Не знаете, как найти работу? С нашей суперинструкцией вы сможете все!

Резюме от 14 июля 2018

Колмаз Ольга Сергеевна

Начальник відділу кадрів, юрист, 10 000 грн

Полная занятость.

Дата рождения:
11 марта 1983 (35 лет)
Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Образование

ЧНУ им. Богдана Хмельницкого

Практический психолог, Черкассы

Высшее, с 09.2013 по 12.2014 (1 год 3 месяца)

КНУКиМ

Юрист, Киев

Высшее, с 09.2002 по 07.2005 (2 года 10 месяцев)


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Уверенный пользователь

Дополнительная информация

Резюме.

Колмаз Ольга Сергіївна
Дата народження: 11.03.1983
Одружена, син 11 років, дочка 2,5 роки
Адреса: м. Ужгород, Закарпатська обл.
Контактні телефони: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:
07.2017 по теперішній час: Фізична особа підприємець
07.2015 декретна відпустка
07.2014-07.2017: Товариство з обмеженою відповідальністю «Оконіка»
Юрисконсульт – ведення юридичної документації (складання та ведення претензій, складання договорів, оформлення тендерної документації), судова практика, ведення кадрової документації (складання наказів, а саме на прийом, звільнення, відпусток, ведення та реєстрація трудових книжок) за сумісництвом.
09.12-07.2014: Товариство з обмеженою відповідальністю «Оконіка»
Юрисконсульт (неофіційне працевлаштування) – ведення юридичної документації (складання та ведення претензій, складання договорів, оформлення тендерної документації), судова практика, ведення кадрової документації (складання наказів, а саме на прийом, звільнення, відпусток, ведення та реєстрація трудових книжок) за сумісництвом.
04.2011-03.2012: Олександрійський міськрайонний центр зайнятості у Кіровоградській області
03.2011-03.2011: Товариство з обмеженою відповідальністю «Гермес - Трейдінг»
Юрисконсульт- допомога в оформленні юридичної документації, розробка договорів, претензійна робота, проведення та оформлення документів перед перевіркою податкової служби, перевірка кадрової документації та її оформлення.
08.2010-02.2011: Приватне підприємство «Колега»
Інспектор відділу кадрів – ведення кадрової документації, обслуговування філіалів з кадрових питань, робота в програмі 1С підприємства з кадрових питань. Складання табелю робочого часу працівників, робота з персоналом. Проведення співбесід з майбутніми працівниками.
05.2008-07.2010: Товариство з обмеженою відповідальністю «УкрАгроКом»
Начальник відділу кадрів – ведення кадрової документації, архіву підприємства, оформлення документів для виходу працівників на пенсію, робота з персоналом, перевірка табелів робочого часу відділень підприємства, надання консультацій дочірнім підприємствам з кадрових питань, ведення програми «Турбо бухгалтер 9» та робота в ній.
06.2006-05.2008: Декретна відпустка
07.2004-06.2006: Товариство з обмеженою відповідальністю «УкрАгроКом»
Юрист – оформлення ліцензій, робота з людьми, договірна практика, оформлення судових документів, претензійна робота, складання статутів, колективних договорів, проведення консультацій дочірнім підприємствам з юридичних питань.
2013-2014: навчання в Черкаському національному університеті ім. Богдана Хмельницького,
Факультет практичної психології. Отримала кваліфікацію практичного психолога. Викладач психологічних дисциплін. Магістр.
2011 – 2013: навчання в Бердянському педагогічному університеті,
Факультет практичної психології, отримала кваліфікацію практичного психолога. Бакалавр.
2002-2005: навчання в Київському національному університеті Культури та Мистецтв
Юридичний факультет. Отримала кваліфікацію Юрист. Спеціаліст.
1998-2002: навчання в Олександрійському індустріальному технікумі.
Юридичний факультет. Отримала кваліфікацію молодшого спеціаліста, юриста.

Знання мов:
Англійська – розмовна, зі словником.
Українська – вільно.
Російська – вільно.

Додаткові відомості:
Впевнений користувач MS Windows, MS Office, Internet, Турбо бухгалтер 9, 1С підприємства.
Особисті якості:
Комунікабельна, стресостійка, не конфліктна, відповідальна, цілеспрямована, швидко навчаюсь, наполеглива, швидко знаходжу вихід з будь-якої ситуації.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: