• PRO

Юлія

Фахівець з документообігу, 15 000 грн

Розглядає посади:
Фахівець з документообігу, Фахівець по роботі з клієнтами, Оператор комп'ютерного набору, Менеджер підтримки користувачів, Менеджер з продажу, Оператор контакт-центру, Проєктант, Сорсер, Автор студентських робіт, Фахівець з обліку
Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто:
Кам'янське

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інженер з кошторисної роботи

з 02.2025 по 03.2025 (1 місяць)
ТОВ "ПЦТА", Кам'янське (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Інженер КВД, а саме: ведення договірної роботи (від комерційних пропозицій до актів виконаних робіт).

Старший державний інспектор

з 05.2023 по 12.2024 (1 рік 7 місяців)
Кам'янська ДПІ, Кам'янське (Державні організації)

Обробка, зберігання персональних даних.

Робота з документами.

Головний спеціаліст

з 09.2012 по 08.2021 (8 років 11 місяців)
ДПС у Дніпропетровській області, Дніпро (Державні організації)

- Ведення електронного документообігу;
- Робота з оргтехнікою;
- Робота з особовими справами;
- Работа з базами даних.

Диспетчер

з 03.2011 по 07.2012 (1 рік 4 місяці)
ДП "Управління по експлуатації адмінбудинків податкових органів Дніпропетровської області", Днепропетровск (Державні організації)

Работа с ПК

Освіта

Національний гірничий університет

Факультет менеджменту, "Економіка довкілля і природних ресурсів", Дніпро
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік)

Кваліфікація: економіста з природокористування, дослідника.

Національний гірничий університет

Комп'ютерний еколого-економічний моніторинг., Дніпро
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Кваліфікація: інженера з комп'ютерних систем.

Додаткова освіта та сертифікати

Застосування методів сучасного податкового менеджменту у підвищенні рівня культури сплати податків та зборів

2017 рік, 1 місяць.

Cертифікат про рівень володіння державною мовою

2023

Знання і навички

  • MS Office
  • Працьовитість
  • Комунікабельність
  • Ведення архіву документів
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Робота в команді
  • Ведення документації
  • Здатність до навчання
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Пунктуальність

Знання мов

  • Українська — вище середнього
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: