Резюме від 11 грудня 2017

Кишинская Ольга Александровна

Спеціаліст з документообігу, 8 500 грн

Повна зайнятість.

Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Аналітик комп’ютерних баз даних

з 09.2017 по 11.2017 (2 місяці)
Компанія «Проксима Ресєрч», Киев (Дослідження та аналіз фармацевтичного ринку)

Обов’язки:
-Інтеграція та обробка даних (дані аудита ринку, дистриб’юторська звітність);
-Ведення та підтримка баз даних (лікарів,аптек);
-Дослідження та аналіз фармацевтичного ринку;
-CRM-система;
-Звіти в Excel;
-Робота з програмами Dashboard, «Морион».

Спеціаліст електронного документообігу

з 09.2016 по 08.2017 (11 місяців)
Компанія FM груп, Киев (Ресторанний бізнес)

Обов’язки:
-Ведення електронного документообігу;
-Створення та супровід заявок в 1С;
-Звіти по заявкам (про використання коштів);
-Консультації в телефонному режимі;
-Звіти відділу;
-Співпраця з контрагентами та директорами ресторанів;
-Пошук та моніторинг продукції для ресторанів;
-Заказ продукції для ресторанів та його повний супровід;
-Співпраця з іншими відділами офісу.
-Створення Excel таблиць витрат ресторанів;
-Створення графіків відпусток працівників відділу;
-Створення графіків перевитрат співробітників відділу;
-Створення графіків переробки співробітників;
-Звітування по витратам (калькуляція);
-Залагодження проблем у відділі;
-Виконання роботи бухгалтерії.

Викладач англійської мови та літератури (сумісництво)

з 09.2016 по 08.2017 (11 місяців)
Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації, Киев (Вища освіта (військова справа))

Обов’язки:
−Виклад учбового матеріалу студентам із застосуванням ІКТ

Молодший науковий співробітник (сумісництво)

з 06.2013 по 11.2013 (5 місяців)
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Киев (Підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації)

Обов’язки:
−Написання наукових статей з тематики відділу;
−Пошук інформації та необхідних джерел;
−Здійснення копірайтингу;
−Ознайомлення з новими надходженнями до бібліотечних баз даних;
−Робота з бібліотечними базами;
−Помічник адміністратора сайту Інституту;
−Робота з сайтом (наповнення контенту, організація web-дизайну сайту);
−Участь в виставках, форумах, конференціях та семінарах Інституту.
−Відповідальність за організаційні моменти Інституту.

Секретар/помічник директора (спеціаліст з документообігу)

з 02.2010 по 06.2013 (3 роки 4 місяці)
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Киев (Підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації)

Обов’язки:
−Ведення вхідної/ісхідної кореспонденції;
−Координація телефонних дзвінків;
−Заключення договорів;
−Контроль документообігу;
−Здійснення наказів з відряджень, наказів основної діяльності інституту, наказів матеріальної допомоги, наказів про стажування;
−Ведення діловодства з питань організації наукового процесу відповідно до внутрішніх правил;
−Накопичення та збереження наукової та методичної бази;
−Пошук, накопичення та узагальнення інформації з питань наукового процесу.
−Зустріч гостей (чай, кава);
−Організація та підтримка заходів, свят.

Оператор call-центра (спеціаліст з страхування)

з 08.2008 по 08.2009 (1 рік)
НАСК «Оранта» в Гарант Асістанс, Киев (Страхування)

Обов’язки:
−Робота в програмі 1С;
−Ведення баз даних;
−Реєстрація страхового випадку в телефонному режимі;
−Консультація клієнтів в телефонному режимі щодо страхування;
−Консультація клієнтів з калькуляції страхового випадку;
−Контроль документообігу.
−Знання закону України «Про страхування».


Освіта

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

Аспірант (Спеціальність 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті)., Киев
Вища, з 10.2013 по 09.2016 (2 роки 11 місяців)

−Написання наукових статей з тематики відділу;
−Пошук інформації та необхідних джерел;
−Написання дисертації;
−Ознайомлення з новими надходженнями до бібліотечних баз даних;
−Робота з бібліотечними базами;
−Участь в виставках, форумах, семінарах, конференціях.

Київський Славістичний університет

Спеціальність – мова та література (англійська/польська) Фаховий напрямок: філолог, викладач англійської мови та літератури (спеціаліст), Киев
Вища, з 09.2006 по 06.2012 (5 років 9 місяців)


Додаткова освіта

Польський дім (2009, 3 года)


Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Професійні навики:
Знання ведення документообігу (електронного), робота з архівами, знання офісних програм (впевнений користувач ПК та оргтехнікою), вміння спілкуватися з людьми, знання ділового етикету. Вміння працювати з деталями та кропітливою роботою. Вміння вести звітність відділу та бухгалтерські звітності. Педагогічні навики та здібності (вміння навчати), знання академічного мовлення, вміння писати наукові та науково-педагогічні статті. Вміння наповнювати та редагувати сайти. Знання трудового кодексу України, вміння створювати графіки відпусток, переробітки. Звіти по витратам, звіти про виконані роботи. Знання створення договорів, актів, наказів, розпоряджень та іншої адміністративної документації. Вміння працювати з комп’ютерно-орієнтованими системами перекладу та електронними словниками, знання принципів роботи з ІТ технологіями. Вміння надавати консультаційні послуги в телефонному режимі. Професійне залагодження та усунення усіляких проблем, що виникли в процесі роботи. Аналітичні здібності (дослідження ринку), створення шаблонних звітів в програмі Excel. Моніторинг ринку та накопичення інформаційної бази даних. Вміння працювати з програмами 1С, Dashboard, Service Desk, «Морион».


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: