- PRO
Олеся
HR-менеджер, рекрутер, фахівець з персоналу
- Розглядає посади:
- HR-менеджер, рекрутер, фахівець з персоналу, Контент-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 37 років
- Місто проживання:
- Тернопіль
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4591862/
Досвід роботи
Менеджер з персоналу Західного регіону
з 12.2017 по 02.2024
(6 років 2 місяці)
ringoo, магазини мобільної техніки, Тернопіль (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
1 формування та розміщення вакансій у ЗМІ (соціальні мережі, job сайти, дошки оголошень);
2 планування, проведення співбесід (телефонні інтерв'ю, онлайн та наживо);
3 пошук, масовий підбір персоналу (іноді офісні вакансії);
4 адаптація персоналу;
5 кадрова робота: прийом, переведення, відпустки, звільнення;
6 ведення бази даних кадрового резерву;
7 звітність, моніторинги;
8 підтримання корпоративної культури.
Юрисконсульт, кадровик
з 05.2015 по 08.2017
(2 роки 3 місяці)
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд", Тернопіль (Будівельна промисловість, деревообробка)
Обов'язки:
1 збір та підготовка документів для участі в державних закупівлях (тендерах) на сайтах Місцевий розвиток орієнтований на громаду, Держзакупівлі. Онлайн;
2 підготовка договорів господарської діяльності підприємства, актів виконаних робіт, актів про передачу продукції;
3 юридичний аналіз договорів контрагентів;
4 претензійна діяльність;
5 кадрова робота;
6 пошук, підбір персоналу, проведення співбесід у телефонному режимі;
7 подання звітів у центр зайнятості;
8 подання повідомлень про прийнятих працівників у ДПІ;
9 ведення трудових книжок, журналу обліку руху трудових книжок та журналу перевірок;
10 облік наказів по підприємству, підготовка наказів;
11 заключення цивільно-правових угод;
12 ведення особових карток працівників форми П-2;
13 розроблення посадових інструкцій;
14 оформлення графіку надання відпусток;
15 ведення вхідної, вихідної документації (надання відповідей);
16 ведення архіву;
17 підготовка довіреностей, протоколів;
18 аналіз наданих та підготовка документів для проходження навчально-виробничої практики на підприємстві;
19 розроблення Антикорупційної програми;
20 отримання витягів, підтвердження відомостей про товариство у держреєстратора, внесення змін до установчих документів та їх держреєстрація;
21 підготовка документів для реєстрації фізичної особи підприємця, вибору системи оподаткування, отримання електронних ключів для подачі звітності;
22 підготовка звіту, анкети, інших матеріалів для участі в конкурсі 100 кращих товарів та отримання товариством кубку і диплому у регіональному та всеукраїнському етапах в номінації "Продукція промислові товари для населення";
23 підготовка документів для атестації інженера-проектувальника;
24 підготовка документів для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин;
25 підготовка документів для оформлення свідоцтв про право власності на нерухоме майно.
Юрисконсульт, менеджер по персоналу
з 06.2013 по 01.2015
(1 рік 7 місяців)
ТОВ "Агропродсервіс інвест", смт. Козлів (Сільське господарство, агробізнес)
Обов'язки:
1 збір документів, підготовка та реєстрація договорів оренди земельних ділянок;
2 підготовка та заключення договорів із сільськими та селищними радами по невитребуваних паях;
3 підготовка договорів господарської діяльності підприємства, актів виконаних робіт, юридичний аналіз договорів контрагентів;
4 претензійно-позовна діяльність (13 виграних справ);
5 кадрова робота (штат 150 чоловік);
6 формування та розміщення вакансій у ЗМІ;
7 пошук, підбір персоналу, проведення співбесід;
8 подання звітів у центр зайнятості;
9 ведення трудових книжок, журналу обліку руху трудових книжок;
10 реєстрація заяв працівників;
11 підготовка та облік наказів;
12 оформлення документів для здійснення заохочення працівників та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
13 розроблення посадових інструкцій;
14 складання графіку надання відпусток, облік надання відпусток працівникам;
15 складання характеристик;
16 аналіз наданих та підготовка документів для проходження навчально-виробничої практики на підприємстві;
17 підготовка пакету документів для виготовлення свідоцтв загальнообов'язкового державного соціального страхування;
18 підготовка документів для отримання кредитів;
19 збір документів та оформлення пільгової пенсії по довіреності працівнику підприємства;
20 ведення вхідної, вихідної документації (надання відповідей);
21 отримання виписок, витягів, підтвердження відомостей про підприємство у держреєстратора;
22 отримання витягів, довідок про нормативну грошову оцінку землі, довідок про площі, які орендуються товариством;
23 підготовка довіреностей;
24 підготовка списків, направлення на медогляди працівників;
25 надання консультацій.
Юрист-консультант
з 11.2011 по 06.2013
(1 рік 7 місяців)
ПП "Аграрія", Тернопіль (сільськогосподарська діяльність)
Обов'язки:
1 збір документів, підготовка та реєстрація договорів оренди земельних ділянок (за 2012 рік я зареєструвала більше 1 000 договорів оренди землі);
2 підготовка договорів господарської діяльності підприємства;
3 претензійно-позовна діяльність;
4 робота в 1С;
5 робота в програмі "ГІС ПАНОРАМА"
Освіта
Київський національний університет внутрішніх справ
Правознавство, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 8 місяців)
кваліфікація – юрист, спеціалізація – цивільне право
Знання і навички
- MS Office
- Користувач Internet
- Навики роботи в системі Prozzoro
Знання мов
- Російська — просунутий
- Французька — початковий
Рекомендації
-
Тивонюк Віра Семенівна
Бухгалтер, ПП "Аграрія"
Контактні дані приховані -
Кіцак Галина Василівна
Бухгалтер, ПП "Аграрія"
Контактні дані приховані -
Ховалко Ігор Степанович
Комерційний директор, ТОВ "Агропродсервіс інвест"
Контактні дані приховані -
Станько Інна Олександрівна
Інженер з проектно-кошторисної роботи, ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"
Контактні дані приховані
Додаткова інформація
Сімейний стан - заміжня
Закінчила:
- курси оператора комп’ютерного набору на базі Технічного коледжу та отримала професію оператора комп’ютерного набору IV розряду;
- відвідувала курси журналістів.
Схожі кандидати
-
Менеджер по персоналу (HR), Junior IT Recruiter, Talent Sourcer
Дистанційно -
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Дистанційно, Рогатин -
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Дистанційно, Київ -
НR manager, рекрутер, кадровик, менеджер з персоналу
Дистанційно -
Technical recruiter, Talent Sourcer, IT-рекрутер
50000 грн, Дистанційно -
Менеджер по персоналу, HR manager, IT-рекрутер
Дистанційно, Запоріжжя , ще 2 міста