Резюме від 4 січня 2024 PRO

Людмила

Бухгалтер для ФОП на єдиному податку

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер, кадровик

з 11.2019 по нині (4 роки 5 місяців)
Житомир, Житомир (Оптова торгівля побутовою хімією та засобами гігієни)

Ведення ФОП на єдиному податку.
Робота з первинною документацією, контроль наявності оригіналів та належного оформлення (рахунки, накладні, акти надання послуг, ТТН, тощо).
Оприбуткування товару.
Планування оплати по рахунках.
Оплата по рахунках (робота з клієнт-банком).
Контроль оплати та наявність документів.
Підготовка даних для подання звітності.
Звіряння дебіторської та кредиторської заборгованості.
Контроль наявності договорів з постачальниками, покупцями та терміну їх дії.
Нарахування заробітної плати (в т.ч. нарахування відпускних та лікарняних).
Подання звітності (робота з програмою «M. E. Doc IS», електронний кабінет) та сплата податків.
Ведення кадрів (ведення особових справ, складання табелів робочого часу, заповнення трудових книжок, підготовка розпорядчих документів на прийняття, звільнення, надання відпустки, тощо; складання штатного розпису, облік днів відпустки).

Бухгалтер, кадровик

з 12.2011 по 07.2018 (6 років 7 місяців)
ТОВ "Фарма Лайн", Житомир (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Робота з первинною докуметацією вхідною та вихідною (рахунки, накладні)
Оприбуткування товару.
Націнка товару.
Оформлення дисконтних карток.
Робота з банківськими виписками.
Сплата податків та внесків.
Розрахунки з постачальниками та покупцями через банк-Клієнт.
Нарахування зарплати, відпускних, лікарняних.
Підготовка та подання звітності.
Складання актів виконаних робіт.
Ведення взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками.
Робота з програмою «M. E. Doc IS».
Ведення кадрів (складання табелів робочого часу, заповнення трудових книжок, підготовка розпорядчих документів, складання штатного розпису).

ФО-П Павловська Л.В.

з 10.2011 по 05.2015 (3 роки 7 місяців)
ФО-П Павловська Л.В. (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Надання бухгалтерських послуг

Головний бухгалтер

з 11.2010 по 10.2011 (11 місяців)
ТОВ «ЮК «Юрис-Консалт», Житомир (Юриспруденція)

Ведення бухгалтерського обліку фірми.
Контроль роботи та здійснення керівництва співробітників (6 чол).
Нарахування та видача заробітної плати.
Виписка рахунків.
Складання актів виконаних робіт.
Робота з клієнтами.
Підготовка та здача звітів.
Оплата податків.
Ведення взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками.

Адміністратор ігрового центру

з 10.2008 по 04.2010 (1 рік 6 місяців)
МПП «Вегас», Житомир (Готельно-ресторанний бізнес)

Координування роботи Розважального комплексу.
Контроль роботи та здійснення керівництва співробітників (10 чол).
Відкриття та закриття зміни.
Контроль забезпечення зразкового утримання, чистоти і порядку в приміщеннях.
Ведення касової звітності.
Закупівля напоїв і продуктів для бару.
Контроль, приймання товару.
Звітність.
Робота з касовим апаратом.

Бухгалтер

з 06.2005 по 11.2010 (5 років 5 місяців)
ТОВ "Керамаг ЛТД", Житомир (Торгівля будматериалами)

1. Ведення бухгалтерського обліку ПП на загальній системі оподаткування.
2. Ведення бухгалтерського обліку ПП на єдиному податку.
Нарахування заробітної плати.
Виписка накладних, рахунків.
Складання актів виконаних робіт.
Робота з клієнтами.
Підготовка та здача звітів.
Оплата податків.
Ведення взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками.
Ведення складського обліку
Виписка товаро-транспортних накладних
Виписка подорожніх листів

Бухгалтер

з 06.2003 по 03.2005 (1 рік 9 місяців)
ВАТ «Біомедстекло», Житомир (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Нарахування заробітної плати.
Розрахунок лікарняних листів, відпускних записок, компенсацій, допомог.
Утримання податків, штрафів, аліментів.
Підготовка списків робітників до видачі зарплати.
Виписка довідок про доходи.

Секретар - помічник керівника

з 10.1999 по 09.2002 (2 роки 11 місяців)
Відділ освіти Житомирської райдержадміністрації, Житомир (Державні організації)

Організація та контроль виконання доручень керівництва.
Реєстрація зовнішньої і внутрішньої документації.
Ведення переговорів.
Робота з документами (складання наказів, актів, розпоряджень, договорів).
Організація життєдіяльності офісу

Освіта

Інженерно-технологічний інститут

Економіки та менеджменту, менеджер-економіст/спеціаліст, Житомир
Вища, з 1996 по 2002 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet Електронний кабінет платника податків M.E.Doc Пользователь Internet Клієнт-Банк Adobe Photoshop Робота зі сканером Робота з ксероксом Робота з факсом Соната Работа со сканером Работа с ксероксом Кассовые операции Работа с факсом 1С:Бухгалтерия СОТА Клиент-Банк Бухгалтерский учет ABBYY FineReader LibreOffice СКАРБ

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Польська — середній

Додаткова інформація

Особисті, ділові якості:
Пунктуальність.
Уважність.
Акуратність.
Сумлінність.
Відповідальність.
Високий рівень засвоєння нового.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: