Резюме від 24 січня 2018

Дмитро

Директор, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 09.2017 по нині (6 років 8 місяців)
Україночка, Вінница (Роздрібна торгівля)

Освіта

ДонНу ім. Василя Стуса

Економічний, маркетинг, Винница
Незакінчена вища, з 2015 по 2019 (3 роки 9 місяців)

Маркетолог - це спеціаліст з вивчення смаків покупців і просування товару. Досліджує, яка продукція буде користуватися великим попитом і чому, оцінює ринок конкретних товарів і послуг. Проводить ретельний моніторинг галузі, організує роботу інтерв'юерів, з'ясовують уподобання покупців. Обробляє інформацію за допомогою спеціальних комп'ютерних програм. Складає докладний звіт з цифрами, графіками, порівняльні характеристики. Робить прогноз і розробляє рекомендації. В залежності від досвіду роботи може займати посади асистента маркетолога, маркетолога-дослідника (або маркетолога-аналітика), начальника відділу, директора з маркетингу.

Основний обмежуючий фактор для розвитку будь-якого бізнесу - це попит на вироблені товари і послуги. Якщо той чи інший товар не користується попитом, це може бути обумовлено абсолютно різними причинами - занадто висока ціна, недостатня якість, непривабливий зовнішній вигляд, відсутність у потенційних покупців інформації про товар, немилозвучну назву (до речі, саме з цієї причини автомобіль «Жигулі» в свого часу перейменували на «Ладу» - колишня назва в ряді європейських мов нагадувало лайку). А можливо, цей товар просто нікому не потрібен. Відповідно, виробнику у всіх цих випадках потрібно діяти по-різному, щоб підвищити свої доходи. Провести рекламну кампанію, змінити дизайн, шукати можливості для зниження ціни або змінити торговельну марку. А нерідко виявляється вигідніше взагалі перепрофілюватися на інший товар.

Маркетолог в результаті проведених досліджень якраз і повинен дати обґрунтовані рекомендації, а також допомогти втілити їх у життя, наприклад, спланувати рекламну кампанію. Від його професіоналізму і сумлінності залежить успіх будь-якого бізнесу - адже жодна фірма не зможе вижити на ринку, якщо буде виробляти незатребувану продукцію, яка не знайде свого споживача.

Робота маркетолога дуже різноманітна, як різноманітні і товари, які виробляються і продаються в сучасному світі.

Знання і навички

Водіння авто

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — середній

Додаткова інформація

Просунутий користувач ПК, та комп'ютерних програм Microsoft Word, Excel, Power Point. Маю навички роботи з IT технологіями в межах, збірки з нуля та ремонту (модульний) комп'ютерів, налаштування локальних мереж, установки операційних систем і офісних додатків, відновлення даних з накопичувачів, налаштування роутерів wi-fi. Створював власний сайт. Самостійно ознайомлений з принципом роботи Веб-матерів Яндекс та Google. В університеті мав можливість вивчати основи маркетингу (4p, сегмент ринку, позиціонування товару чи послуги, AIDA, УТП, SWOT-аналіз, БКГ - аналіз, SEO, воронка продаж та ін.)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати