Резюме від 6 травня 2024

Тетяна

Офіс-менеджер, адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Бердичів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Тетяна Гнатюк
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Трудова діяльність:

з січня 2023 р по грудень 2023 р завідувач складом готової продукції філії швейної фабрики
Прийом готових виробів в склад, контроль пакування виробів згідно вимог замовника. Прийом та видача фурнітури, підготовка виробів для відвантаження, робота з 1С, робота з документами, робота з ел.поштою, продаж виробів, нарахування заробітньої плати

з липня 2022 р по жовтень 2022 р - продавець не продовольчих товарів
Консультація клієнтів по асортиментному ряду, прийом та викладка товару, інвентаризація, робота з касою, оформлення торгового залу

з червня 2020 р по грудень 2021 р - менеджер + логістика
ТОВ "Інтерскаліт УА"
Обробка вхідних замовлень.
Прорахунок та замовлення необхідних матеріалів для виготовлення замовлень.
Заключення договорів з постачальниками.
Складання графіку відвантажень.
Взаємодія з транспортними компаніями, відслідковування вантажу в дорозі.
Контроль взаєморозрахунків з постачальниками та транспортними компаніями.
Оформлення необхідної документації.
Ділова переписка, робота з документами.
Робота з 1С
Робота з ел.поштою, ведення телефонних переговорів.


з 2018 р по 2020 р - менеджер (управитель) з продажу товарів не продовольчої группи
ФОП
пошук та залучення нових клієнтів,
підтримка, ведення та поповнення клієнтської бази,
консультація клієнтів,
продаж компьютерної та побутової техніки, мобільних телефонів,
робота з касою,
прийом в ремонт, видача готових ремонтів,
замовлення товару та запчастин для ремонтних робіт,
контроль за виконанням ремонтів.
консультування клієнтів в телефонному режимі та в залі,
розміщення реклами в соц.мережах.


з 2010 р по 2018 р - секретар (паспортист)

ПП
робота з документацією,
виконання доручень керівника,
забезпечення офісу канцтоварами
прийом дзвінків
ведення переписки: зовнішньої та внутрішньої
прийом вхідної кореспонденції,
прийом та відправка листів;
ведення документообігу,
робота з офісною технікою
прийом та розподілення роботи згідно прийнятих телефонних дзвінків,
робота в паспортному відділі (прийом, підготовка та оформлення документів, видача довідок).



2009 Продавець-консультант
Мережа меблевих магазинів

Консультування клієнтів по асортиментному ряду. Допомога у виборі товару. Продаж, прорахунок меблів під замовлення. Участь в дизайнерському оформленні торгового залу.



2007 - 2008 Спеціаліст відділення страхової компанії

Складання договорів продажу страхових продуктів.
Розширення та робота з наявною базою клієнтів відділення компанії.
Робота з документами, електронною поштою, офісною технікою, набір, роздруківка, сканування текстової інформації
Участь в семінарах «Способи продажу страхових продуктів»



2004 - 2007 Секретар
Прийом вхідної кореспонденції, прийом та відправлення листів.
Ведення документообігу.
Работа з офісною технікою (комп'ютер, принтер, факс, сканер)
Прийом та розподілення роботи згідно принятих телефонних дзвінків.
Видача довідок.


2001 - 2002 Вчитель німецької мови

Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ст. Робота на повну ставку в поєднанні з навчанням в університеті.
Викладання німецької мови в 2-му, 5-11 класах
.
Активно брала участь к позакласній роботі з учнями. Підготовка учнів до участі в районній олімпіаді з німецької мови.




Освіта: не закінчена вища
Учитель української та німецької мов
1997 - 2001
Житомирский Державний Педагогічний Університет імені І.Я. Франка
Спеціализація: філологичний факультет (філолог), середній бал по профілюючим предметам — 4.



Особисті якості:
відповідальна,
дисциплінована,
охайна,
уважна,
готова до навчання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: