Резюме від 27 березня 2024 PRO

Наталія

Менеджер з персоналу, HR-manager, начальник відділу кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 10.2023 по нині (6 місяців)
Медконтитнент, Полтава (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Ведення кадрового обліку підприємства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток та ін.).
Ведення військового обліку працівників.
Оформлення довідок, складання звітів.
Впорядкування та ведення штатного розпису.
Ведення табельного обліку робочого часу особового складу.
Робота в BAF.

HR-менеджер

з 07.2022 по 08.2023 (1 рік 1 місяць)
Приватна бурова компанія, Полтава (Гірнича промисловість)

Підприємство закрилось.
Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток та ін.), забезпечення проходження первинного медичного огляду, вступного інструктажу.
Ведення військового обліку і бронювання працівників.
Супровід прийнятих працівників.
Оформлення довідок, складання звітів.
Впорядкування та ведення штатного розпису.
Ведення табельного обліку робочого часу особового складу.
Робота в 1С, електронному кабінеті платника, портал ПФУ.

Начальник відділу кадрів

з 09.2021 по 03.2022 (6 місяців)
Приватний підприємець, Полтава (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Впровадження роботи відділу персоналу в програмі 1С.8 ЗУП.
Організація кадрової роботи, діловодства, впорядкування кадрової документації.
Розробка та введення штатного розпису.
Ведення військового обліку.
Введення системи преміювання по виробничих показниках.
Пошук та підбор персоналу(державна служба зайнятості, інтернет, навчальні заклади, об’яви, реклама).
Оформлення прийому, переведення та звільнення працівників.
Складання та здача звітності.

HR-менеджер

з 04.2020 по 05.2021 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "ГРАНД-МОЛПРОДУКТ", Полтава (Харчова промисловість)

Організація кадрової роботи, діловодства, впорядкування кадрової документації.
Проведення первинної атестації робочих місць за умовами праці.
Розробка та введення штатного розпису.
Введення системи преміювання по виробничих показниках.
Пошук та підбор персоналу різної складності(державна служба зайнятості, інтернет, навчальні заклади, об’яви, реклама).
Адаптація прийнятих працівників.
Організація і контроль за своєчасним оформленням прийому, переведення та звільнення працівників.
Складання та здача звітності.

Начальник відділу кадрів

з 06.2019 по 02.2020 (8 місяців)
ТОВ "ІН ВУД", Полтава (Будівельна промисловість, деревообробка)

Пошук працівників всіх рівнів від підсобного робітника до директора виконавчого. Використання для пошуку інтернет-ресурсів,реклами та інших каналів.Проведення співбесід, оцінка відповідності кандидатів. Адаптація нового співробітника.
Складання посадових та робочих інструкцій, системи мотивації.
Ведення повного циклу кадрового діловодства.
Складання та здача звітності по відділу кадрів.
Робота в 1С 8.3, Мedok
Організація корпоративних заходів.

Начальник відділу кадрів

з 06.2018 по 09.2018 (3 місяці)
Полтавський педагогічний університет імені В.Г.Короленка, Полтава (Освіта, наука)

Організація кадрової роботи, діловодства, архівної справи в університеті.
Пошук та підбор персоналу(державна служба зайнятості, інтернет, навчальні заклади).
Організація і контроль за своєчасним оформленням прийому, переведення та звільнення працівників.
Складання та здача звітності.
Впровадження програми "Персонал ВНЗ".

Інженер з підготовки кадрів, менеджер з персоналу

з 05.2003 по 05.2018 (15 років)
ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" Філія БМФ "УКРГАЗПРОМБУД", Полтава (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), забезпечення проходження первинного медичного огляду та періодичних методичних, наркологічних та психіатричних оглядів працівників, вступного інструктажу.
Робота в програмному продукті Комплексної автоматизованої системи керування (КАСК) на основі програмного засобу SAP ERP.
Робота з контролюючими органами.
Оформлення довідок.
Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток
Організація підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів
Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.
Робота з резервом кадрів.
Здійснення обліку військовозобов'язаних та їх бронювання.
Організація корпоративних заходів.

Бухгалтер, офіс-менеджер

з 05.2001 по 05.2003 (2 роки)
Нояк, Київ (Роздрібна торгівля)

Бухгалтер

з 01.2000 по 05.2001 (1 рік 4 місяці)
Ощадбанк, Полтава (Фінанси, банки, страхування)

Освіта

Київський державний торгівельно-економічний університет

Облік і аудит, Економіст-бухгалтер, Київ
Вища, з 1998 по 2001 (3 роки)

Харківський національний аграрний університет

Агрохімія і грунтознавство, Харків
Вища, з 1994 по 1999 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Сучасне діловодство та архівна справа

2006

Всеукраїнський кадровий конгрес

2015

Стрес-менеджмент і конфліктологія

2016

"Кадри 2020" ЛІГАСОФТ

2020

Genius space, HR-manager

2022, 2 місяці

Знання і навички

Користувач ПК M.E.Doc SAP ERP

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

відповідальна, вмію працювати у команді, комунікабельна, цілеспрямована, енергійна, постійно підвищую професійний та освітній рівень, володію високим рівнем організації робочого часу.
Наявність власного автомобіля, досвід водіння більше 20 років.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: