Резюме від 19 січня 2019 PRO

Іван

Територіальний менеджер, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Регіональний керівник

з 02.2018 по нині (6 років 3 місяці)
EES, Ужгород,Івано-Франківськ, Чернівці (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Зона відповідальності: Закарпатська, Івано-Франківська, Чернівецька області.
Здійснювати тактичне (середньострокове) і оперативне планування роботи Департаменту продажів.

Розробляти цільові програми, визначати перспективні напрями діяльності Департаменту.
Проводити щотижневі (у разі потреби щоденні) оперативні наради, здійснювати постановку завдань керівникам підлеглих підрозділів.
Здійснювати оптимальний розподіл обов'язків між структурними підрозділами і провідними менеджерами Департаменту.

Очолювати роботу Комісії з планування продажів, проводити регулярні (до 31 числа кожного місяця) засідання Комісії, коригувати та затверджувати План продажів на квартал, місяць. (Протокол комісії з планування продажів затверджується Комерційним директором).
Здійснювати постійний аналіз інформації, отриманої від Відділу маркетингу, Відділу продажів інших джерел про стан ринку, про перспективи розвитку ринку, про діяльність та плани Партнерів і Конкурентів, про ефективні бізнес-схемах
діяльності і виробляти рішення щодо вдосконалення, на підставі отриманої інформації, діяльності Департаменту.
Всебічно розвивати і зміцнювати партнерські відносини з споживачами світло- і електро-продукції, удосконалювати клієнтську базу, здійснювати представницькі функції.
Здійснювати постановку завдань керівникам структурних підрозділів щодо активізації продажів, вдосконалення роботи з Клієнтами, розробці та реалізації цільових програм.
Оптимально розподіляти обов'язки і завдання між структурними підрозділами Департаменту.

Удосконалювати організаційну структуру підпорядкованих структурних підрозділів.
Керувати персоналом підпорядкованих підрозділів, розробляти і проводити заходи з професійного розвитку співробітників, підвищенню їх мотивації.
Стверджувати терміни і бюджет відряджень, визначати персональний склад відряджених співробітників, представницькі витрати.

Менеджер з продажів

з 12.2013 по 02.2018 (4 роки 2 місяці)
lifecell, Ужгород (Телекомунікації, зв'язок)

Ефективне управління прямими та непрямими каналами продажів з метою забезпечення поставлених цілей та завдань Компанії на ввіреній території.
Посадові обов’язки:
1. Робота та управління командою продажів Закарпатської області (5 штатних працівників, 10 не штатних працівників)
2.Постановка цілей, контроль виконання та мотивація команди продажів
3.Досягнення ключових показників на ввіреній території щодо:
a.Зростання продажів (активацій), активної абонентської бази та доходів Компанії.
b.Забезпечення стандарту присутності продукції Компанії на ввіреній території.
4.Робота з Партнерами:
a.Забезпечення відповідності бізнес-діяльності Партнерів встановленим критеріям, підготовка та впровадження Планів розвитку для Партнерів, у разі потреби.
b.Регулярне відвідування точок продажів у відповідності до затвердженого графіка (аудит), не менше одного разу на тиждень, з метою побудови взаємовигідних відносин.
c.Аналіз та оцінка виконання завдань Партнерами. Вчасне коригування цілей Партнерів;
d.Забезпечення участі та дотримання умов Партнерів у мотиваційних програмах.
e.Забезпечення POSM для Партнерів.
f.Ведення історії клієнтських продажів.
g.Надання інформації Партнерам про поточні активності.
h.Забезпечення вчасного подання Компанії усіх необхідних документів для розрахунку винагороди Партнерами.
i.Участь у зборах команд Партнерів на регулярній основі з метою донесення оновлень.
j.Співпраця з командою Активних продажів Партнера на постійній основі задля забезпечення показників росту абонентської бази на ввіреній території;
k.Оцінка рівня володіння навиками у команди Активних продажів та, у разі необхідності, спільно з тренером складання індивідуального плану розвитку для працівника з метою покращення рівня володіння навиками для досягнення цілей та виконання завдань на ввіреній території;
l.Організація та реалізація процесу отримання знань через стажування та проходження тренінгів задля забезпечення необхідного рівня знань та навиків команди Активних продажів Партнерів;
5.Аналіз та звітність:
a.Вчасне подання достовірної інформації у всіх звітах.
b.Відстеження та аналіз діяльності Партнерів, тенденції на ринку, поведінки абонентів, вживання запобіжних дій, оперативне надання інформації керівництву Компанії.
c.Підготовка звітів за результатами своєї роботи:
i.Щотижневе заповнення звіту щодо планування та прогнозування продажів Партнерів;
ii.Щомісячне заповнення звіту щодо критеріїв роботи Партнерів.
e.Оцінка ринкових перспектив.
f.Контроль і аналіз роботи Партнерів. Аналіз роботи мереж та оптових Партнерів.
6.Взаємодія та координація роботи щодо співпраці з Партнерами з відділами Компанії.
7.Формування позитивного іміджу та підвищення конкурентоздатності Компанії.
Досягення :
1.систематичне виконання всіх KPI >100%
2.ініціювання та впровадження процесів оптимізації робочих процесів.
3.№1 по виконанню планових показників в Західному регіоні

Торговый представитель

з 01.2010 по 12.2013 (3 роки 11 місяців)
Wrigley Ukraine, Ужгород (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

приріст планових показників
систематичне перевиконання планів продаж

Торговый представитель

з 01.2007 по 01.2010 (3 роки)
Global Spirits(ТМ Хортиця), Ужгород (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Досягнення:
1.Згідно корпоративного видання "Лідер"
Тричі ввійшов в "ТОП 10" найкращих торгових компанії(2-3 місце)
2.Збільшення обороту на території на +100%
3.систематичне перевиконання KPI

Освіта

Киевский Национальный Университет Внутренних Дел

Юридический, Киев
Вища, з 2007 по 2009 (1 рік 11 місяців)

Львовский Национальный Университет Внутренних Дел

Юридический, Львов
Вища, з 2004 по 2007 (2 роки 11 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Ведення переговорів Уміння аналізувати Управление командами

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Довгостроковий досвід управління бізнесом міжнародної компанії в Україні;
Сильний і досвідчений менеджер з орієнтацією на отримання Компанією максимального прибутку і збільшення її вартості;
Професіонал з великим практичним досвідом успішних продажів і взаємин з клієнтами;

Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри менеджера.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: