Резюме від 20 лютого 2022 PRO

Юлія

Юрист

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар судового засідання

з 05.2021 по нині (3 роки)
Подільський районний суд, Київ (Юриспруденція)

1. Забезпечення фіксування судового засідання технічними засобами.

2. Робота в комп’ютерній програмі «Д-3» з правами користувача автоматизованої системи, визначеними на підставі наказу керівника апарату суду.

3. Здійснення судових викликів та повідомлення по справах, які знаходяться у провадженні судді.

4. Формування текстів судових повісток засобами Д-3 у вигляді СМС – повідомлень та направляє учасникам процесу.

5. На вимогу викликаних осіб до суду відмітки часу явки та час залишення суду, завірення цього запису своїм підписом та відбитком відповідного штампа суду, посвідчує листи – відрядження.

6. Після розгляду справи або відкладення її на інший час внесення відомостей у обліково - статистичну картку документообігу Д-3.

7. Після кожного судового засідання надання інформації про результати розгляду справи для внесення відповідних даних в обліково- статистичну картку та ведення відповідного обліку справ, призначених до розгляду.

8. Забезпечення проведення судового засідання в режимі відеоконференції.

9. Здійснення оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні під час розгляду справи.

10. Оформлення матеріалів судових справ і здійснює передачу справ до канцелярії суду згідно журналу обліку розгляду судових справ і матеріалів суддею.

11. За дорученням судді здійснення підготовки запитів, листів тощо по справі.

12. За дорученням судді, начальника відділу здійснення ознайомлення учасників судового процесу з матеріалами справи.

13. Надсилання копій процесуальних документів в електронному вигляді учасникам судового процесу через систему обміну електронними документами між судом та учасником процесу.

14. Забезпечення доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями, громадянам похилого віку та інших мало мобільних груп населення до об’єктів інфраструктури суду та здійснює надання інформації та консультативної допомоги з питань, що стосуються організації розгляду справ, або інших питань, які знаходяться в межах компетенції за посадою.

15. Виконання інших доручень та розпорядження судді, начальника відділу, керівника апарату суду, що стосуються організації розгляду судових справ.

Менеджер з реклами

з 12.2020 по 03.2021 (3 місяці)
Міжнародна рекламно-консалтингова компанія Save Max, Київ (Реклама/ Маркетинг/ PR-послуги)

- організація роботи з рекламування продукції, що виробляється, та послуг, що надаються з метою їх просування на ринки збуту, інформуючи споживачів про переваги якості та відмінні властивості товарів та послуг, що рекламуються;

- участь у формуванні рекламної стратегії, яка базується на перспективних напрямах подальшого організаційного розвитку, інноваційній та інвестиційній діяльності;

- вивчення ринку збуту та попит покупців з метою визначення найкращого часу і місця розміщення реклами, масштабів та термінів проведення рекламних кампаній, кола осіб, на яких слід спрямувати рекламу, орієнтуючи її на цільові групи за професією, віком, купівельною спроможністю, статтю;

- аналізування мотивації попиту на продукцію, що виробляється, або послуги, що надаються, організація вивчення потреби покупців та визначає спрямованість проведення рекламних кампаній.

Помічник нотаріуса

з 09.2020 по 11.2020 (2 місяці)
Приватний нотаріус КМНО, Київ (Юриспруденція)

- надавання фізичним та юридичним особам у здійсненні їх прав та захисті законних інтересів, роз'яснювати їм права і обов'язки, попереджати про наслідки вчинюваних нотаріальних дій з тим, щоб юридична необізнаність не могла бути використана їм на шкоду;
- виробляти збір необхідної інформації, документів, відомостей, передачу документів в рамках державних процедур реєстрації права;
- отримувати дозволи та інші документи;
- складати проекти документів;
- робити записи в реєстрах та інших книгах нотаріуса;
- здійснювати підготовчу і іншу роботу, необхідну для вчинення нотаріальної дії;
- за дорученням і під відповідальність нотаріуса брати участь в підготовці до вчинення нотаріальних дій;
- складати проекти нотаріальних актів.

Менеджер з логістики

з 02.2020 по 08.2020 (6 місяців)
Транспортно-експедиційна компанія «Ліна Авто», Київ (Транспорт, логістика)

організація вантажних перевезень;

переговори з контрагентами, обговорення умов, термінів і вартості доставки вантажів;

ведення оперативного пошуку транспорту;

моніторинг ринку вантажного транспорту;

організація та ведення документообігу;

організація і координування перевезень вантажів наземним транспортом.

моніторинг ринку вантажних перевезень.

Менеджер з доставки, офіціант, молодший кухар

з 09.2019 по 01.2020 (4 місяці)
Мережева варенична "Балувана Галя", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки менеджера з доставки готового продукту:

приймання, обробка та очікування готового продукту від кухарів;

оцінка якості продукту, відповідно його технологічної карти;

упаковка замовлення;

видача на доставку готового продукту, передача його кур'єру.


Обов'язки офіціанта:

приймання замовлення від гостей закладу;

обробка замовлення та контроль за часом виконання замовлення від кухарів закладу;

виніс продукту, обслуговування відвідувачів на високому рівні;

інші вимоги, що стосуються офіціантів, окрім обслуговування.

Обов'язки молодшого кухаря:

підготовка продуктів до подальшої кулінарної обробки, нескладна нарізка продуктів;

підготовка нескладних страв, згідно технологічної карти закладу;

відстеження збереження продуктів, знання методів та стандартів щодо визначення якості їжі, а також рекомендацій по її зберіганню;

догляд за технікою, обладнанням та інвентарем на кухні, гарячому і холодному цехах;

підтримання чистоти і гігієни на кухні, прибирання робочого місця.

Аніматор (спортивний, танцювальний, дитячий)

з 06.2019 по 09.2019 (3 місяці)
Mondy Agency, Хургада, Айн-Сохна (Розважальне/ шоу бізнес/ туризм)

Спортивний:

організація рухливих ігор на пляжі, у басейні, на галявині, проведення ранкових зарядок, фінтесу, аеробіки, йога;

проведення командних змагань з різних видів спорту.

Танцювальний:

проведення навчальних занять з різних видів танцю, репетицій, постановок шоу і т.д;

проведення шоу з вогнем;

акторська гра.

Дитячий:

організування різноманітних ігор для дітей, починаючи від 3-х років до 15-ти років.

організація дитячого вечірнього шоу;

проведення разноманітних майстер-класів.

Менеджер з логістики

з 09.2018 по 05.2019 (8 місяців)
транспортно-експедиційна компанія «Аміра», Київ (Транспорт, логістика)

організація вантажних перевезень;

переговори з контрагентами, обговорення умов, термінів і вартості доставки вантажів;

ведення оперативного пошуку транспорту;

моніторинг ринку вантажного транспорту;

організація та ведення документообігу;

організація і координування перевезень вантажів наземним транспортом.

моніторинг ринку вантажних перевезень.

Фрилансер

з 05.2018 по 09.2018 (4 місяці)
Weblancer, Freelancerhunt., Київ (Копірайтинг/рерайтинг)

Наповнення сайтів (контент - менеджмент);

Обробка фото (ретушування);

Створення унікальних текстів (копірайт, рерайт);

Пошук в мережі інтернет.

Помічник директора

з 10.2017 по 05.2018 (7 місяців)
ЮК " Стратег", Київ (Юриспруденція)

планування робочого дня керівника (зустрічі, дзвінки тощо);

здійснення технічного забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, квитків; організацію зустрічей, переговорів);

виїзд за завданням керівника у короткострокові відрядження для рішення питань, означених керівником;

участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах; ведення протоколів та інших документів, що оформлюють хід і результат зустрічей, переговорів, нарад;

зв’язок з підприємствами, державними органами та органами місцевого самоврядування для вирішення питань, означених керівником (які не потребують особистої участі керівника);

за дорученням керівника погодження окремих питаннь із працівниками структурних підрозділів, доведення до них вказівки й розпорядження керівника, контроль за їх виконанням;

збір матеріалів та інформації, необхідних керівникові, готування аналітичних, інформаційних, довідок та інших матеріалів;

ведення діловодства, ведення запис на прийом до керівника, організація прийому відвідувачів;

виконання інших доручень передбачених інструкцією помічника керівника.

Фрилансер

з 07.2017 по 09.2017 (2 місяці)
Weblancer, Freelancerhunt, Вільнянськ (Копірайтинг/рерайтинг)

Наповнення сайтів (контент - менеджмент);

Обробка фото (ретушування);

Створення унікальних текстів (копірайт, рерайт);

Пошук в мережі інтернет.

Державний виконавець

з 12.2015 по 07.2017 (1 рік 7 місяців)
Вільнянська державна виконавча служба Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області, Вільнянськ (Юриспруденція)

здійснення заходів примусового виконання рішень;

розглядання в установлені законом строки заяви сторін, інших учасників виконавчого провадження та їхні клопотання;

консультування учасників виконавчого провадження;

проводення перевірок, щодо виконання боржниками рішень;

здійснення реєстрацій обтяжень майна в процесі та у зв’язку з виконавчим провадженням;

взаємодія з державними органами, представництво у судах;

здійснення інших повноважень, передбачених Законом "Про виконавче проваджння".

Освіта

Запорізький Національний Технічний Університет

Правознавство, Запоріжжя
Вища, з 2013 по 2017 (3 роки 11 місяців)

Вересень 2010 р. – Травень 2013 р., закінчила Запорізький гуманітарний коледж Запорізького Національного Технічного Уніврситету, м. Запоріжжя, факультет «Гуманітарно-правовий», спеціальність «Молодший спеціаліст, юрист» (денна форма навчання);

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Польська — початковий
  • Арабська — початковий
  • Італійська — початковий

Додаткова інформація

Професійні навички:

— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word); інтернет);

— знання законодавства України;

— навички ведення документації;

— уміння проводити переговори;

— навички складання юридичних документів;

— досвід роботи у колективі.




Знання мов:

українська — рідна;

російська – вільно володію;

англійська – середній рівень;

італійська – вище початкового рівня, зі словарем.

арабська – початковий рівень.

також маю початковий рівень розуміння чеської, польської, словацької мови.

Особисті якості:

Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність, швидко навчаюсь, стрессостійка.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: не заміжня.

Діти: не маю.

Водійське посвідчення: так.

Можливість відряджень: так.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: