Резюме от 11 декабря 2017

Кишинская Ольга Александровна

Спеціаліст з документообігу, 8 500 грн

Полная занятость.

Возраст:
28 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Аналітик комп’ютерних баз даних

с 09.2017 по 11.2017 (2 месяца)
Компанія «Проксима Ресєрч», Киев (Дослідження та аналіз фармацевтичного ринку)

Обов’язки:
-Інтеграція та обробка даних (дані аудита ринку, дистриб’юторська звітність);
-Ведення та підтримка баз даних (лікарів,аптек);
-Дослідження та аналіз фармацевтичного ринку;
-CRM-система;
-Звіти в Excel;
-Робота з програмами Dashboard, «Морион».

Спеціаліст електронного документообігу

с 09.2016 по 08.2017 (11 месяцев)
Компанія FM груп, Киев (Ресторанний бізнес)

Обов’язки:
-Ведення електронного документообігу;
-Створення та супровід заявок в 1С;
-Звіти по заявкам (про використання коштів);
-Консультації в телефонному режимі;
-Звіти відділу;
-Співпраця з контрагентами та директорами ресторанів;
-Пошук та моніторинг продукції для ресторанів;
-Заказ продукції для ресторанів та його повний супровід;
-Співпраця з іншими відділами офісу.
-Створення Excel таблиць витрат ресторанів;
-Створення графіків відпусток працівників відділу;
-Створення графіків перевитрат співробітників відділу;
-Створення графіків переробки співробітників;
-Звітування по витратам (калькуляція);
-Залагодження проблем у відділі;
-Виконання роботи бухгалтерії.

Викладач англійської мови та літератури (сумісництво)

с 09.2016 по 08.2017 (11 месяцев)
Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації, Киев (Вища освіта (військова справа))

Обов’язки:
−Виклад учбового матеріалу студентам із застосуванням ІКТ

Молодший науковий співробітник (сумісництво)

с 06.2013 по 11.2013 (5 месяцев)
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Киев (Підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації)

Обов’язки:
−Написання наукових статей з тематики відділу;
−Пошук інформації та необхідних джерел;
−Здійснення копірайтингу;
−Ознайомлення з новими надходженнями до бібліотечних баз даних;
−Робота з бібліотечними базами;
−Помічник адміністратора сайту Інституту;
−Робота з сайтом (наповнення контенту, організація web-дизайну сайту);
−Участь в виставках, форумах, конференціях та семінарах Інституту.
−Відповідальність за організаційні моменти Інституту.

Секретар/помічник директора (спеціаліст з документообігу)

с 02.2010 по 06.2013 (3 года 4 месяца)
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Киев (Підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації)

Обов’язки:
−Ведення вхідної/ісхідної кореспонденції;
−Координація телефонних дзвінків;
−Заключення договорів;
−Контроль документообігу;
−Здійснення наказів з відряджень, наказів основної діяльності інституту, наказів матеріальної допомоги, наказів про стажування;
−Ведення діловодства з питань організації наукового процесу відповідно до внутрішніх правил;
−Накопичення та збереження наукової та методичної бази;
−Пошук, накопичення та узагальнення інформації з питань наукового процесу.
−Зустріч гостей (чай, кава);
−Організація та підтримка заходів, свят.

Оператор call-центра (спеціаліст з страхування)

с 08.2008 по 08.2009 (1 год)
НАСК «Оранта» в Гарант Асістанс, Киев (Страхування)

Обов’язки:
−Робота в програмі 1С;
−Ведення баз даних;
−Реєстрація страхового випадку в телефонному режимі;
−Консультація клієнтів в телефонному режимі щодо страхування;
−Консультація клієнтів з калькуляції страхового випадку;
−Контроль документообігу.
−Знання закону України «Про страхування».


Образование

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

Аспірант (Спеціальність 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті)., Киев
Высшее, с 10.2013 по 09.2016 (2 года 11 месяцев)

−Написання наукових статей з тематики відділу;
−Пошук інформації та необхідних джерел;
−Написання дисертації;
−Ознайомлення з новими надходженнями до бібліотечних баз даних;
−Робота з бібліотечними базами;
−Участь в виставках, форумах, семінарах, конференціях.

Київський Славістичний університет

Спеціальність – мова та література (англійська/польська) Фаховий напрямок: філолог, викладач англійської мови та літератури (спеціаліст), Киев
Высшее, с 09.2006 по 06.2012 (5 лет 9 месяцев)


Дополнительное образование

Польський дім (2009, 3 года)


Знание языков

  • Английский — средний
  • Русский — эксперт
  • Украинский — эксперт
  • Польский — начинающий

Дополнительная информация

Професійні навики:
Знання ведення документообігу (електронного), робота з архівами, знання офісних програм (впевнений користувач ПК та оргтехнікою), вміння спілкуватися з людьми, знання ділового етикету. Вміння працювати з деталями та кропітливою роботою. Вміння вести звітність відділу та бухгалтерські звітності. Педагогічні навики та здібності (вміння навчати), знання академічного мовлення, вміння писати наукові та науково-педагогічні статті. Вміння наповнювати та редагувати сайти. Знання трудового кодексу України, вміння створювати графіки відпусток, переробітки. Звіти по витратам, звіти про виконані роботи. Знання створення договорів, актів, наказів, розпоряджень та іншої адміністративної документації. Вміння працювати з комп’ютерно-орієнтованими системами перекладу та електронними словниками, знання принципів роботи з ІТ технологіями. Вміння надавати консультаційні послуги в телефонному режимі. Професійне залагодження та усунення усіляких проблем, що виникли в процесі роботи. Аналітичні здібності (дослідження ринку), створення шаблонних звітів в програмі Excel. Моніторинг ринку та накопичення інформаційної бази даних. Вміння працювати з програмами 1С, Dashboard, Service Desk, «Морион».


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: