Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Ольга

Бухгалтер, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер, фахівець з державних закупівель

з 01.2021 по нині (3 роки 4 місяці)
ДУ «ВОЛЦКПХ МОЗУ», Вінниця (Державні організації)

Бухгалтер, заступник керівника

з 05.2020 по 12.2020 (7 місяців)
ТОВ"Агро-Віннер", Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)

- робота з первинною документацією (виписка рахунків-фактур, документів на реалізацію товарів, оприбуткування накладних)
- бухгалтерський облік реалізації товарів;
- формування актів звірок та звірка з клієнтами/постачальниками
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
- контроль залишків складу (інвентаризації).
- оформлення платежів в клієнт-банк, банківська виписка.
- планування та організація робочого дня керівника
- контроль за виконанням поставлених завдань керівника,
написання розпоряджень
- формування внутрішньої звітності (розрахунок собівартості, аналіз витрат, ціноутворення)
- планування та оцінка фінансових показників.
- організація роботи торгового відділу
- ведення переговорів із клієнтами та постачальниками, заключення договорів.

Керівник комерційного відділу

з 09.2019 по 12.2019 (3 місяці)
ФОП Брижчук, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація роботи відділу. Контроль замовлень та оплат, комерційної документації, дебіторської заборгованості, дотримання договірних зобов’язань. Планування та аналіз продаж, ведення ділових переговорів, робота з існуючими та пошук нових постачальників. Постановка цілей та контроль їх виконання. Підбір, проведення мотивуючих зібрань та контроль роботи персоналу.

Ассистент ТМ, оператор БД

з 04.2014 по 08.2019 (5 років 4 місяці)
Кондитерська компанія АВК, ФОП Капуста, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- ведення документообігу (прийом та обробка замовлень на товар, підготовка договорів, звірка з контрагентами, зведення фондів та компенсація);
- організація роботи офісу;
- консультування клієнтів;
- робота з існуючою клієнтською базою, пошук та активні переговори з новими клієнтами;
- організація роботи команди, мотивація персоналу.

Освіта

КНТЕУ ВТЕИ

Финансы, Винница
Вища, з 2003 по 2009 (5 років 5 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

HR- школа в Gelios центрі

2018р.

Школа Бухгалтерської справи "Maestro"

2022-23рр., 3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc MS Office 1С УТП

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Здатність до саморозвитку та навчання. Високий рівень самомотивації. Вміння працювати в команді та з великими об‘ємами інформації, організувати свій час та робочі процеси, комунікативні навички, лідерські якості, стійкість до стресів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: