Вікторія

Специалист по планированию и анализу с платёжными картами, 22 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

  • Складанян та здача статистичних звітів.Виконання касових операці

Додаткова інформація

Доні Вікторія Вікторівна

вул. А. Ахматової, буд.39-а • м. Київ • 02095 • тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») моб .[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)• e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета
Провідний бухгалтер (з дипломом спеціаліста) та повною вищою освітою відповідного напряму підготовки та підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професіє керівника групи 3 років, претендую на вакантну посаду бухгалтера, економіста.

Особисті дані
Д.н. 8 грудня1973р.
Одружена
Є діти
Професійні навички
Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності
Володіння обліковою політикою, системою регістрів обліку, правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві.
Ведення плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій.
Знання системи і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю.
Знання основ трудового законодавства.
Досвід роботи
2014 р. – по теперішній час. Загальний стаж 26 років. Комунальне підприємство» Керуюча дирекція Дніпровського району »м. Києва
Посада: головний бухгалтер
Посадові обов'язки: Ведення бухгалтерського обліку у повному обсязі, аналіз фінансового стану компанії, керування рухом грошей, складання і подання звітної документації до контролюючих органів.

Посада: бухгалтер із обліку та нарахування заробітної плати
Посадові обов'язки: Нарахування з/п 43чол. Складання та здача статистичних звітів за формою № 1 та №2. Робота із банками. Виконання касових операції та розрахунків із підзвітними особами. Складання внутрішньої звітності. Контроль та координація роботи бухгалтерії (керування відділом із 5 чол.). Досвід ведення обліку у програмі 1С-7.7, программа Софт про, программа Из-Про.

2014р.
АТ „Ощадбанк” (обслуговування комунальних платежів, відкриття банківських рахунків юридичних, та фізичних осіб. Продаж банківського продукту.
Посада: контролера-касира
Посадові обов'язки: Нарахування та облік заробітної плати. Складання підзвітних, матеріалів. Ведення журналів ордерів, головна книга. Складання бухгалтерської та податкової звітності.

Освіта
1992-1998 рр.
Київський державний університет ХТ» НУХТ»– м. Київ
Кваліфікація: Спеціалізація -економіста.
Спеціалізація: облік та аудит
Додаткова освіта
2000 р. Програма міжнародної сертифікації бухгалтерів CAP/СІРА сертифікований-аудитор

Додаткові відомості
Англійська мова – рівень Pre - Intermediate
ПК – досвідчений користувач (Программа 1С Бухгалтерия; програми «Банк-Кліент» ; - Бест-звіт; - Ліга-закон.).
Маю права водія кат. В

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: