- PRO
Євгенія
Керівник відділу імпорту та логістики, провідний менеджер ЗЕД
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4524785/
Досвід роботи
Директор підприємства (Самостійне комплексне процесування бізнесу)
з 10.2023 по нині
(1 рік 4 місяці)
ФОП Роменська Є.Я. (2 група), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Розвиток власного онлайн та офлайн магазину жіночого одягу із Італії.
Psychothérapeute
з 12.2022 по 04.2023
(4 місяці)
City Caritas, Lourdes, France (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Працювала у французькій команді проводила психологічні консультації українцям, які постраждали від війни, надавала підтримку, генерувала інтеграційні заходи, проводила коригуючі психоемоційний стан зустрічі, проводила заняття з арт-терапії, проводила заняття з нейрографіки, працювала з групами людей, що втратили своїх родичів, допомагала налагодити комунікаційні здібності після інсульту і т.д.
Менеджер зовнішньоекономічної діяльності
з 08.2018 по 11.2021
(3 роки 3 місяці)
Design LTD, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- комплексна комунікація з фабриками, що виробляють меблі та предмети інтер'єру: оформлення замовлень, контроль валютних платежів, контроль термінів виробництва, організація відвантажень, розмитнення товарів, міжнародна логістика авто, повітряним та морським транспортом, імпортне оформлення в Україні, робота з претензіями;
- комплексний контроль відвантаження та міжнародної логістики меблів та обладнання з європейських фабрик на обʼєкт у Англії, для якого наша компанія розробила загальний дизайн;
- організувала абсолютно нову логістичну схему доставки меблів та обладнання з європейських фабрик на об'єкти в Дубаї, для яких наша компанія розробляла дизайн; замінила єдиного основного перевізника, яким наша компанія користувалася раніше, на систему авіаперевізників з кожної окремої європейської країни з подальшою консолідацією вантажів вже в Дубаї, що дозволило знизити логістичні витрати на 80%; координувала усі відвантаження на фабриках, розрахунки, експортно-імпортне оформлення та претензії
Менеджер зовнішньоекономічної діяльності
з 12.2017 по 08.2018
(8 місяців)
ТОВ «Акюрек», Одеса (представництво турецького виробника сільгосптехніки)
- підготовка повного пакету документів для митного оформлення (контракт, специфікація, рахунок-фактура, пакувальний лист); оформлення імпортного оформлення разом з митним брокером;
- ведення клієнтів та підготовка комерційних пропозицій;
- відвідування виставок;
- технічні переклади документації на обладнання; Перекладач під час зустрічей з англомовними клієнтами
Керівник відділу імпорту та логістики
з 09.2014 по 12.2017
(3 роки 3 місяці)
ТОВ «ІТІС Галерея», Одеса (Імпорт меблів та предметів інтер’єру)
- Ведення переговорів з фабриками: розміщення замовлень, контроль термінів виробництва / оплати / завантажень; підготовка документації; робота зі скаргами;
- Робота з іноземними підрядниками-постачальниками послуг: європейські експедиторські / брокерські компанії / консолідаційні склади вантажів;
- Робота з українськими експедиторськими та брокерськими компаніями;
- Організація та контроль повного циклу логістики завчасно: замовлення транспортування / завантаження товарів / експортно-імпортне розмитнення / документальне забезпечення / контроль розвантаження розмитненого товару та доставка відповідних замовлень до регіональних підрозділів;
- Ведення та контроль фінансового графіка платежів (виконання фінансових зобов'язань перед заводами);
- Фінансове планування витрат;
- Звітність про діяльність імпортно-логістичного відділу;
- Контроль та управління всіма процесами імпортно-логістичного відділу;
- Ведення аналітичної фінансової звітності, відстеження динаміки, оптимізація; річний оборот;
- Розрахунок собівартості та витрат на поставлені товари;
- Моніторинг ринку надання послуг / порівняння альтернативних пропозицій / орієнтація результату на оптимізацію;
- Відвідування виставок.
Результати роботи:
- зменшення частки транспортних витрат;
- зменшення частки брокерських витрат;
- виявлено нововведення в європейському законодавстві, застосування якого дозволило знизити імпортні митні витрати;
- Мінімальний розмір TZR досягнуто.
Я готова надати рекомендації від директора та співвласника Галереї ITIS.
Менеджер зовнішньоекономічної діяльності
з 09.2010 по 09.2014
(4 роки)
ТОВ «МЕТАЛОН», Дніпро (Промислова упаковка)
- Моніторинг світового ринку постачання (Європа, Америка, Азія) технічної групи товарів: пакувальне обладнання та матеріали тощо;
- Відстеження та аналіз динаміки цінової пропозиції на ринку;
- Аналіз інвентаризації підприємства та планування закупівель;
- Аналіз запитів відділу збуту, формування та розміщення замовлень імпортним постачальникам;
- Ведення переговорів з постачальниками;
- Укладення та підписання міжнародних контрактів;
- Контроль видачі відвантажувальних документів іноземним контрагентом: рахунків-фактур, упаковки, сертифікатів походження та якості, експортних декларацій тощо;
- Контроль виконання умов договорів, відвантаження товарів вчасно;
- Аналіз ефективності альтернативних логістичних схем;
- Організація логістики. Робота з перевізниками: повітряні, авто, морські;
- Підготовка повного пакету документів для митного оформлення, включаючи технічний опис та переклади документації;
- Робота з митними брокерами; органи з сертифікації, фітоконтроль, компанії з утилізації тари, ТПП та інші компанії;
- Переклад документації російською та англійською мовами; • Контроль надходження товару;
- претензії;
- Контроль оплати за імпортними операціями;
- Робота з валютними відділами українських банків, своєчасне надання документації;
- Контроль надходження бухгалтерських документів за внутрішніми операціями, пов'язаними з зовнішньоекономічною діяльністю;
- Документальне оформлення експортних операцій: ведення переговорів, підготовка повного пакету документів для експортного оформлення, отримання сертифіката CT1, робота з митними органами та логістичними компаніями
Додаткові проекти:
- Співпраця з віддаленим SEO-фахівцем компанії, контроль виконаної ним роботи, виплата матеріальної винагороди;
- Переклад і публікація текстових сайтів українською та англійською мовами з російської;
- Написання унікальних статей для продуктів компанії для просування сайтів у пошукових системах;
- Робота з відкритими вакансіями в компанії;
- Участь у проектах з розробки нового продукту, упаковки, логотипів, фірмового стилю, каталогу. Робота з віддаленими дизайнерами;
- Розробка нових сайтів на основі розробленого нового фірмового стилю. Робота з веб-дизайнерами та веб-програмістами;
- Розробка рекламної компанії Google AdWords (контекстна реклама);
- Підготовка повного пакету документів та реєстрація торгової марки. Співпраця з патентним бюро.
Я готова надати рекомендації від директора та власника ТОВ «Металон».
Освіта
Дніпропетровський національний університет імені О. Гончара
Факультет міжнародної економіки – магістр міжнародної економіки – диплом з відзнакою – захист дипломної роботи англійською мовою, Дніпро
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Крім диплому отримала сертифікат перекладача наукової літератури в галузі знань міжнародної економіки.
Здійснювала регулярні публікації в періодичних виданнях Міжнародної науково-практичної конференції «Фінанси України» (супроводжувала персональною презентацією роботи на конференції).
Додаткова освіта та сертифікати
Міжрегіональна академія управління персоналом. Факультет соціальних і політичних наук – спеціаліст з практичної психології
Вересегь 2011 – квітень 2014
Espace Pédagogie et Formation France, Франція, Марсель:
Травень 2022 — червень 2022
Школа англійської мови Валерія Соловового, Дніпро, Україна
з вересня 2005 року по липень 2007 року
Школа англійської та німецької мови Сергія Пуліна, Дніпро, Україна
з вересня 2013 року по липень 2014 року
UniMeKS Croy Academy
з березня 2017 по березень 2018 - Школа моделювання та пошиття одягу
Знання мов
- Англійська — просунутий
- Українська — вільно
- Французька — початковий
Додаткова інформація
Ділові якості:
• організаційні навички;
• прагнення до лідерства;
• стратегічне бачення;
• прогресивне мислення;
• здатність розставляти пріоритети;
• ініціативність;
• відповідальність;
• цілеспрямованість;
• звичка до багатозадачності
Особисті якості:
• пунктуальність;
• комунікабельність;
• самодисципліна;
• наполегливість;
• стресостійкість;
• креативне мислення;
• чесність;
• високі етичні стандарти;
• толерантність;
• прагнення до постійного розвитку
Інше:
• Одружена;
• 3 дитини;
• Без шкідливих звичок;
• Посвідчення водія категорії В з 2008 року;
• Особистий автомобіль
Хобі:
• спортивні (сайклінг, TRX, функціональний тренінг, басейн);
• психологія;
• моделювання жіночого одягу;
• музика (закінчила музичну школу по класу фортепіано);
• мови;
• наукова діяльність.
Схожі кандидати
-
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Київ, Харків -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Київ, Одеса -
Менеджер ЗЕД, керівник з логістики (митниця, імпорт, експорт, склад)
Київ -
Директор, руководитель отдела продаж, sales manager, региональный менеджер (B2B)
20000 грн, Київ -
Спеціаліст, керівник відділу продажу, закупівель, ЗЕД, менеджер проєктів, комерційний директор
50000 грн, Дистанційно