхідною інформацією в колективі мед центру
▫️Консультація клієнтів по телефону та вайбері по послугам центру
▫️Слідкувати за чистотою в центрі протягом дня.
▫️Робота з кур'єрськими службами
▫️Допомога керівництву у вирішенні питань

Помічник маркетолога

з 06.2019 по 11.2019 (5 місяців)
MCFR, Київ (Видавництво, поліграфія)

▫️Підготовка та затвердження внутрішньої реклами;
▫️Підготовка рекламних смуг в видання;
▫️Презентація продуктів на профільних заходах партнерів і опініон-лідерів (виставках, семінарах, робочих зборах);
▫️Участь в плануванні, організації і проведенні маркетингових і рекламних заходів, оцінка їх ефективності;
▫️Робити банери та акції в онлайн магазин;
▫️Вести сторінки у Facebook, написання постів;
▫️Проводити аналітику відвідування на сторінках в Google Analytics, робота з Excel та CRМ;
▫️Робота з сервісом Canva;
▫️Виконання доручень керівника.

Помічник категорійного менеджера

з 11.2017 по 08.2018 (9 місяців)
Winzetreid, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

▫️Контроль та наявність товарних запасів на складі. Відповідність товарних запасів на складі затвердженним об'ємам. Наявність товару по всім групам відповідальності.
▫️Контроль актуальності цін.
▫️Управління запасами.
▫️Планування покупок. Вести правильний запас товару на складі, не перенавантажувати склад та позиції. Вести роботу зі сроками.
▫️Правильне написання назви товару, к-сть штук у ящику, піддоні. В кожній позиції написати відповідну вагу.
▫️Пошук нових постачальників, домовлюватися про ціну, торгуватися. Моніторити ціни на ринку. Слідкувати за правильною націнкою, націнювати товар. Робити переоцінку товару.
▫️Оформлення товару клієнтам

Освіта

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Психологія, Київ
Вища, з 2023 по 2026 (3 роки)

Зараз я здобуваю дві вищі освіти.
Навчаюсь на вечірній формі з 18:00 до 21:30, що не завадить мені поєднувати роботу та навчання.
Також - заочна форма.
Прошу враховувати при перегляді мого резюме, що я мушу бути відсутня два тижні на період сесії заочного навчання.

Національний торговельно-економічний університет

Бухгалтерський облік та фінансовий контроль, Київ
Вища, з 2017 по 2020 (3 роки)

Ірпінський економічний коледж

Бухгалтерський облік, Ірпінь
Середня спеціальна, з 2014 по 2017 (2 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Word Користувач ПК M.E.Doc Adobe Lightroom Snapseed PicsArt MS Excel

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

▫️Грамотно спілкуюсь українською та російською мовами;
▫️Клієнтоорієнтована, люблю допомагати;
▫️Володію Гугл-документами, MS Excel, MS Word на рівні користувача;
▫️Маю навички тайм менеджменту на високому рівні;
▫️Маю організаторські здібності;
▫️Вмію розставляти пріоритети;
▫️Маю досвід роботи з відомостями конфіденційного характеру та з великим об'ємом інформації в умовах багатозадачності;
▫️Командний гравець;
▫️Швидко вчуся, люблю навчатися новому, не боюся нових викликів та відкрита до нового досвіду;
▫️Цікавлюсь психологією;
▫️Стресостійка;
▫️Відповідальна;
▫️Комунікабельна, легко знаходжу спільну мову;
▫️Амбіційна, бачу ціль - йду до неї, не відступаєю, шукаю рішення та йду далі;
▫️Без шкідливих звичок;
▫️Є почуття гумору;
▫️Впевнений користувач ПК;

▫️Вмію заповнити паузу;

▫️Вмію бачити позитив та любити свою роботу.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Адміністратор
Дистанційно, Дрогобич

Адміністратор
Дистанційно, Біла Церква

Помічник, асистент, офіс-менеджер, адміністратор
Дистанційно, Фастів

Помощник юриста, менеджер, деловод, администратор
16000 грн, Дистанційно, Кам'янське

Адміністратор
Дистанційно

Адміністратор
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: