Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Олеся

HR-менеджер, рекрутер, фахівець з персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Тернопіль
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу Західного регіону

з 12.2017 по 02.2024 (6 років 2 місяці)
ringoo, магазини мобільної техніки, Тернопіль (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
1 формування та розміщення вакансій у ЗМІ (соціальні мережі, job сайти, дошки оголошень);
2 планування, проведення співбесід (телефонні інтерв'ю, онлайн та наживо);
3 пошук, масовий підбір персоналу (іноді офісні вакансії);
4 адаптація персоналу;
5 кадрова робота: прийом, переведення, відпустки, звільнення;
6 ведення бази даних кадрового резерву;
7 звітність, моніторинги;
8 підтримання корпоративної культури.

Юрисконсульт, кадровик

з 05.2015 по 08.2017 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд", Тернопіль (Будівельна промисловість, деревообробка)

Обов'язки:
1 збір та підготовка документів для участі в державних закупівлях (тендерах) на сайтах Місцевий розвиток орієнтований на громаду, Держзакупівлі. Онлайн;
2 підготовка договорів господарської діяльності підприємства, актів виконаних робіт, актів про передачу продукції;
3 юридичний аналіз договорів контрагентів;
4 претензійна діяльність;
5 кадрова робота;
6 пошук, підбір персоналу, проведення співбесід у телефонному режимі;

7 подання звітів у центр зайнятості;
8 подання повідомлень про прийнятих працівників у ДПІ;
9 ведення трудових книжок, журналу обліку руху трудових книжок та журналу перевірок;
10 облік наказів по підприємству, підготовка наказів;
11 заключення цивільно-правових угод;
12 ведення особових карток працівників форми П-2;
13 розроблення посадових інструкцій;
14 оформлення графіку надання відпусток;
15 ведення вхідної, вихідної документації (надання відповідей);
16 ведення архіву;
17 підготовка довіреностей, протоколів;
18 аналіз наданих та підготовка документів для проходження навчально-виробничої практики на підприємстві;
19 розроблення Антикорупційної програми;
20 отримання витягів, підтвердження відомостей про товариство у держреєстратора, внесення змін до установчих документів та їх держреєстрація;
21 підготовка документів для реєстрації фізичної особи підприємця, вибору системи оподаткування, отримання електронних ключів для подачі звітності;
22 підготовка звіту, анкети, інших матеріалів для участі в конкурсі 100 кращих товарів та отримання товариством кубку і диплому у регіональному та всеукраїнському етапах в номінації "Продукція промислові товари для населення";
23 підготовка документів для атестації інженера-проектувальника;
24 підготовка документів для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин;
25 підготовка документів для оформлення свідоцтв про право власності на нерухоме майно.

Юрисконсульт, менеджер по персоналу

з 06.2013 по 01.2015 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Агропродсервіс інвест", смт. Козлів (Сільське господарство, агробізнес)

Обов'язки:
1 збір документів, підготовка та реєстрація договорів оренди земельних ділянок;
2 підготовка та заключення договорів із сільськими та селищними радами по невитребуваних паях;
3 підготовка договорів господарської діяльності підприємства, актів виконаних робіт, юридичний аналіз договорів контрагентів;
4 претензійно-позовна діяльність (13 виграних справ);
5 кадрова робота (штат 150 чоловік);
6 формування та розміщення вакансій у ЗМІ;
7 пошук, підбір персоналу, проведення співбесід;
8 подання звітів у центр зайнятості;
9 ведення трудових книжок, журналу обліку руху трудових книжок;
10 реєстрація заяв працівників;
11 підготовка та облік наказів;
12 оформлення документів для здійснення заохочення працівників та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
13 розроблення посадових інструкцій;
14 складання графіку надання відпусток, облік надання відпусток працівникам;
15 складання характеристик;
16 аналіз наданих та підготовка документів для проходження навчально-виробничої практики на підприємстві;
17 підготовка пакету документів для виготовлення свідоцтв загальнообов'язкового державного соціального страхування;
18 підготовка документів для отримання кредитів;
19 збір документів та оформлення пільгової пенсії по довіреності працівнику підприємства;
20 ведення вхідної, вихідної документації (надання відповідей);
21 отримання виписок, витягів, підтвердження відомостей про підприємство у держреєстратора;
22 отримання витягів, довідок про нормативну грошову оцінку землі, довідок про площі, які орендуються товариством;
23 підготовка довіреностей;
24 підготовка списків, направлення на медогляди працівників;
25 надання консультацій.

Юрист-консультант

з 11.2011 по 06.2013 (1 рік 7 місяців)
ПП "Аграрія", Тернопіль (сільськогосподарська діяльність)

Обов'язки:
1 збір документів, підготовка та реєстрація договорів оренди земельних ділянок (за 2012 рік я зареєструвала більше 1 000 договорів оренди землі);
2 підготовка договорів господарської діяльності підприємства;
3 претензійно-позовна діяльність;
4 робота в 1С;
5 робота в програмі "ГІС ПАНОРАМА"

Освіта

Київський національний університет внутрішніх справ

Правознавство, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 8 місяців)

кваліфікація – юрист, спеціалізація – цивільне право

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Email Навики роботи в системі Prozzoro

Знання мов

  • Російська — просунутий
  • Французька — початковий

Рекомендації

  • Тивонюк Віра Семенівна

    Тивонюк Віра Семенівна

    Бухгалтер, ПП "Аграрія"

    Контактні дані приховані
  • Кіцак Галина Василівна

    Кіцак Галина Василівна

    Бухгалтер, ПП "Аграрія"

    Контактні дані приховані
  • Ховалко Ігор Степанович

    Ховалко Ігор Степанович

    Комерційний директор, ТОВ "Агропродсервіс інвест"

    Контактні дані приховані
  • Станько Інна Олександрівна

    Станько Інна Олександрівна

    Інженер з проектно-кошторисної роботи, ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Сімейний стан - заміжня

Закінчила:
- курси оператора комп’ютерного набору на базі Технічного коледжу та отримала професію оператора комп’ютерного набору IV розряду;
- відвідувала курси журналістів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: