Резюме від 8 вересня 2020 PRO

Светлана

HR-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Психолог

з 07.2019 по нині (4 роки 10 місяців)
Приватна психологічна практика (паралельно з основним місцем роботи). Мені дуже цікаво розвиватися в цьому напрямку., Київ (Психологічне консультування)

•Проведення «груп зустрічей» off-line та on-line (групова робота);
•Індивідуальне психологічне консультування off-line та on-line;
•Член Національної психологічної асоціації https://npa-ua.org/reyestr-psihologiv/.

Операційний директор, HR менеджер

з 01.2018 по 04.2020 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "ГК "Промінвестбуд", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Консультування керівництва щодо організації процесів в нових проектах, а також підбору менеджерів для їх реалізації;
•Пошук нових співробітників (розміщення вакансій, відбір кандидатів, організація та проведення співбесід, оцінка кандидатів та ін.);
•Адаптація та навчання нових співробітників;
•Супроводження працівників, які працюють на віддалені або фрі-ланс;
•Координація роботи співробітників та налагодження адміністративних та фінансових процесів в компанії;
•Організаційне та фінансове супроводження проектів (контракти та ін. документи; комунікація з банками, власниками бізнесу, менеджментом та бухгалтерією);
•Підготовка звітів для керівництва;
•Пошук нових постачальників та клієнтів;
•Спілкування з замовниками та постачальниками;
•Участь у переговорах;
•Переклад під час зустрічей/переговорів (англійська мова);
•Підготовка договорів, комерційних пропозицій, листів та інших документів;
•Переклад документів з англійської на українську та російську мови та навпаки.

Менеджер ЗЕД

з 10.2015 по 10.2017 (2 роки)
ТОВ "Світ Агротехніки", Київ (торгівля сільскогосподарською технікою та запчастинами)

•Спілкування та листування з клієнтами та іноземними постачальниками;
•Проведення переговорів;
•Погоджень всіх умов контрактів з іноземними партнерами;
•Підготовка та перевірка комерційної та технічної документації для клієнтів, баків та митниці;
•Здійснення операцій з іноземною валютою (купівля валюти, платежі) в системах клієнт-банк;
•Організація роботи логістики;
•Підготовка та перевірка документів для тендерів;
•Реєстрація техніки у державних установах.

Головний експерт в управлінні корпоративних кредитів

з 11.2007 по 09.2015 (7 років 10 місяців)
АТ "ОТП Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Спілкування та листування з клієнтами (VIP);
•Підготовка та погодження договорів фінансування (кредит, кредитна лінія, гарантія, акредитив, овердрафт), забезпечення (застава, іпотека, порука);
•Перевірка та погодження договорів всередині банку, а також з клієнтами, страховими компаніями та нотаріусами;
•Організація підписання договорів як всередині банку так і за межами банку (в т.ч. і за межами м. Києва);
•Перевірка правоустановчих документів щодо застави та іпотеки, а також документів, що підтверджують цільове використання кредитних коштів (контракти, рахунки, накладні та ін.);
•Супроводження проектів (видача кредитних коштів, випуск документарних інструментів, контроль за виконанням умов договорів);
•Супроводження внутрішнього та зовнішнього аудиту;
•Навчання нових співробітників;
•Консультування співробітників філій;
•Підготовка звітності для керівництва.

Економіст відділу обліку кредитів та депозитів операційного управління

з 06.2004 по 11.2007 (3 роки 5 місяців)
АТ "ОТП Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Облік операцій пов’язаних з наданням та погашенням кредитів юридичними та фізичними особами;
•Облік операцій пов’язаних з розміщенням та поверненням депозитів юридичних та фізичних осіб;
•Листування з клієнтами;
•Супроводження внутрішнього та зовнішнього аудиту;
•Написання та погодження процедур для всієї мережі АТ «ОТП Банк»;
•Консультування працівників філій;
•Навчання нових співробітників;
•Підготовка та проведення тренінгів для працівників філій.

Освіта

Межрегиональная академия управления персоналом

Факультет психології (практичний психолог), Киев
Вища, з 2013 по 2016 (2 роки 5 місяців)

Киевский национальный экономический университет

Финансово-экономический факультет (банківський менеджмент / викладач економіки), Киев
Вища, з 1997 по 2002 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Всеукраїнський інститут експіріентальної кліент-центрованої психотерапії

Лютий 2015 – сьогодні. В 2020 році планую закінчити навчання.

Школа англійської мови English Prime

В травні 2019 р. завершила навчання та отримала сертифікат про успішне закінчення (рівень advanced)

Тренінг «Майстер переговорів» (агентство «Meta Vision Consulting»)

Жовтень 2009 р.

Тренінг «Висококласний сервіс та спілкування з клієнтами банка» (агентство «Фанк та консалтинг»)

Грудень 2007 р.

Тренінг «Управління часом та делегування» (агентство «InforManager»)

Квітень 2006 р.

Тренінг «Ефективна взаємодія» (агентство «InforManager»)

Квітень 2005 р.

Göthe Institut Münchener Volkshochschule (м. Мюнхен)

В 2003 році отримала диплом «Zertifikat Deutsch»

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook MS Office Клієнт-Банк amoCRM Банківська справа

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Німецька — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

•Більше 15 років досвіду роботи в іноземних та вітчизняних компаніях, середніх та великих.
•Досвід HDR у пошуку та найманні нових кадрів для реалізації різних задач та проектів; адаптації та навчанні нових співробітників; проведення тренінгів та написання процедур; координації роботи колег з різних підрозділів та філій; роботі з клієнтами та замовниками.
•Досвід в організації різних бізнес процесів, співробітників з різними професійними навичками, необхідними для різних позицій та галузей в середині компанії.
•Орієнтована на клієнтів та результат, високий рівень комунікативних навичок, здатна вирішувати декілька справ одночасно, стійка до стресів, швидко навчаюсь сама та навчаю інших, здатна працювати незалежно з мінімальним контролем.
•Досвід роботи у банку зі 100% іноземних інвестицій в різних підрозділах. Приймала участь у різних складних проектах фінансування (в т.ч. з найбільшими компаніями України), у банківських проектах з іноземними та міжнародними банками, міжнародними фінансовими організаціями; страховими компаніями; державними установами; нотаріусами; робота з клієнтами та постачальниками.
•Досвід у підготовці, перевірці та погодженні великої кількості різних документів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: